Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maniek2614 - zdjęcie

maniek2614

Rejestracja: 07.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.01.2013 22:19
-----

#407440 Sposób puszczania rakiet po X sekundach

Napisane przez Bloody_ w 06.05.2012 16:42

Witam. Przedstawiam Wam sposób puszczania rakiet po X sekundach. Nie jestem autorem pomysłu więc nie podpisuje się pod pomysłem. No więc zaczynamy:

W sma klasy która ma rakietkę dodajemy zmienną:
new bool:mozepuscic


W plugin_init dopisujemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


Następnie dopisujemy 2 publiki:
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;


W funkcji tworzenia rakiet dopisujemy NA POCZĄTKU:
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ps. Tu:
set_task(10.0,"Odblokuj")
zmieniamy po jakim czasie można puścić rakietkę, czyli 10 np zamieniamy na 15

W załączniku gotowiec, z 1 rakietką.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#376203 Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec)

Napisane przez Kamil17 w 06.03.2012 14:29

Poprawka tego tematu : http://amxx.pl/topic...regeneracja-hp/

Pod:
#include <nvault>

Dodajemy:
#include <fun>


Pod:
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

Dodaj:
#define TASK_REGENERACJA 736 


Pod:
Float:redukcja_obrazen_gracza[33]

Dodaj:
Float:wartosc_regeneracji_gracza[33];


Pod:
kondycja_gracza[33]

Dodaj:
regeneracja_gracza[33]


Pod:
bonusowa_kondycja_gracza[33]

Dodaj:
bonusowa_regeneracja_gracza[33]


Pod:
wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1]

Dodaj:
regeneracja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1]


W public ZastosujAtrybuty(id) dodaj na końcu:
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);


Na końcu *.sma dodaj:
public Regeneracja(id)
{
id -= TASK_REGENERACJA;

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(is_user_alive(id))
{

set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);

new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = (PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1))+100;
new new_health;

wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/10
//floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)

if(cur_health+(floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)) < max_health)
{
new_health = cur_health+floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor);
}
else
{
new_health = max_health;
}
set_user_health(id, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


W public UsunUmiejetnosci(id) wpisz na końcu:
regeneracja_gracza[id] = 0;
bonusowa_regeneracja_gracza[id] = 0;


W public ResetujPunkty(id) przed:
if(punkty_gracza[id])
PrzydzielPunkty(id);

Dodaj:
regeneracja_gracza[id] = 0;


W ZapiszDane po:
#%i

Dodaj:
#%i

Oraz Po:
kondycja_gracza[id]

Dodaj:
regeneracja_gracza[id]



W public WczytajDane(id, klasa)
w tej linijce :
new danegracza[6][32];

6 zwiększamy o 1 czyli będzie :
 new danegracza[7][32];


tu:
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);

dopisujemy :
danegracza[6], 31


czyli będzie tak:

parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31));



pod:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);

Dodaj:
regeneracja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);



Cały public Wczytaj dane i zapisz będzie wyglądał tak :
public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], regeneracja_gracza[id]);

new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];

new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new danegracza[7][32];

parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
regeneracja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-regeneracja_gracza[id];

return PLUGIN_CONTINUE;
}



W public SprawdzPoziom(id):
W:
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)

Po:
-kondycja_gracza[id]

Dodaj:
-regeneracja_gracza[id]

Oraz:
W
else if(stracil_poziom)

Po:
-kondycja_gracza[id]

Dodaj:
-regeneracja_gracza[id]


Na koniec *.sma:
public UstawBonusowaRegeneracje(id, wartosc)
bonusowa_regeneracja_gracza[id] = wartosc;

public PrzydzielRegeneracje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-regeneracja_gracza[id]);

punkty_gracza[id] -= wartosc;
regeneracja_gracza[id] += wartosc;
}

public PobierzRegeneracje(id, regeneracja_zdobyta, regeneracja_klasy, regeneracja_bonusowa)
{
new regeneracja;

if(regeneracja_zdobyta)
regeneracja += regeneracja_gracza[id];
if(regeneracja_bonusowa)
regeneracja += bonusowa_regeneracja_gracza[id];
if(regeneracja_klasy)
regeneracja += regeneracja_klas[klasa_gracza[id]];

return regeneracja;
}

public PobierzRegeneracjeKlasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return regeneracja_klas[klasa];
return -1;
}


A teraz czas na Menu Regeneracji


do public usunumiejetnosc pod:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));

dodajemy:
format(regeneracjap, charsmax(regeneracjap), "Regeneracja: \r[%i - 50] \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracja_gracza[id]);

w tej samej funkcji pod:
menu_additem(menu, kondycja);

dodajemy:
menu_additem(menu, regeneracja);

Szukamy:
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < 100)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}

pod tym dodajemy:
case 4:  
{
if(regeneracjap_gracza[id] < 50)
{
regeneracja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom regeneracji osiagniety");
}


Za ilość dodawanego HP odpowiada ta linijka w public Regeneracja:
wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/10 // 10 zmieniacie na swoją liczbę

przykładowo jest dzielone przez 10 to przy 100pkt danych w tą statystykę będzie dodawało 10hp co 5 sekund.

A czas zmieniamy w tych linijkach :
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);

5.0 < zamieniacie na swoją liczbę sekund. np : 10.0 , 9.0

Załączone pliki




#377941 Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec)

Napisane przez Kamil17 w 10.03.2012 00:50

50
tylko to liczbę zmieniasz kiedy masz ustawiony limit bez limitu będziesz miał tak
format(regeneracja, charsmax(regeneracja), "Regeneracja: \r%i \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracja_gracza[id]);


// co do lvl 201 to podziel sobie statystyki np 5 statystyk przez 200 / powiedzmy że masz 30 możesz ustawić na regenerację lub 40 zależy jak chcesz

to będzie mi normalnie dawało przy 100 pkt. dodane do tej statystyki 10hp co 5 sekund (przy oryginalnych ustawieniach)? jeśli dajesz miej pkt to musisz sobie wyliczyć co ile Sekund lecz ci hp




#377899 Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec)

Napisane przez Kamil17 w 09.03.2012 22:11

Stanie się coś jak zamienię:

if(regeneracja_gracza[id] < 50)

na:
if(regeneracja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
?

Nic się nie stanie tylko nie będzie limitu poziomu
// oraz zmień statystykę bo za dużo ci będzie regenerowało HP przy np 10k cod modzie


#67528 GHW Admin Spec

Napisane przez Portek w 16.06.2009 20:22

GHW Admin Spec

Dołączona grafika
Plugin pozwala siedzieć na speccie tylko adminom

Dołączona grafika
spec_admin "a" // flaga dostępu z users.ini

Dołączona grafika
Standardowa - http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#360085 Zaawansowany system dodatkowego expa

Napisane przez Hleb w 07.02.2012 17:13

Dołączona grafika

Przedstawiam wam dodatek: Zaawansowany system dodatkowego expa

Jest to wersja rozwojowa pluginu
[CoD Nowy] Dodawkowy exp - AMXX.pl: Support AMX Mod X by byCZUS

W mojej wersji można otrzymać exp za:

-podłożenie bomby
-podłożenie bomby przez team
-wybuch bomby
-rozbrojenie bomby
-rozbrojenie bomby przez team
-"dotknięcie" hosta
-uratowanie hosta
-uratowanie wszystkich hostów
-zabicie hostów (wartość expa na -)
-obrona BombSide'ów (czy jak kto woli BombSite'ów)
-Niedopuszczenie do uwolnienia hostów

Dołączona grafika

cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100)
cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25)
cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30)
cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10)
cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40)
cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75)
cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150)
cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75)

WAŻNE:

Jeżeli NIE CHCESZ niektórych dodatków expa, interesuje Cię to:

#define HOST_TOUCH // "Dotknięcie" hosta
#define HOST_KILL // Zabicie hosta
#define HOST_RESCUE // Uwolnienie Hosta
#define HOST_ALL_RESCUE // Uwolnienie ALL hostów
#define BOMB_DEFUSE // Rozbrojenie Paki
#define BOMB_PLANT // Podłożenie Paki
#define BOMB_EXPLODE // Wybuch Paki
#define TARGET_SAVE // Obrona BS'a
#define HOST_NOT_RESCUE // Nieuwolnienie hostów


Wystarczy, że przy któryms z define'ów dodasz "//" np "//#define HOST_TOUCH"
w tym przypadku nie będzie expa za "Dotknięcie" Hostów

Nie przejmujcie się Warnami przy kompilacji, blokowawszy dodatki expa, spowodowane są zadeklarowaniem, lecz nie używaniem zmiennych.

Plugin był dziś testowany przez 3 godziny, nie wykryto zadnych błędow, lecz jeżeli mimo wszystko błędy wystąpiły, proszę pisać.

//v 1.0.0

Wydanie Pluginu

Dołączona grafika
AMXX: Załączony plik  cod_advancedxp.amxx   8,43 KB  15 Ilość pobrań

SMA: Załączony plik  cod_advancedxp.sma   7,7 KB  766 Ilość pobrań
  cod_advancedxp.amxx
  • +
  • -
  • 24


#371389 Perk "BFG10000"

Napisane przez Hleb w 26.02.2012 11:50

Dołączona grafika

Perk: BFG10000

Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.


Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!


Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik ;P

http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k


ChangeLog:

v1.0
- Wydanie Perku

v1.1
- Naprawa błędu ( materia zadawała obrażenia przez ściane )
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ilość amunicji ustawia się Cvarami


Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy


Dołączona grafika

cod_bfg_ammo - ilość amunicji ( domyślnie 3 )
cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową ( domyślnie 12.0 )
cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej ( domyślnie 0.1 )
cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii ( domyślnie 40.0 )
cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii ( domyślnie 0.2 )

Dołączona grafika

Standardowa

Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 43


#361150 Itemy premium

Napisane przez d0naciak w 09.02.2012 16:36

Siema, pomyslalem ze fajnie byloby zrobic perki premium, bardzo fajny sposób

Otwieramy *.sma naszego perku, i szukamy publicu cod_perk_enabled, i zamieniamy go na :

public cod_perk_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_center, "To jest item premium ! Nie masz do niego uprawnien");
return COD_STOP;
}
//zawartość cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}


Zrobimy perk premium, a tera trochę dokładniej, jeżeli public cod_perk_enabled będzie wyglądać tak :

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
ilosc_rakiet[id] = 2;
}


To aby zablokować trzeba zrobić tak :

public cod_perk_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_center, "To jest item premium ! Nie masz do niego uprawnien");
return COD_STOP;
}
ma_perk[id] = true;
ilosc_rakiet[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}


Ciekawe a zarazem proste. Perki po dodaniu flagi "t" w users.ini
  • +
  • -
  • 8


#314562 CoD Knife v1.0 by d0n tHe Pr0oo

Napisane przez d0naciak w 28.10.2011 19:36

CoD Knife by d0n tHe Pr0oo
Dołączona grafika
Pomyslalem, wiec zrobilem, oto cod knife, ktory umozliwia wybranie jednego z czterech nozy :

Noz Inteligncji [+15 Inteligencji]
Noz Witalnosci [+15 Witalnosci]
Noz Kondycji [+15 Kondycji]
Noz Wytrzymalosci [+15 Wytrzymalosci]

Od razu mówieże pomógł mi forumowicz radim
Wersja ta może posiadac bugi, lecz gdy znajde czas to zapobiegne nim


ChangeLog
v1.0 Wydanie pluginu
v1.1 Usunięcie zbędnego kodu
v1.2 Usuniecie bugow (nie testowane)
v1.3 Usunięcie bugow (także nie testowane, poprostu nie mam jak)

Dołączona grafika
say /codknife


Dołączona grafika
Zawartosc modele.rar wrzucamy do cstrike/models
Wszelkie pliki *.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Wszelkie pliki *.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
W nowej linijce pliku plugins-codmod.ini dopisujemy cod_knife.amxx


