Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać szanse 1/3 na zabicie z noża ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Keron

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 23.12.2011 20:00

Elo. Mam taki problem. Zrobiłem klasę na podstawie generatora klas z tej strony i ma bardzo słabą widzialność na nożu i ma 1/3 szanse na zabicie z noża. Tylko że ma te 1/3 także na glocku albo usp. I mam pytanie jak zrobić te 1/3 tylko na nóż ? Proszę o pomoc. W załączniku daję tą klasę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 23.12.2011 20:13

pod

#include <xxx>

dodajesz


#define DMG_BULLET (1<<1)


pod


new const wytrzymalosc = xx;


dodajesz

new bool:ma_klase[33];


do public plugin_init()

dodajesz


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


pod public plugin_init pod klamrą }

dodajesz

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


i na koncu


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


w miejscu gdzie masz

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)


zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)
  • +
  • -
  • 1

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.12.2011 20:21

Oj, tylko trzeba podmienic jeden z publiców... Daje gotowca

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 Keron

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 24.12.2011 09:10

Trochę to skomplikowane ale dzięki za pomoc :) zaraz zobaczę czy działa.

Nie chce się skompilować wyskakuje taki błąd ;/

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_ninja.sma(66) : error 017: undefined symbol "id"

1 Error.
Could not locate output file codclass_ninja.amxx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#5 Mr. Dziwny

    Wyrafinowany

  • Power User

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:429
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 25.12.2011 03:20

Proszę
Załączony plik  codclass_ninja.sma   1,83 KB  79 Ilość pobrań
  codclass_ninja.amxx
Powinno działać :)
  • +
  • -
  • 0

[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]

Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):

IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl


#6 Keron

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 25.12.2011 11:49

wielkie dzięki działa :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych