Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec)Statystyka poprawnie działająca

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil17

    Ogar :)

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 06.03.2012 14:29

Poprawka tego tematu : http://amxx.pl/topic...regeneracja-hp/

Pod:
#include <nvault>

Dodajemy:
#include <fun>


Pod:
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

Dodaj:
#define TASK_REGENERACJA 736 


Pod:
Float:redukcja_obrazen_gracza[33]

Dodaj:
Float:wartosc_regeneracji_gracza[33];


Pod:
kondycja_gracza[33]

Dodaj:
regeneracja_gracza[33]


Pod:
bonusowa_kondycja_gracza[33]

Dodaj:
bonusowa_regeneracja_gracza[33]


Pod:
wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1]

Dodaj:
regeneracja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1]


W public ZastosujAtrybuty(id) dodaj na końcu:
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);


Na końcu *.sma dodaj:
public Regeneracja(id)
{
id -= TASK_REGENERACJA;

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(is_user_alive(id))
{

set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);

new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = (PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1))+100;
new new_health;

wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/10
//floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)

if(cur_health+(floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor)) < max_health)
{
new_health = cur_health+floatround(wartosc_regeneracji_gracza[id], floatround_floor);
}
else
{
new_health = max_health;
}
set_user_health(id, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


W public UsunUmiejetnosci(id) wpisz na końcu:
regeneracja_gracza[id] = 0;
bonusowa_regeneracja_gracza[id] = 0;


W public ResetujPunkty(id) przed:
if(punkty_gracza[id])
PrzydzielPunkty(id);

Dodaj:
regeneracja_gracza[id] = 0;


W ZapiszDane po:
#%i

Dodaj:
#%i

Oraz Po:
kondycja_gracza[id]

Dodaj:
regeneracja_gracza[id]



W public WczytajDane(id, klasa)
w tej linijce :
new danegracza[6][32];

6 zwiększamy o 1 czyli będzie :
 new danegracza[7][32];


tu:
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);

dopisujemy :
danegracza[6], 31


czyli będzie tak:

parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31));



pod:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);

Dodaj:
regeneracja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);



Cały public Wczytaj dane i zapisz będzie wyglądał tak :
public ZapiszDane(id)
{
if(!klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], regeneracja_gracza[id]);

new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];

new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);

switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}

format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new danegracza[7][32];

parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
regeneracja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-regeneracja_gracza[id];

return PLUGIN_CONTINUE;
}



W public SprawdzPoziom(id):
W:
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)

Po:
-kondycja_gracza[id]

Dodaj:
-regeneracja_gracza[id]

Oraz:
W
else if(stracil_poziom)

Po:
-kondycja_gracza[id]

Dodaj:
-regeneracja_gracza[id]


Na koniec *.sma:
public UstawBonusowaRegeneracje(id, wartosc)
bonusowa_regeneracja_gracza[id] = wartosc;

public PrzydzielRegeneracje(id, wartosc)
{
new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-regeneracja_gracza[id]);

punkty_gracza[id] -= wartosc;
regeneracja_gracza[id] += wartosc;
}

public PobierzRegeneracje(id, regeneracja_zdobyta, regeneracja_klasy, regeneracja_bonusowa)
{
new regeneracja;

if(regeneracja_zdobyta)
regeneracja += regeneracja_gracza[id];
if(regeneracja_bonusowa)
regeneracja += bonusowa_regeneracja_gracza[id];
if(regeneracja_klasy)
regeneracja += regeneracja_klas[klasa_gracza[id]];

return regeneracja;
}

public PobierzRegeneracjeKlasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return regeneracja_klas[klasa];
return -1;
}


A teraz czas na Menu Regeneracji


do public usunumiejetnosc pod:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));

dodajemy:
format(regeneracjap, charsmax(regeneracjap), "Regeneracja: \r[%i - 50] \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracja_gracza[id]);

w tej samej funkcji pod:
menu_additem(menu, kondycja);

dodajemy:
menu_additem(menu, regeneracja);

Szukamy:
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < 100)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}

pod tym dodajemy:
case 4:  
{
if(regeneracjap_gracza[id] < 50)
{
regeneracja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom regeneracji osiagniety");
}


Za ilość dodawanego HP odpowiada ta linijka w public Regeneracja:
wartosc_regeneracji_gracza[id] = float(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1))/10 // 10 zmieniacie na swoją liczbę

przykładowo jest dzielone przez 10 to przy 100pkt danych w tą statystykę będzie dodawało 10hp co 5 sekund.

A czas zmieniamy w tych linijkach :
set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);

5.0 < zamieniacie na swoją liczbę sekund. np : 10.0 , 9.0

Załączone pliki



#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2012 16:08

Było z 10 razy.
  • +
  • -
  • 0

#3 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 06.03.2012 16:54

Było z 10 razy.

Było lecz nie działały te statystyki a ta statystyka jest X HP co 5 s

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.03.2012 17:31

Tutaj też nie będzie regeneracji co 5 sekund, nawet nie trzeba długo szukać błędu ;]

Jednak nie zauważyłem czegoś.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 06.03.2012 18:45

Tutaj też nie będzie regeneracji co 5 sekund, nawet nie trzeba długo szukać błędu ;]

Działa testowałem to u siebie , i jest regeneracja co 5 sec :) ja mam ustawione co 5 sec 10 hp


A może i działa, nie zauważyłem taska na początku funkcji, zaraz za warunkiem. Ja tam zawsze jak już takie taski daje na końcu ^^
:) Działa bo sam testowałem u siebie na serwerze i dlatego napisałem od nowa poradnik Z działającą statystyką ;) + Menu bo w wersji serce Statystyka nie działa poprawnie trzeba było przerobić klika zdań oraz Autor nie interesował się tematem co do pomocy
sebul (06.03.2012 18:39):
A może i działa, nie zauważyłem taska na początku funkcji, zaraz za warunkiem. Ja tam zawsze jak już takie taski daje na końcu ^^

Użytkownik Kamil17 edytował ten post 06.03.2012 18:46


#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2012 21:53

Nie, żebym się wywyższał, bo niski jestem czy coś, ale fajnie by było, gdyby jakaś informacja o autorze (kodu, nie poradnika) była umieszczona gdzieś (np. na samym końcu, najmniejszą czcionką, w kolorze tła) w 1. poście, no nie?
http://amxx.pl/topic...post__p__293037
Tylko tak się zastanawiam po co tutaj są komentarze, floaty i tablica "wartosc" ;D
public Regeneracja(id)
{
id -= ZADANIE_REGENERACJA;

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_task(10.0, "Regeneracja", id+ZADANIE_REGENERACJA);

if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)+100;
new new_health;
new tmp_health = cur_health+(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1)/5);

if(tmp_health < max_health)
{
new_health = tmp_health;
}
else
{
new_health = max_health;
}
set_user_health(id, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

A tu wyżej jest ładniejsza wersja publica Regeneracja(id) ;D
Nooo i usuwamy coś takiego jak: "wartosc_regeneracji_gracza[33]" ;F
  • +
  • -
  • 0

#7 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 06.03.2012 22:29

Pewnie jest komentarz dlatego, że wziął public Regeneracji z mojego tamtu. A autorem tego publica jest A moze sma?
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.03.2012 22:32

public Regeneracja(id) {
id -= ZADANIE_REGENERACJA;

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(is_user_alive(id)) {
new max_health = PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)+100;
new tmp_health = get_user_health(id)+(PobierzRegeneracje(id, 1, 1, 1)/5);

set_user_health(id, min(max_health, tmp_health));

set_task(5.0, "Regeneracja", id+ZADANIE_REGENERACJA);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

eh ^^
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#9 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 07.03.2012 07:52

Został Poprawiony kod a kto jest autorem to ja tego nie wiem :) tylko poprawiłem + dodałem gotowca oraz Menu

// Ja wiem że to dobrze działa ;) bo testowałem / oraz gotowiec jest w załączniku :)

Użytkownik Kamil17 edytował ten post 07.03.2012 07:52


#10 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.03.2012 14:16

Ktoś powie jak teraz klasy tworzyć? ;D
  • +
  • -
  • 0

#11 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 07.03.2012 15:13

Normalnie?
  • +
  • -
  • 0

#12 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 07.03.2012 16:04

Ktoś powie jak teraz klasy tworzyć? ;D

o jakie klasy ci chodzi ?