Dołączona grafika
engine


Dołączona grafika

v1.0 Załączony plik  cod_knife.rar   4,75 KB  180 Ilość pobrań

v1.1 Załączony plik  cod_knifev1.1.rar   4,54 KB  152 Ilość pobrań

v1.2 Załączony plik  cod_knifev1.2.rar   4,63 KB  148 Ilość pobrań

v1.3 Załączony plik  cod_knifev1.3.rar   5,91 KB  376 Ilość pobrań

Modele można pobrac tutaj:
http://www.przeklej.pl/plik/modele-rar-0033lv76rbq4

  • +
  • -
  • 10


#352122 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:10

Misje do CoDMod
by Gh0st Company

opis
Nie wiem co tu napisać, gdyż każdy domyśli się o co chodzi w questach / misjach .. mogę jedynie powiedzieć że dodawanie questów nie będzie już dla was niczym trudnym, questy są pod długich testach na dobrym serwerze ( 5 min na botach ) ^^ questy są zapisywane, można wykonać jeden raz jednego questa ;)


instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Plik misje.inido scieżka/do/addons/amxmodx/configs/

Dodawanie Questa:
Aby dodać Questa otwieramy plik misje.ini i dodajemy na końcu :
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa"
  • Przedział:
    • 0 - od 1 do 25
    • 1 - od 26 do 50
    • 2 - od 51 do 75
    • 3 - od 76 do 100
  • Ile - Ile razy mamy wykonać daną akcje ( typ misji )
  • Typy Misji:
    • 1 - ZABIĆ x osób
    • 2 - Podłożyć x bombę
    • 3 - rozbroić x bombe
    • 4 - Zabić x razy z Head shotem
    • 5 - Uratować x hosty
    • 6 - Zadać x obrażeń.
    • x = pole ILE
  • Nagroda Expa - Nagroda w postaci expa otrzymana podczas ukończenia danej misji
Proszę o zgłaszanie wszelkich propozycji co można dodać itp. :) no i oczywiście do komentowania

ChengeLog:
Wersja 1 ( 21.01.2012 ):
- Opublikowanie pluginu.

Wersja 2 ( 22.01.2012 ):
- Dodanie odczytu misji z pliku misje.ini
- Dodano możliwość resetowania questów.
- Dodano menu główne.
- Wyświetlanie w HUD
- Dodanie zapis postępu questa do następnej mapy / do ponownego wrócenia na serwer
- Nowy typ misji: DMG - zadaj x obrażeń.
- Podziękowania dla byCZUS'sia za pomoc na gg z przerobieniem questów na Array: i pomoc przy napisaniu kodu odpowiadjącego za wczytanie misji

Wersja 3 ( 28.01.2012 ):
- Naprawiono bug z dodawaniem postępu poprzez wpisanie komendy KILL w konsoli
- W menu brakowało opisu dla questu RESUCE_HOSTAGES - teraz już jest
- Dźwięki z CoDMoD, (select)
- i naprawiono bug w związku z questami powyżej rozdziału pierwszego! :) Zamiast blokowania opcji w menu pojawia się komunikat :
Dołączona grafika
Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, które u mnie działa ! :)
WYMAGANE USUNIĘCIUE PLIKóW
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_akt_quests
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_quests

Wersja 4 ( 02.02.2012 ):
- Poprawiono wyświetlanie HUDU
- Dodano możliwość zmiany wyglądu Hudu
- Dodano możliwość wyłączenia HUDU
- Nowa opcja w menu ( /questy ) - Zarzadzaj HUD

- Naprawa błędu dotycząca funkcji ... get_user_progress_need(id)
- * Info - w paczce Questy V4. nie ma pliku misje.ini gdyż, wystarczy podmienić plik .amxx i wszystko będzie działać jak należy



[info=Update]Zaktualizowano Questy do wersji 4 02.02.2012r. :)[/info]

Proszę o zrobienie nowych SS i wstawienie do postu :) bo ja jestem leniwy i mi się nie chce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 81


#355783 Betonowe ciało - perk - można zabić jedynie w głowę.

Napisane przez fbang w 30.01.2012 18:28

opis

Przedstawiam Wam perka, który daje posiadaczowi na 30 sekund moc, dzięki której można go zabić jedynie w głowę.

instalacja
Standardowa.

konfiguracja

Czas mocy można zmienić w tej linijce (np. na 20)
#define CZAS_GODMOD 30 //SEKUND
i ponownie skompilować.

download

Załączony plik  codperk_betonowecialo.sma   1,17 KB  650 Ilość pobrań
  codperk_betonowecialo.amxx
Załączony plik  codperk_betonowecialo.amxx   4,39 KB  52 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 7