Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

psilocybe - zdjęcie

psilocybe

Rejestracja: 17.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2015 14:09
-----

#687631 ulepszenie broni

Napisane przez suchyziomek w 11.02.2015 11:54

ktoś tu kurde wchodzi na to forum ??????


  • +
  • -
  • -1


#687562 Bog kosy i he

Napisane przez Sliwahhh w 10.02.2015 21:30

Bogoja mi sie granaty HE zamiat jednego sa 5 czy to w perku czy w klasie i do tego maja 1/1

Klasy zamiast 1/2 albo 1/3 z kosy maja 1/1

 

Nwm co moze być przyczyną tych bógów


  • +
  • -
  • -1


#687451 Generator

Napisane przez KarlikAśki w 10.02.2015 16:12

Jestem za ale mało ludzi zna się na tym i będzie dużo bougów.
  • +
  • -
  • -2


#687446 Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"

Napisane przez KarlikAśki w 10.02.2015 15:48

Powiem ciekawe ale po co to komu na codmodzie?


  • +
  • -
  • -1


#687322 Wycięcie cząstki modelu

Napisane przez wiwi249 w 09.02.2015 23:37

Perełko złota,

1. Dekompilujesz sobie model który ma te rękawy

2. Usuwasz z .smd które zawiera ręce wszystko, poza rękawami

3. Kości też usuwasz.

4. Eksportujesz sobie do .smd (jako referencja oczywiście)

5. Importujesz do swojego modelu

6. W tym modelu możesz usunąć ramiona jak chcesz, a jak nie to tylko je ubierzemy

7. Ustaw sobie te rękawy odpowiednio za pomocą tych narzędzi, które Ci pokazywałem na obrazku 1 w moim poprzednim poście

8. Wybierz sobie fragmenty tych rękawów i przypisz je do odpowiednich kości (kości ramion) jak w moim poprzednim poście

 

mały hint. Zapewne te "rękawy" zginają się w łokciach. Pamiętaj, że wszystkie vertexy muszą być przypisane do jakiejś kości, dlatego najlepiej najpierw cały rękaw przypisać do kości np. ramienia, a potem wybrać jego kawałek obejmujący samo przedramię i przypisać do kości przedramienia :)


  • +
  • -
  • 2


#365807 zapis nickow do pliku

Napisane przez ImSpY w 17.02.2012 10:38

Czyli tylko chcesz zapisać nicki do pliku?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("zapisz_nicki", "zapis", ADMIN_BAN, "Zapis nickow do pliku")
}
public zapis(){
new gracze[32],ilosc,nick[33];
get_players(gracze,ilosc);
for(new i=0;i<ilosc;i++){
get_user_name(gracze[i],nick,32);
write_file("nicki.txt",nick);
}
}

To po wpisaniu w konsoli zapisz_nicki dopisze do pliku nicki.txt graczy aktualnie będących na serwerze.
Co do zapisywania tylko raz - wystarczy sprawdzić czy w pliku jest już taki nick - użyjesz read_file i equali / equal i zalatwione.
  • +
  • -
  • 2


#686364 System pod laptopa

Napisane przez Mychu w 04.02.2015 12:16

Ja bym twoim miejscu wybrał linux'a lub windows XP


  • +
  • -
  • -2


#686358 System pod laptopa

Napisane przez KarlikAśki w 04.02.2015 11:49

No przy twoim koputerze chequ kochany nie masz za dużych wymagań więc instaluj tylko zrób kopie plików byś potem nie narzekał.
  • +
  • -
  • -2


#686915 Polski cs

Napisane przez Danko19 w 07.02.2015 20:13

Dzięki za plugin jesteś za***isty ! ^D^


  • +
  • -
  • -1


#686817 Szukam pluginu do serwera Awp

Napisane przez OrioneK. w 07.02.2015 01:34

Plugin możesz sobie skopiować z tej paczki, albo całościowo ją sobie wgrać :D !

 

http://www.cshacked....-only-hs-t8953/


  • +
  • -
  • 0


#686732 Regulamin Działu

Napisane przez DarkGL w 06.02.2015 12:49

Regulamin działu:

I. Pisanie tematu:
  • Pisząc temat staraj się aby wyglądał estetycznie i był czytelny dla innych użytkowników forum.
  • Zamieszczając plugin w tym dziale musisz zamieścić również plik źródłowy *.sma.
  • Pliki *.sma dodawaj jako załącznik.
  • Jeżeli plugin posiada pliki dodatkowe np. *.wav, *.mdl itp. również powinieneś je zamieścić.
  • Pisząc temat powinieneś zastosować się do tego wzoru:
    wink.gif

    Opis pluginu: przedstaw w kilku słowach lub zdaniach działanie pluginu (screeny i filmy mile widziane).
    Instalacja: opisujesz ja tylko i wyłącznie wtedy gdy plugin składa się z więcej niż dwóch plików, jeżeli mimo wszystko upierasz się przy podaniu instalacji a plugin jest prosty możesz podać ten link: Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
    Konfiguracja: jeżeli plugin posiada jakąkolwiek konfiguracje (CVAR'y, komendy admina/gracza) powinieneś ją opisać (po polsku).
    Komentarz: według uznania
II.Odpowiadanie na temat:
  • Komentujemy, oceniamy, polecamy bądź nie dany plugin.
  • Nie staramy się opisywać swoich problemów w temacie. Aby otrzymać najszybszą odpowiedź trzeba napisać w tym dziale.
  • Nie robimy off topu z tematów.
  • Nie odpowiadamy w temacie typu: "fajny plugin, dobry, polecam" - takiego delikwenta możemy ukarać OSTRZEŻENIEM.

  • +
  • -
  • 1


#200597 HUD Customizer 0.4

Napisane przez Gutaj w 28.12.2010 19:46

HUD Customizer jest to plugin napisany aby zwiększyć zabawę na serwerze, pozwala ukryć ilość pieniędzy, czas rundy, celownik, radar, hp, pancerz itd.


cvary.png
 
amx_hud_hide_money (def 0) - Ukryj Kase

amx_hud_hide_timer (def 1) - Ukryj Czas Rundy

amx_hud_hide_flashlight (def 1) - Ukryj baterie latarki

amx_hud_hide_radar_health_armor (def 1) - Radar, hp i pancerza na raz. 

amx_hud_hide_crosshair (def 0) - Ukryj Celownik

amx_hud_hide_cross_ammo_weaponlist (def 0) - Ukryj Crosshair, amunicie i broń na raz.
Instalacja standardowa

screenshotec3.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#680600 Pokemod - informacje

Napisane przez radim w 04.01.2015 11:48

1. Mój pokemod był top1 przez jakiś rok

2. W tym czasie było sporo pokemodów, na których grało dużo graczy

3. Po promocji na cs:go, liczba graczy drastycznie spadła dla 1.6, przez co mod również ucierpia

4. Obecnie top1 serwer z tym modem(który cały czas ściągał ode mnie wszystko ^^) jest jedyny z dużą ilością graczy. Ludzie patrzą: acha gra tu 20 osób a tam 5, to wbijam

5. Sam mod jest strasznie zbugowany bo jak dobrze pamiętam był pisany w 2005 r. Nie opłaca się tego kontynuować

6. Znajdziesz więcej wad niż zalet w silniku :D

 

Magiczna 7, lepiej rzucić ten syf w piz*** xD

Ad 1. Tak tak już to słyszeliśmy 58473 razy w każdym temacie dot. serwerów i poke, że Twój serwer BYŁ top1. Już nie musisz tego powtarzać 58474 raz.

Ad 2. Tak potwierdzam

Ad 3. Aż tak drastycznie nie spadła. Pokemod'ów zaczęło maleć nawet jeszcze przed wydaniem CS:GO

Ad 4. Ehh proszę skończ...

Ad 5. Może i pierwotna paczka jest zbugowana, ale trochę pracy i wysiłku i można to wszystko naprawić. Nawet ten pokemod który masz na myśli (który według Ciebie wszystko skopiował z Twojego poke) przysiadł przy tym pokemodzie i ilość crashy oraz bugów jest bardzo mała, wręcz 'znikoma', dzięki pracy jaką w nią włożyli. Wiem bo administrację i osoby przy tym pracujące znam.

Ad 6. Jak już wspomniałem wyżej, trzeba trochę umiejętności żeby to załatać.

 

Już powoli zaczyna mnie irytować Twoje zachowanie i przechwalanie się. Przystopuj z tym. Następne takie posty będą traktowane jako spam i po prostu usuwane bo to nijak nie ma się do tematu.

 

 

Co do tematu. Pokemod jest bardzo fajnym i dobrym modem. To prawda, na początku jest sporo crashy (w szczególności gdy jest spora liczba osób na serwerze) i bugów ale po naprawieniu tego wszystkiego serwer może cieszyć się naprawdę dużą popularnością. Również ciężko jest taki serwer rozkręcić, wiadomo. Do tego trzeba mieć zapał i chęć do ciągłej pracy przy nim, do reklamowania go, do ulepszania. Wszystkiego na raz nie zrobisz, może to nawet potrwać kilka miesięcy zanim serwer się zapełni.
Także jak będziesz go stawiał to życzę powodzenia i gorąco go polecam ; ))


  • +
  • -
  • 5


#685785 Jak zainstalować psychostats na xaa?

Napisane przez rafix124 w 31.01.2015 21:36

Na xaa chyba nie pójdzie, ale nie daje głowy sobie uciąć. Z nimi zawsze jest jakiś problem z jakimkolwiek połączeniem.

Spróbuj dodać IP z zewnątrz, coś takiego powinno być (zamiast localhosta)

 

Chyba Ty masz tylko problem ze wszystkim....

jak się wie, co się robi to nie ma z niczym problemu, a nawet jeśli to jest zakładka supportu, gdzie pomogą Ci jeśli zajdzie taka potrzeba...

 

Access denied for user 'ps3'@'localhost'

 

 

Nie ten użytkownik... na xaa masz przecież przedrostek przed bazą danych i użytkownikiem... czyli np. nazwahosta_ps3


  • +
  • -
  • 1


#685648 Licznik Headshotów *Headshot Manager*

Napisane przez Wielkie Jol w 31.01.2015 10:03

opis

Prosty licznik headshotów a zarazem prosty plugin, który liczy nam headshoty w danej grze, po wyjściu z gry zapisuje do pliku nvault, po ponownym wejściu przywraca headshoty, które nastrzeliliśmy do rozłączenia się z serwerem.

Potem dodam aktualizację, która sprawdzi, która osoba w danej mapie nastrzelała ich najwięcej i wedle liczb, rozda jakieś nagrody.

 

[komendy]

"say /headshots"

"say /hs"
"say_team /hs"
"say_team /headshots"
 
Wszystko do zmiany przy zmiennej g_Commands
 
 
[cvary]
 
amx_licznikhsdisplay
0 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w say
1 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w hud
2 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy w say i hud
amx_licznikhsbest
0 - wyłącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę
1 - włącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę ( domyślnie
amx_licznikhsnagroda
0 - wyłącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy
1 - włącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy ( domyślnie )
amx_licznikhsprefix
ustawia prefix do pluginu, domyślnie [LicznikHS]
amx_licznikhsilosc
jeżeli licznikhsnagroda ustawiony na 1, daje nagrody 60s przed końcem mapy
dla tego, który zdobył najwięcej hsów, domyślnie wartość 30 diamentów bf4.
Dla innego moda, np. cod moda zmieniamy linijkę 110.
 
+ define CZAS, który definiuje, ile sekund przed końcem mapy mają być rozdane nagrody
 
inne informacje
Jeżeli bedziemy zmieniac wartosc cvarow hsbest i nagrody, mapa musi zostac zmieniona dwa razy, zanim zmiany wejda w zycie, jest to spowodowane eventami z tego co zauwazylem.
 
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9