#13 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.03.2012 14:15

No z tą nową statystyką ? O.o
Po wgraniu tego gotowca nie czyta żadnych klas ..

Dobra ogarnąłem :D
  • +
  • -
  • 0

#14 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 08.03.2012 20:39

Bo ten cod jest ze Frakcjami , jak będę miał czas to dodam to zwykłego

#15 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 08.03.2012 23:23

Zrobiłem tak jak w poradniku i wywala błędy jak chce przekompilować ;/
//// QTM_CodMod.sma
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(77) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(85) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(95) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(129) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(131) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(472) : error 017: undefined symbol "regeneracja_gracza"
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(472) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(472) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(472) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Patryk\Desktop\ziomek i inne pierdo│y Patry\Wszystko\compiler\QTM_Co
dMod.sma(472) : fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 7 Errors.
// Could not locate output file compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed).
//




Dodaje mojego cod moda z ta statystyka w załączniku jeżeli możecie to pomóżcie

Załączone pliki



#16 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 09.03.2012 09:56

@ Będę w domu to pomogę bo czyli tak po 16

#17 heroes

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:118
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 09.03.2012 12:37

ja już w jednym poradniku zwróciłem uwagę na to ale oczywiście wiadome, że nikt tego nawet nie przeczytał..

weźmy kawałek kodu z Twojego silnika oto on:

new nazwa_gracza[33][64],
klasa_gracza[33],
nowa_klasa_gracza[33],
poziom_gracza[33],
doswiadczenie_gracza[33],
perk_gracza[33],
wartosc_perku_gracza[33];

new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
Float:szybkosc_gracza[33],
Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
Float:wartosc_regeneracji_gracza[33];

new punkty_gracza[33],
zdrowie_gracza[33],
inteligencja_gracza[33],
wytrzymalosc_gracza[33],
kondycja_gracza[33];
new obrazenia_gracza[33]
regeneracja_gracza[33]


hmm jak myślisz co tak boli w oczy ? a no wiadome, że średniki. w poradniku powinno być jakieś info dla laików, że jak dopisują niżej zmienne to niech wcześniej dadzą przecinek a następnie niżej średnik i powinno wyglądać to tak:

new nazwa_gracza[33][64],
klasa_gracza[33],
nowa_klasa_gracza[33],
poziom_gracza[33],
doswiadczenie_gracza[33],
perk_gracza[33],
wartosc_perku_gracza[33];

new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
Float:szybkosc_gracza[33],
Float:redukcja_obrazen_gracza[33],
Float:wartosc_regeneracji_gracza[33];

new punkty_gracza[33],
zdrowie_gracza[33],
inteligencja_gracza[33],
wytrzymalosc_gracza[33],
kondycja_gracza[33],
regeneracja_gracza[33];

new obrazenia_gracza[33];



//
dodałem Ci sma.. poprawiono masę śmiesznych błędów .. nie testowane pod względem działania

Załączone pliki


Użytkownik heroes edytował ten post 09.03.2012 12:58

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#18 Kamil17

    Ogar :)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:449
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Płońsk
Offline

Napisano 09.03.2012 16:39

@ Up dzięki że napisałeś oraz poprawiłeś sma pakov9 (właśnie ten kto nie wie co i jak to doda średnik a potem przecinek )

#19 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 09.03.2012 18:24

Mam problem z HP przez tą regeneracje.

Bo na normalnych cod modach jest tak ,ze jak dasz 1 punkt w zdrowie to doda ci 1HP czyli 1Pnkt=1HP
A ja dałem na swoje cod moda coś takiego ,że jak dam 1 punkt statystyki zdrowia to dodaje mi 2HP czyli 1Pnkt=2HP

I miałem tak ,że jak dam klasie 30 punktów zdrowia to nie będzie miała 130 HP tylko 160HP. A przez tą regenracje klasa znowu ma tylko 130Hp ;/ tyle ile punktów czyli zamiast 1punkt=2HP mam 1punkt=1HP

Jak to naprawić?
sebul (09.03.2012 20:28):
Napisz oddzielny temat.


#20 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 09.03.2012 21:26

Stanie się coś jak zamienię:
if(regeneracja_gracza[id] < 50)

na:
if(regeneracja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych