Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

master522 - zdjęcie

master522

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2019 08:47
-----

#642870 RoundSound by Lenka (część 2)

Napisane przez Lenka w 11.06.2014 17:12

  • Ilość kawałków - 44
  • Typ dźwięku - .mp3
  • Długość utworów - 15-18 sek

 

 

TYTUŁY PIOSENEK
Część 2

  1. Afrika Bambaataa - Pupunanny 2k13 (DJ Sequence ReMix)
  2. Aura Dione Ft. Rock Mafia - Friends (MMs Ft. Sublevel ReMix)
  3. Avicii - Hey Brother (Shaun Frank & Yash Club ReMix)
  4. Benny G Vs BBX - Feel It Way Down (Extended Mix)
  5. Bodybangers Ft Tony T - Break My Stride (Extended Mix)
  6. B-QLL - Bunga Bunga (Critz ReMix)
  7. Bryce Ft Nitro - Weekend (Club Mix)
  8. Caitlyn - Tu Amor (DJ's Eden OmAmi & Benjamin ReMix)
  9. Christopher S Ft Flava & Stevenson - Lolipap Poison (KriZ Van Dee Vocal Mix)
  10. Claydee - Sexy Papi
  11. Cometa & V&P PROJECT - Beat BOX (Original Mix)
  12. Dark Ft Andreias - Patagonia (Extended)
  13. David Guetta Ft. Taped Rai - Just One Last Time (Deniz Koyu ReMix)
  14. Delia - Wuella Wuella (Cookis Summer ReMix)
  15. DJ Disco & Mc Polo - Szalona Ruda
  16. DJ Disco Ft. MC Polo - Cziki Czaka
  17. DJ Fresh Ft Jay Fay & Ms Dynamite - Dibby Dibby Sound (Extended Mix)
  18. DJ HYO - Party Don't Stop (Turbotronic ReMix)
  19. DJ Sava Ft. Misha & J Yolo - Taboo
  20. Enrique Iglesias Ft Pitbull - Freak
  21. Federico Portale - Spanish Sam (Extended Mix)
  22. Hi-Fi - Bujaj Się TAK! (Laj Laj) (Extended ReMix)
  23. Houseshaker Ft Amanda Blush - Light The Sky (Extended Mix)
  24. Kaiia Vs. Manilla Maniacs - Crazy Love (Extended Version)
  25. Kalwi & Remi Ft. Nadia Gattas - Africa (System & Berry Cake ReMix)
  26. Katy Perry - Birthday (Cash Cash Radio Mix)
  27. Ke$ha - Die Young (Malibu Breeze ReMix)
  28. Lars Palmas Vs DJ Serenity - Showtime (Bacefook ReMix)
  29. Magic Juice Ft J Yolo & DJ Sava - I Wanna Rock
  30. Mario Bischin - Leila (Extended)
  31. Martin Solveig & The Cataracs Ft Kyle - Hey Now (Daan D Bootleg)
  32. Mr. Probz - Waves (DJ MriD ReMix)
  33. Nicco Ft Ribellu - Ibiza (Extended Mix)
  34. Play & Win - Don't Try To Stop This
  35. Radio Killer - In The Middle Of The Night (Extended Mix)
  36. Sage The Gemin - Gas Pedal (Dave Aude ReMix)
  37. Shakira - Whenever (S!du 2k13 ReMix)
  38. Simon From Deep Divas Vs Corona - Baby Baby (Simon Cool Mix)
  39. Sunn - Shoulda (Igor PradAA ReMix)
  40. Tacabro - Asi Asi
  41. Tara McDonald - Give Me More (East Freaks ReMix)
  42. Tradelove - Pum Back (Original Mix)
  43. Vince Nysse Ft Shena - High Life
  44. Will.I.Am Ft. Britney Spears - Scream & Shout (TAITO Bootleg)

 

 

 

*Wszystkie RSy które tutaj wrzucam są zrobione przeze mnie.

 

 

:^D DOWNLOAD :^D
 

http://www34.zippysh...41724/file.html

 

 

 


  • +
  • -
  • 14


#643007 Gry na STEAM za darmo

Napisane przez White w 12.06.2014 17:27

Pid

Należy polubić fanpage Budlestars: https://www.facebook...leStars?fref=ts oraz podać swój adres e-mail w formularzu: http://www.pcgamer.c...th-bundlestars/

 

Kilka zbędnych mi kluczy:

AERENA: Clash of Champions Exclusive Bombshell DLC  |  WQFKT-VA0PN-Q2LA4
Rush Bros | IFMW4-TD27B-H40MI
Project Cyber | 8V4J4-MT4V5-0VXVK
Chess the Gathering | 3ZXTE-XHIIG-H82CH

  • +
  • -
  • 3


#642458 Roundsound by Lenka

Napisane przez Lenka w 08.06.2014 15:37

  • Ilość kawałków - 34
  • Typ dźwięku - .mp3
  • Długość utworów - 15-17 sek

 

TYTUŁY UTWORÓW

Alvaro Estrella - All In My Head
Ariana Grande Ft. Iggy Azalea - Problem
Artur Labor - Sonya's Song
Bellini - Tic Tic Tac
Benny Benassi Ft. Gary Go - Let This Last Forever
Boier Bibescu Ft. Fly Project - H.O.P. (Eddie Mono Club Mix)
Bryce - Blade Theme (Original Mix)
Carolina Marquez - Super (Bacefook Edit Mix)
Cash Cash - Overtime (Vicetone ReMix)
Cheryl Cole - Crazy Stupid Love (HH Vs Moto Blanco)
Deepside Deejays - In My Heart (Eugene Star Extended ReMix)
DJ Snake & Lil' Jon Ft. Pitbull & Ludacris - Turn Down For What (ReMix)
Elena Gheorghe Ft. Glance - Mamma Mia
Firebeatz - Bazooka
Flexy - Mamasita (Eugene Star ReMix Extented)
Ganga Project - Clap Your Hands
Haddaway - What Is Love (DJ Nejtrino & DJ Stranger ReMix)
Jason Derulo Ft. Snoop Dogg - Wiggle
Kros Vs. Miki M t. JD & Juliana Pasini - Toca Boca
La Roux - Uptight Downtown
Magic System Ft. Ahmed Chawki - Magic In The Air
Mellina Ft. Panos C - Ela Edo
Neon Jungle - Louder
Ni Ego - Lift Me Up
Nick Kamarera Ft. Eila - Sunny Summer Day
Nico & Vinz - Am I Wrong
Paula DeAnda & Jump Smokers - Horns Blow
Pitbull Ft. JLO & Claudia Leitte - We Are One (Ole Ola) (Dave Dean Bootleg Mix)
Rob & Chris - Uh La La La
Sigma - Nobody To Love
Sophia Del Carmen Ft. Pitbull - Lipstick
Spag Heddy - Love On First Sine
The Chainsmokers - #Selfie

 
DOWNLOAD:
http://www68.zippysh...04576/file.html


  • +
  • -
  • 7


#641298 Gry na STEAM za darmo

Napisane przez White w 01.06.2014 08:23

AERENA: Clash of Champions The Bombshell DLC

Uzupełniamy bardzo krótki formularz na stronie: http://www.gamespot....aerenagiveaway/

 

Prezent ode mnie na dzień dziecka:

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#640045 Gry na STEAM za darmo

Napisane przez White w 24.05.2014 16:40

Enclave

Należy zarejestrować się na stronie: http://www.dlh.net/en/register

Klucz przychodzi na maila podanego w formularzu.

 

Prototyp Chess the Gathering

Wchodzimy na stronę: http://ctg.misfitsattic.com/

Zapisujemy się do newslettera, potwierdzamy zgłoszenie w otrzymanej wiadomości mail.

Klikamy w link w kolejnym mailu.

 

Dla leniwych kilka kluczy :P

Magicka: Wizard Wars Alpha   |   RKDW8-WRQ57-0W007

Magicka: Wizard Wars Alpha   |   3PTBF-4603E-KRL06

Chess the Gathering   |   3ZXTE-XHIIG-H82CH
Enclave   |   2HMDL-EYXPM-8TEAW

  • +
  • -
  • 4


#639932 Gry na STEAM za darmo

Napisane przez White w 23.05.2014 20:29

Nie będę tworzył miliona innych tematów. Co jakiś czas będę tu dodawał informacje o darmowych grach na STEAM.

 

 

Company of Heroes 2 Multiplayer

Wystarczy się zarejestrować na stronie: https://eu.alienware...ss-key-giveaway

Zostało niestety już niewiele kluczy.

 

Afterfall Insanity Extended Edition

Do zgarnięcia 250 000 kluczy. Wystarczy dołączyć do tej grupy STEAM: http://steamcommunit...roups/indiegala oraz uzupełnić ten formularz: http://www.indiegala.com/giveaways Następnie klikamy w link, który przyjdzie na naszą skrzynkę mailową.

 

UWAGA! Wymagany jest profil publiczny na naszym STEAM.


  • +
  • -
  • 4


#634834 2048 Gra

Napisane przez Droso w 26.04.2014 17:25

opis

Autor: HubertTM (aka Drozu)

V: 1.0

 

Wiadomo HIT na androida. Grać można tylko jako nieżywy, ale jak ożyjemy postępy są zapisywane :).

Aktualnie za przejście nie ma nagrody bo każdy pewnie chce co innego, wystarczy dodać swoje linijki :) Szukajcie frazy: wygrales

Sterowanie WSAD/Strzałki.

 

Wersja Stabilna

 

Changelog:

1.0 - Beta

1.1 - Stabilna - poprawki błędów

 

Zdjęcia:

na razie brak - nie mam neta i wrzucam u kuzyna (moze ktos wrzuci? :))

 

 

instalacja

Standard.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#628015 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez DarkGL w 25.03.2014 12:37

Chciałem poinformować że nie działa "Spoiler" , klikam na niego i nic. Nie wiem czy tylko ja tak mam.

 

Naprawione tak samo jak edytor.


  • +
  • -
  • 4


#626753 Super Sanctum TD na Steam za darmo

Napisane przez White w 20.03.2014 08:40

Żeby otrzymać tą super grę najpierw rejestrujemy się na: http://www.greenmangaming.com/  Później wypełniamy formularz na tej stronie: https://freegame.greenmangaming.com/ , a następnie klikamy w link, który zostanie wysłany na naszą skrzynkę mailową.

 

Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów.


  • +
  • -
  • 2


#608857 Skarga na CheQ

Napisane przez Gość w 24.01.2014 19:04

Czytaj ze zrozumieniem


Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.

Napisałem to nie bez powodu.
Temat "Crash przy zmianie mapy." w dziale dot. Problemów z HLDS pasuje do większości tematów tam zawartych, a więc wcale nie wskazuje na problem, z którym się zmagasz, a jedynie na pospolite jego objawy.

 

Nie bądź samolubny



Jeśli uda się Twój problem w przyszłości rozwiązać, czego Ci serdecznie życzę, to, niestety, ale przy takim jego nazwaniu, kolejna osoba o podobnym problemie, nie odnajdzie gotowego już rozwiązania tego problemu, gdyż nazwałeś go zbyt ogólnikowo.
Nie wiem, czy jesteś na tyle samolubny, że nie chcesz, by inni mogli rozwiązać ten sam problem, który Ciebie dręczy, czy też masz tak głęboko w poważaniu osoby, które chcą Ci pomóc, że nie jesteś w stanie poświęcić kilkunastu sekund, by nazwać swój temat tak, jak należy.
 

Bądź kulturalny



Wiem natomiast, że tego typu ignorancji nie tolerujemy na tym forum z szacunku do osób pomagających oraz całej społeczności graczy, pozwalając im w przyszłości skorzystać z gotowych już porad udzielonych na naszym forum, AMXX.pl.
Dostosuj się do zasad panujących na forum, w tym wypadku także do ogólnych zasad kultury i szacunku do innych. Nie bądź samolubny i nie oczekuj pomocy, samemu nawet nie starając się wysilić na tyle, by opisać swój problem.
 

Bądź samodzielny


debug not enabled!
L 01/24/2014 - 16:37:31: [amxx] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Odnoszę wrażenie, że nie zadałeś sobie najmniejszego trudu w celu rozwiązania swojego problemu.

Otrzymałeś wyraźne polecenie z samego AMXX, ale zamiast przeczytać i dostosować się doń, wolisz bezmyślnie kopiować proste polecenie, wklejając je publicznie i jedynie się ośmieszając.

 

Bądź empatyczny


Zrozum, że nawet pomimo tej ignorancji, nie można Ci pomóc, nie znając przyczyn Twojego problemu, a tym bardziej jego szczegółów.

Nawet, jeśli ktoś zechciałby Ci pomóc pomimo tej ignorancji i braku szacunku wobec niego, to nie jest w stanie, dopóki nie udzielisz mu wymaganych informacji.

 

Ucz się na błędach


Wiele osób popełniło już podobne błędy. Nie powielaj ich i pomóż pomóc sobie samemu.

Popatrz, jakie informacje są potrzebne do podania w przypadku crasha serwera i załącz je.

Postaraj się także, by informacje te były czytelne dla odbiorcy, które to przecież zamierza Ci pomóc.

 

Wyciągaj wnioski


Wyciągnij wnioski z faktu, że usunięto Twój temat. Przeczytaj jeszcze raz powód i przemyśl, czy faktycznie nie warto zrobić tego w uprzejmiejszy i czytelniejszy sposób.

Mam nadzieję, że te kilka krótkich porad pomoże Ci w przyszłości łatwiej formułować Twoje problemy tak, by były one czytelne, możliwe do rozwiązania, a same rozwiązania mogły pomóc także innym osobom z podobnym problemem w przyszłości.

 

PS


Wracając do sedna, skargę uważam za bezpodstawną, zgodnie z powyższym.




#477125 Informacje wstępne, czyli Jak zacząć Scripting AMXX

Napisane przez Gość w 09.11.2012 19:47

Tutorial dla początkujących
Informacje wstępne
Scripting AMXX


[kotwica='cel']Cel[/kotwica]
Nauka tworzenia pluginów AMXX

Wymagania
  • Znajomość obsługi AMXX
  • Umiejętność programowania
  • Podstawowa znajomość Pawna
  • Racjonalne tworzenie algorytmów
  • Umiejętność korzystania z manuala
  • Edytor Pawna wraz z kompilatorem AMXX
[kotwica='wstep']Wstęp[/kotwica]
Na samym początku zadajmy sobie pytanie: czym są pluginy AMXX i jak działają.

Pluginy AMXX to algorytmy modyfikacji rozgrywki na serwerach HLDS, pisane w języku Pawn,
zrozumiałym dla ludzi i zapisywane pod postacią plików SMA, które w wyniku kompilacji przybierają
postać kodu niezrozumiałego dla człowieka, ale zrozumiałego dla AMXX, zapisywane pod postacią
plików AMXX, które komunikują się z serwerem HLDS poprzez Metamoda:P, zmieniając rozgrywkę.

[kotwica='istota']Istota[/kotwica]
Tym samym, plugin komunikuje się z Metamodem:P, a Metamod:P z silnikiem gry (serwerem HLDS).
Musimy pamiętać, że każda wymiana informacji pomiędzy serwerem a silnikiem gry, zużywa liczne
zasoby sprzętowe i należy zadawać możliwie jak najmniej zapytań do silnika gry poprzez Metamoda:P.

[kotwica='plugins_ini']Plugins.ini[/kotwica]
Plik plugins.ini zawiera listę pluginów, które zostaną załadowane do AMXX i będą wykonywać swoje
algorytmy, komunikując się z serwerem HLDS poprzez MetaModa:P, modyfikując przebieg gry.

Jednak kolejność pluginów wpisanych w pliku plugins.ini nie jest bez znaczenia.
Zwróćmy teraz uwagę na sposób działania AMXX, czyli interakcję z serwerem gry.
AMXX pozwala nam, poprzez MetaModa:P, na następujące operacje:
  • Zarejestrowanie danego zdarzenia czy wartości (np. odczytanie liczby pieniędzy danego gracza, czy zaobserwowanie wybuchu bomby)
  • Modyfikowanie danego zdarzenia czy wartości (np. zmiana punktów życia danego gracza, czy przedłużenia czasu trwania oślepienia)
  • Zablokowanie danego zdarzenia czy usunięcie wartości (np. brak obrażeń od granatów, czy usunięcie limitu posiadanych dolarów)
  • Wywołanie danego zdarzenia (np. zabicie gracz, teleportacja gracza na respawn wrogów, czy pozbawienie gracza jego broni)
  • Tworzenie danego zdarzenia czy wartości (np. zabicie vipa lub ucieczka terrorystów, czy stworzenie nowych cvarów)
Tym samym, poszczególne pluginy mogą być od siebie zależne, a ich kolejność ma znaczenie.
Należy zatem zwracać uwagę na kolejność pluginów w pliku plugins.ini, przy czym algorytmy
kolejnych pluginów, od góry pliku plugins.ini, wykonywane są proporcjonalnie sekwencyjnie.

Przykładowo, jeśli w pluginie pierwszym od góry pliku plugins.ini, zablokujemy możliwość mówienia,
to w pluginie drugim od góry, nie zostanie zarejestrowane powiedzenie na sayu określonej wartości.
W odwrotnej kolejności tych pluginów w pliku plugins.ini zaś, będzie to z kolei możliwe do wykonania.

[kotwica='AMXMODX']AMXMODX[/kotwica]
Pierwszą, podstawową biblioteką, jaką będziemy musieli załączyć do naszego pluginu, jest AMXMODX.
W tym celu, dodajemy na samej górze naszego kodu SMA następującą linijkę kodu
#include <amxmodx>


AMXX posiada parę publicznych, predefiniowanych funkcji, a oto one:

[kotwica='plugin_natives']plugin_natives[/kotwica]
Ta funkcja wywoływana jest jako pierwsza, tuż po załadowaniu pluginu do pamięci AMXX.
W niej należy zainicjować wszelkie natywy do współpracy z innymi pluginami, czyli sprawić,
by możliwa była kompleksowa komunikacja pomiędzy funkcjami poszczególnych pluginów.

Jak już pisałem, funkcje ładowane są kolejno, od góry pliku plugins.ini, tak więc kolejność jest istotna.

[kotwica='plugin_precache']plugin_precache[/kotwica]
Ta funkcja wywoływana jest po załadowaniu wszytkich pluinów z natywami, lecz jeszcze przed pełnym zainicjowaniem
serwera HLDS i to w niej należy zarejestrować wszelkie wymagane do pobrania przez Użytkowników pliki niestandardowe,
z których będzie korzystał plugin, by powiadomić klienta gry o konieczności pobrania tych plików przed ustaleniem połączenia.

W tej właśnie funkcji należy zarejestrować wszelkie modyfikatory skryptów startowych serwera HLDS, by móc
w nie ingerować, zanim zostaną załadowane i wykonane skrypty startowe, uniemożliwiając ich identyfikację.

[kotwica='plugin_init']plugin_init[/kotwica]
Ta funkcja wywoływana jest podczas inicjalizacji pluginu, po pełnym załadowaniu funkcji startowych serwera.
W tej funkcji należy zarejestrować nasz plugin przy użyciu funkcji register_plugin o następujących parametrach
register_plugin(const plugin_name[], const version[], const author[])

Warto zidentyfikować plugin w celu późniejszego testowania stanu pluginu i odnalezienia go na liście pluginów.
Składnia argumentów funkcji nie wymaga chyba większego komentarza, w przypadku wątpliwości zapraszam do manuala.

[kotwica='przyklad']Przykład[/kotwica]
Na tym etapie, potrafimy już stworzyć i zarejestrować pierwszy plugin, nie robiący praktycznie nic.
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Nauka AMXX", "0.1", "benio101");
}
Przypomnijmy, w pierwszej linijce zaimportowaliśmy wymaganą zawsze dla AMXX, bibliotekę amxmodx.
W trzeciej linijce zainicjowaliśmy publiczną funkcję plugin_init, wykonywaną po pełnym załadowaniu skryptów startowych HLDS.
Przypominam, że funkcja plugin_init winna być funkcją publiczną, inaczej może nie zostać ona wykonana w oczekiwanym momencie.
W czwartej linijce, rejestruję plugin i na tym kończy się działanie naszego testowego pluginu, który praktycznie nie zmienia rozgrywki.

W funkcji plugin_init należy także zarejestrować wszelkie nasłuchiwacze zdarzeń, jak śmierć gracza, czy nowa runda.

[kotwica='plugin_cfg']plugin_cfg[/kotwica]
Ta funkcja wywoływana jest tuż po plugin_init i służy konfiguracji pluginu, m.in. pobraniu zmiennych globalnych z silnika gry,
ustanowieniu połączenia z bazą danych, czy pobrania innych, istotnych danych do współpracy pluginu z zasobami zewnętrznymi.

[kotwica='register_event']register_event[/kotwica]
Pierwsza z funkcji, którą poznamy, pozwala na przechwycenie wybranych zdarzeń, które dokonywane są na serwerze.
Tutaj odwołuję do niezwykle istotnej strony, na której wypisane są zdarzenia silnika HLDS wraz z argumentami:

Half-Life 1 Game Events

Teraz spróbujemy przechwycić funkcję śmierci, w tym celu musimy zarejestrować w funkcji plugin_init nasłuchiwacz tego zdarzenia
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
Pierwszy parametr, zgodnie z dokumentacją, oznacza nazwę zdarzenia.
Drugi parametr oznacza funkcję publiczną, która będzie wywoływana w momencie wystąpienia tego zdarzenia. Trzeci parametr
wynosi "a", gdyż DeathMsg jest eventem globalnym. Tym samym utworzymy sobie funkcję publiczną DeathMsg i damy zabójcy 200$.

[kotwica='read_data']read_data[/kotwica]
Jak możemy wyczytać z powyższego linku, DeathMsg posiada cztery argumenty. Nam wystarczy pierwszy argument, czyli id zabójcy.
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
}
Funkcja DeathMsg wywoływana jest w momencie wystąpienia zdarzenia śmierci.
Za pomocą funkcji read_data możemy odczytać dany parametr funkcji, ponieważ pierwszy argument
to numer identyfikacyjny zabójcy, ten właśnie numer pobierzemy i zapiszemy do nowo utworzonej zmiennej killer.
Teraz będziemy chcieli nagrodzić zabójcę, przekazując mu dodatkowe 200 dolarów za zabójstwo.
W tym celu, skorzystamy z funkcji z biblioteki cstrike, cs_set_user_money.

[kotwica='import_biblioteki']Import biblioteki[/kotwica]
Aby móc skorzystać z tej funkcji, musimy najpierw zaimportować kolejną bibliotekę,
w tym celu dodajemy do naszego kodu następującą linijkę (najlepiej pod bilioteką amxmodx)
#include <cstrike>
Przypomnijmy, jak powinien wyglądać nasz obecny, pełny kod:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init(){
register_plugin("Nauka AMXX", "0.1", "benio101");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
}


[kotwica='sprawdzenie_obecnosci_gracza']Sprawdzenie obecności gracza[/kotwica]
Teraz dochodzimy do niezwykle istotnej rzeczy, którą musisz zapamiętać raz na zawsze!
Operując na jakimkolwiek graczu, upewnij się, że gracz może zostać danej operacji poddany.
W przykładzie, chcemy dodać pieniądze graczowi, jednak zanim to zrobimy, musimy się upewnić,
czy gracz jest jeszcze na naszym serwerze. Zawsze mógł rzucić granat, wyjść z serwera, a opiero po chwili
nastąpi zdarzenie śmierci. Co się stanie przy próbie dodania pieniędzy graczowi, którego nie ma na serwerze?
Na pewno jest to niepotrzebne zapytanie do silnika gry, dużo większe zużycie zasobów sprzętowych, a także stale
powiększające się logi błędów. Na dłuższą metę, takie właśnie błędy skutkują dużymi lagami bądź crashami serwera.

Tym samym, użyjemy funkcji is_user_connected, w celu sprawdzenia, czy gracz jest jeszcze na serwerze.
Pamiętajmy, że aktualnie killer reprezentuje numer identyfikacyjny zabójcy, jednak w różnych funkcjach, możemy różnie
identyfikować poszczególne byty czy zdarzenia. Przy okazji, każdy byt na mapie ma swój własny, unikalny numer identyfikacyjny,
jednakże numerem identyfikacyjnym gracza jest numer z zakresu od 1 do maksymalnej liczby graczy włącznie. Tym samym, numer
bytu, będący większy lub równy 1 i nie większy, niż maksymalna liczba graczy na serwerze, oznacza na pewno gracza. (niekoniecznie online!)

public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
if(is_user_connected(killer)){
// Dodawanie pieniedzy
}
}
Teraz skorzystamy z natywów biblioteki cstrike i dodamy zabójcy 200 dolarów.
cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 200);

Jak można zauważyć, nie mamy wprost funkcji dodającej pieniądze. W związku z tym,
musimy jako drugi parametr funkcji cs_set_user_money podać sumę 200
i obecnej liczby dolarów gracza, pobieranej przy użyciu funkcji cs_get_user_money

[kotwica='zwracana_wartosc']Zwracana wartość[/kotwica]
W nowo utworzonej funkcji DeathMsg, zwrócimy na końcu odpowiednią wartość.
Dostępne wartości do zwrócenia:

PLUGIN_CONTINUE
Domyślna wartość, przerywająca dalsze wywołanie funkcji, jednak przez każdy inny plugin, a także silnik gry,
zdarzenie zostanie wywołane. Po prostu nic niżej od tego polecenia nie zostanie wywołane w tej danej jednej funkcji.

PLUGIN_HANDLED_MAIN
Dalsze wywołanie funkcji nie będzie możliwe, podobnie, jak w przypadku PLUGIN_CONTINUE, dalej wszystkie
pluginy będą mogły odnotować tę funkcję, jednak event ten zostanie zablokowany dla silnika właściwego gry.

PLUGIN_HANDLED
Dalsze wywoływanie funkcji zostanie przerwane, a ani silnik gry nie odnotuje tego eventu, ani, w przeciwieństwie
do PLUGIN_HANDLED_MAIN, żaden z kolejnych pluginów, wypisanych poniżej od tego obecnego w plugins.ini.

Nam wystarczy PLUGIN_CONTINUE, bowiem nie chcemy blokować śmierci w silniku, ani pozbawiać informacji o śmierci
kolejnych pluginów. Na koniec zmienimy nazwę pluginu na odzwierciedlającą rzeczywiste zastosowanie pluginu. Gotowy kod:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init(){
register_plugin("Dodatkowe 200 dolarow za zabojstwo", "0.1", "benio101");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
if(is_user_connected(killer)){
cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 200);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Tym samym, właśnie napisaliśmy swój pierwszy plugin, który daje dodatkowe 200 dolarów za zabójstwo.


Tutorial napisany, choć z drobnym opóźnieniem, z okazji Światowego Dnia Jakości.
Jeśli przypadnie on Wam do gustu, to mogę pokusić się w wolnym czasie o napisanie kolejnych
części, jako kontynuację, z rozwinięciem wątku i coraz bardziej zaawansowanymi przykładami Scriptingu.


#516266 [FAQ] CS 1.6 Beta - 13.02.2013r

Napisane przez eQuuS w 17.02.2013 00:44

Witam,

w ciągu kilku ostatnich dni zbierałem informacje by wiedzieć co i jak z ta aktualizacją, gdyż sam napotkałem się z jej problemami tylko, że wcześniej (nieświadomie ustawiłem na jeden dzień udział w beta testach Counter-Strike i platformy Steam - kto mógł wiedzieć, że Valve zacznie udoskonalać doskonałą grę przy okazji przeportowania na inne platformy; oczywiście trwało to jeden dzień gdyż anulowałem z powodu długich aktualizacji i codziennych, ale jak czytacie mnie też to spotkało tylko, że wcześniej). Większość problemów samoistnie przeminęła lub im lekko pomogłem (o tym dalej), jedynym problemem jaki mi pozostał to informacja kto mówi po prawo (nie mam chwilo mikrofonu więc z innymi się nie spotkałem). Nie wiem co tu więcej pisać, a więc zaczynamy!

P: O co chodzi z tą aktualizacją?



O: Cóź, zaczęło się bodajże od plotek w wakacje 2012r. jako iż Steam ma zadebiutować na dystrybucjach linuksa (i przy okazji Mac OS, ale o tym chyba nikt nie słyszał - bynajmniej ja). Sytuacja analogiczna jak natywna aplikacja GG na dystrybucje linuksa, ale jak widać to się powiodło i to z jakim skutkiem. Partnerem firmy Valve zostało Canonical Ltd. czyli wydawca najbardziej znanej w swoim czasie dystrybucji linuksa. Plotki plotkami, a jak widać praca nie stała w miejscu. Po upływie jakiegoś czasu (wybaczcie nie pamiętam) wersja beta / alpha / rc (tak czy siak niestabilna - prosto z "sid-a") została wydana. Można było się zalogować i korzystać ze społecznościowych funkcji platformy Steam. Na początku było bodajże tylko kilkanaście gier i to w wersji testowej (aby je testować należało zgłosić się do Valve i posiadać je w bibliotece za wyjątkiem gier darmowych jak TF2 + wpisywanie poleceń startowych). Użytkownicy linuksa oczywiście znaleźli sposób na ominięcie tego (Ubuntu bazuje na innej dystrybucji jaką jest Debian, a na niej bazuje dużo innych dystrybucji) więc w bardzo prosty sposób plik instalacyjny rozpowszechnił się (ta metoda omijała ww. blokadę). Wraz z upływem czasu zaczęto łatać pierwsze gry i dodawać nowe czyli przeportowali silnik HL. No i na tym można by zakończyć całą historię gdyby nie to z czym mamy obecnie do czynienia. Ktoś wpadł na pomysł (marketingowcy Valve, gracze czy też wolni strzelcy z GitHub-a), aby przy okazji portu udoskonalić Counter-Strike 1.6
Gra podobno uruchamia się szybciej (ja nie korzystam szczęśliwe), jest zoptymalizowany silnik gry, dodano nowe funkcje, poprawiono stare i w ogóle każdy powinien być zadowolony. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że poprawiono "brak głowy", recoil, etc. Jak wynika z komentarzy odrzut w obecnej wersji (podobno zostało to już naprawione) był inny - podobny do tego z CS:GO wg. komentarzy. Gra po prostu była inna, łatwiejsza. Widać również było przez granat dymny (usunięta została opcja 16. bit-ów). Również był / są jakieś problemy ze zmianą broni i innymi takimi, zainteresowanych zapraszam na forum Allied Modders/. Dobra, ale dlaczego Valve zmusiło graczy do korzystania z niestabilnej wersji? A kto sprawdzi lepiej nową wersję gry jak nie sami gracze których jest około 1,8 mln. wg. statystyk Steam. Zgłoszeń w ten sposób jest multum. No i na tym zakończmy wstęp o co w tym wszystko chodzi.

P: Dopiero co zaktualizowałem grę co mam zrobić na początku?



O: Po pierwsze w zakładce Video w ustawieniach wyłączamy wszystkie 4. możliwości po prawo czyli:
- Run in a window
- Wait for vertical sync
- Enable HD models if available
- Allow custom addon content

Osobiście ja mam włączone wszystkie oprócz pierwszego i nic mi się nie dzieje. :E Następnie dopisujemy te komendy to konsoli, config.cfg, userconfig.cfg:
fps_max "150"
gl_playermip "2"
gl_round_down "3"
gl_clear "0"
max_shells "0"
cl_weather "0"
cl_shadows "0"
violence_ablood "0"
violence_hblood "0"

Do parametrów startowych dopisujemy:
-nofbo
-nomsaa

Wyjaśnienie:

-nofbo - usuwa problem z zielonym ekranem, po zastosowaniu tej komendy można również grać na tzw. "czarnych paskach" (wyłącza wymuszony widescreen oraz przywraca stare renderowanie.
-nomsaa - prawdopodobnie usuwa antyaliasing czcionek, albo w ogóle usuwa antyaliasing w grze.

P: Na czym polegają aktualizacje?



O: Listę zmian znajdziemy pod tym adresem. Wydaje mi się, że łatwo to sobie przetłumaczyć na język angielski łamany, jak nie pozostają tłumacze. Część po polsku:

Dodano HD models (katalog cstrike_hd)
Dodano CS addons (katalog cstrike_addons)
Możliwość włączenia synchronizacji bezpośrednio z poziomu ustawień Video
Usunięto 16 bit
Silnik CS został rozdzielony z silnikiem HL
Parametr startowy -freq nie jest już wspierany (gramy na takich odświeżaniu jaką monitor ma aktualnie rozdzielczość na pulpicie), - można wymusić to przy użyciu reforce.exe
Wprowadzono zmianę w dostępie do folderu cstrike znajduje się on teraz w /Steam/steamapps/common/Half-Life/cstrike/
Usunięto GCF'y (Nie można już przywrócić cs'a na szybko)
Wsparcie dla D3D zostało usunięte.
Steam jak i większość gier Valve działa już na Linuxie.
Zlikwidowano komendę cl_rate
Naprawiono błąd przy mp_fadetoblack, gdy martwy ogląda żyjącego wówczas nie działa flashbang, który wcześniej likwidował "czarne tło"
Zlikwidowano komendę cl_minmodels, teraz dostępne są cl_min_t i cl_min_ct - odpowiednio do drużyny.
poprawki w ściąganiu plików z serwera,
nie można już podmieniać graczom gamemenu, slowhacking został mocno ograniczony,
polskie znaki w cs!.
dodano cvary cl_min_t oraz cl_min ct - cvary te kontrolują modele graczy gdy cl_minmodels = 1

dla cl_min_ct:
2: GIGN
4: GSG-9
7: SAS
9: SEAL
10: Spetsnaz (CZ)

dla cl_min_t:
1: Elite
5: Guerilla
6: Arctic
8: Phoenix
11: Militia (CZ)


P: Podobno nie działają wszystkie komendy, zostały wprowadzone nowe i usunięte stare, czy to prawda?



O: Tak, to prawda, aktualną listę komend znajdziesz pod tym adresem. Nowe komendy to m.in:
gl_vsync 0 // wyłącza synchronizację w grze, koniecznie ustawcie na 0
fps_max 125-151 // default 100.0
cl_min_ct // default
cl_min_t // default
m_customaccel // default "0"
m_customaccel_exponent // default "1"
m_customaccel_max // default "0"
m_customaccel_scale // default "0.04"
r_bmodelhighfrac // default "5.0"
r_detailtextures // default "0"

P: Po aktualizacji mam zielony ekran, jak to naprawić?



O: Do parametrów startowych gry dodaj polecenie:
-nofbo

P: Moje ustawienia "config.cfg" nie działają, co robić?



O: Cóż, sam sobie z tym poradziłem, u mnie bynajmniej zadziałało nie wiem czy zadziała u Was. Jeśli jesteśmy po reinstalacji Steam i całej zawartości lokalnej Counter-Strike (całej, mam na myśli również CS:CZ, HLDS, etc.) to z katalogów cstrike, cstrike_polish, valve w SteamApps > nazwa_użytkownika > counter-strike i katalogów cstrike, cstrike_addon, cstrike_downloads, cstrike_hd, valve w SteamApps > common > Half-Life usuwamy plik config.cfg po czym restartujemy komputer. Następnie podmieniamy / tworzymy nowy config.cfg z atrybutem tylko do odczytu. Jeśli nie mamy swojego pliku config.cfg to zaczynamy nową grę, chodzimy chwile po mapie po czym wychodzimy z gry i mamy już nasz plik. Po ustawieniu pliku zalecam zrobienie kopii na przyszłość (wrzucamy na inną partycje czy jakiś serwis internetowy).

P: Skaczą mi klatki, co zrobić?



O: Do konsoli, config.cfg, userconfig.cfg wpisujemy:
fps_max "99"
gl_async "0"
gl_vsync "0"
gl_ansio "0"

P: Mam problemy z menu gry, co robić?



O: Ludzie zalecają podmianę GUI na jakieś inne niż standardowe. Przykładowe pliki graficzne menu znajdziesz pod tym
adresem.

P: Używałem minimalistycznych modeli, co mam teraz zrobić?



O: Wgraj poprawioną wersję modeli, znajdziesz ją pod tym adresem.

P: Mam wrażenia opóźnień w myszce, czułość myszki jest dziwna, co robić?



O: Do konsoli, config.cfg, userconfig.cfg wpisujemy:
gl_vsync "0"
m_filter "0"
m_customaccel "0"
m_customaccel_exponent "0"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_scale "0"

Jeśli masz nowoczesną myszkę z możliwością zmiany DPI (rozdzielczości) przyciskiem, wiesz co masz robić? :E

P: Czym są spowodowane nasze problemy (offline)?



O:

Wasze problemy są spowodowane tym, że pliki na siebie nachodzą i wczytuje nie te pliki źródłowe.

Autor tej wypowiedzi proponuje usunąć foldery cstrike i cstrike_polish które znajdują się w SteamApps > nazwa_użytkownika > counter-strike. Jeszcze inni proponują przenieść zawartość tych folderów do cstrike, cstrike_addon, cstrike_downloads, cstrike_hd, valve w SteamApps > common > Half-Life czyli scalić; cstrike wiadomo, a cstrike_polish to cstrike_hd

P: Pliki z serwerów wolno się pobierają, co jest grane?



O: Nowa wersja gry nie korzysta z szybkiego pobierania (FastDL), więc sobie poczekasz. Nic nie wiadomo więcej na ten temat. Zostało już naprawione.

P: Pliki z serwerów nie chcą mi się pobierać, co dalej?



O: Cóż, sam sobie z tym poradziłem, u mnie bynajmniej zadziałało nie wiem czy zadziała u Was. Reinstalujemy całego klienta platformy Steam i Counter-Strike po czym czyścimy rejestr (CCleaner, Glary Utilities) i restartujemy komputer (całego, mam na myśli również CS:CZ, HLDS, etc.) Następnie zezwalamy na automatyczną aktualizację klienta platformy i gry. Chodzi o to, że gra w SteamApps > nazwa_użytkownika > counter-strike już nie pobiera wszystkich plików, a w SteamApps > common > Half-Life już tak.

P: Nie wszystkie serwery publiczne działają tak jak ostatnio, co jest grane?



O: Wygląda na to, że Valve przez przypadek (czyt. raczej umyślnie) chce skończyć z grą bez gry u nich na platformie. Wiele hostingów serwerów ma funkcję automatycznej aktualizacji (czyt. Pukawka.pl) To znaczy, że serwer automatycznie pobiera najnowszą wersję AMX, dproto czy innych takich plików o których zwykły gracz nie ma pojęcia. Problem polega na tym, że został napisany / przebudowany nowy kod komunikacyjny co oznacza, że gracze Steam i Non Steam nie mogą grać ze sobą jednocześnie na tym samym serwerze. Więc, jeśli nasz ulubiony serwer ma włączoną funkcję automatycznej aktualizacji serwer będzie się psuł, aż opiekun nie naprawi tego (wyłączy tą funkcję). Na chwilę obecną sieci serwerów w tym nasza nie zdecydowały się na instalacje najnowszej wersji ww. plików automatycznie.

P: Chcę uruchomić grę i wyświetla mi się komunikat o treści: nie znaleziono mss32.dll i hw.dll i tym podobnym, co dalej?



O: Sprawdzamy czy nie ma dostępnych nowych aktualizacji gry, jeśli tak to je instalujemy. Jeśli dalej nic to we właściwościach gry w bibliotece sprawdzamy spójność plików gry (brakujące pliki przynajmniej mi pobrało). Jeśli nie pomoże to reinstalujemy całego klienta platformy Steam i Counter-Strike po czym czyścimy rejestr (CCleaner, Glary Utilities) i restartujemy komputer (całego, mam na myśli również CS:CZ, HLDS, etc.) Następnie zezwalamy na automatyczną aktualizację klienta platformy i gry. Gdy pojawiły mi się te błędy to po wejściu do menadżera zadań w niebieskim ekranie z możliwością wyboru co zrobić z komputerem dostępnego normalnie w systemie (ctrl + alt + del) mogłem zamknąć te komunikaty i grać dalej.

P: Counter-Strike nadal nie działa, co robić?

O: Jeśli masz jakieś parametry startowe z poprzedniej wersji gry, usuń je. Nie oznacza to, że są nie wspierane po prostu mogą się ze sobą gryźć co się komuś zdarzyło.

P: Jak przywrócić starą wersję gry?



O: Odpowiedź znajdziemy pod tym adresem, jak i również tutaj.

P: Mam Counter-Strike na dysku, ale nie mogę go uruchomić co robić?



O: Odpowiedź, znajdziesz pod tym adresem. Oczywiście parametry startowe działają w ten sam sposób co parametry startowe w Steam.

P: Znalazłem nowe błędy, znam język angielski, gdzie mogę je zgłosić?



O: Wszelakie problemy z grą po aktualizacji zgłaszamy bezpośrednio do programistów Valve w serwisie GitHub. Możemy to zrobić klikając tutaj lub tutaj. ;)

P: Jak podmienić pliki gry?



O: Obecnie cstrike_hd pełni taką samą funkcję jak cstrike_polish, a więc tam wrzucamy wszystkie modele, mapy, etc. Jeśli zmiany nie zaszły wrzucamy pliki do wszystkich katalogów z przedrostkiem cstrike (u mnie działa, nie chce mi się sprawdzać jaki to folder ;>).

P: Nie znalazłem odpowiedzi tutaj na mój problem, co robić?



O: Wątek będzie aktualizowany nadal, więc nie martw się. ;) Zaglądaj tutaj częściej. Czekając na łatkę od Valve włącz automatyczne aktualizację gry i klienta platformy Steam (zgadasz się nie udział w beta testach - gorzej być już nie może :E). Na chwilę obecną najczęściej spotykanym problem jest niesłyszenie innych graczy na serwerze, na tą chwilę nie ma na to rozwiązania (patrz pytanie P: Nie wszystkie serwery publiczne działają tak jak ostatnio, co jest grane?).

P: Czy postawienie systemu od nowa coś da?


O: Tak, da. Brat dzisiaj (16.02.2013r, popołudnie) postawił od nowa system i pobrał Steam i Counter-Strike (włączone automatyczne aktualizację wszystkiego). Gra działa normalnie (jedyny problem to tylko nie słyszenie innych graczy o czym pisałem wyżej). Gra działa "lepiej" po prostu, nie będę się rozpisywał bo ja nie grałem (nie znoszę laptopów). W porównaniu do wcześniejszych wyników net_graph "3" widać, róźnice klatek na sekundę (fps). Jest ich po prostu więcej.


To chyba wszystko, pewnie przypomni mi się coś jak ktoś napisze, że ma problem.

Źródła:

AMXX.pl #1
AMXX.pl #2
http://www.forums.wiaderko.com/problemy-z-cs-1-6-oraz-cs-condition-zero/653116-zielony-ekran-po-update-2.html
http://www.forums.wiaderko.com/poradniki-do-counter-strike-1-6/653121-jak-przywrocic-counter-strike%27-do-stanu-sprzed-aktualizacji.html
http://www.forums.wiaderko.com/poradniki-do-counter-strike-1-6/653175-change-log-counter-strike-1-6-aktualizacje-luty-2013-a.html
Board Counter-Strike
Materiały własne

Poradnik napisany przez internautę o pseudonimie eQuuS dla sieci serwerów CSGarfield.pl Całkowity zakaz kopiowania!
  • +
  • -
  • 3


#348893 Errorlog - Inzynier

Napisane przez DarkGL w 13.01.2012 19:25

public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent)

{

	static owner

	

	if( !pev_valid( weapon_ent ) )	return HAM_IGNORED;

	

	owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX);

	

	static weaponid

	weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)

	

	if(!is_user_alive(owner))

	{

		return HAM_IGNORED;

	}

	

	static menu,newmenu,menupage

	player_menu_info(owner,menu,newmenu,menupage);

	

	if(gMenuDzialko[owner] && newmenu == gMenuDzialko[owner])

	{

		show_menu(owner,0,"^n");

		gMenuDzialko[owner] = 0;

	}

	

	if(weaponid == CSW_KNIFE && ma_klase[owner])

	{

		entity_set_string(owner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_tfc_spanner.mdl")

		OpcjeDzialka(owner);

	}

	return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 3


#217358 Dodawkowy exp

Napisane przez byCZUS w 19.02.2011 19:07

Ostatnio dla siebie pisałem plugin do dawania exp'a za podłożenie paki, uratowanie hostów itp. Widzę że kilka osób go też poszukuje a więc go udostępniam.

Są 2 ver.

Ver 1:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
  • uratowanie hosta
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"
cod_rescuxp "30"

Ver 2:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#380912 AMXBans "STABLE" + Konfiguracja DPROTO /EDIT (23.08.2012)

Napisane przez Szyfrant w 14.03.2012 21:49

AMXBans "STABLE" + Odpowiednia Konfiguracja DPROTO



/EDIT (23.08.2012)

Pozwoliłem sobie nazwać go "STABLE" z tego wzlędu, że testowałem go na serwerze z DPROTO przy zajętych wszystkich slotach.

Nie wyskoczył nawet jeden error, a amxbans banował poprawnie.


Pobieramy paczkę, link poniżej

Załączony plik  AMXBans MIX (AMXX.PL).zip   3,38 MB  9874 Ilość pobrań


AMXBans "Stable" = 1.5.1 Plugin + 1.6 Web

W paczce zostały wtopione dwie najważniejsze łatki

[Fix] Funkcja Prebanned_check_ - hleb

[Fix] Thread worker was unable to start - sebul


Dodałem również poradnik:

[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?"


Instalujemy i z tej strony tyle.





Teraz druga rzecz, najważniejsza.


Otwieramy plik dproto.cfg

Odnajdujemy te linijki:



# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

i zmieniamy ich wartości na:

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 4


W tym momencie dproto przypisuje każdemu graczowi CID po IP tzn.


(TO JEST PRZYKŁAD)
nie będzie
VALVE_ID_LAN
tylko
VALVE_0:4:1276568453


GOTOWIEC:
Załączony plik  dproto.cfg   7,66 KB  2444 Ilość pobrań



Po tym zabiegu (Gm)AMXBans nie głupieje i powinien banować jak należy.

OKLASKI DLA MisieQ
To jemu należą się gratki. :P


  • +
  • -
  • 40