Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

maniek2614 - zdjęcie

maniek2614

Rejestracja: 07.12.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.01.2013 22:19
-----

#360802 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez maniek2614 on 08.02.2012 20:51

Witam, prosiłbym o edycję mojego .sma. Po pierwsze chciałbym ,aby ten sam quest można było wykonać na każdej klasie, Po drugie czasem gracze mają wykonane dużo różnych questów z różnych przedziałów i szukanie questu którego się jeszcze nie robiło jest nieco denerwujące dlatego proszę o przyciemnienie wykonanych questów tak, jak są przyciemnione niedostępne przedziały. Po trzecie plugin jest mało widoczny dla innych graczy dlatego chcę ,aby podczas obserwowania osoby na "first person" było napisane po prawej stronie u góry w HUD:
Quest gracza XXX
Rozdzial XXX
Postep XXX/XXX
Info - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Za wszelką działającą pomoc stawiam +


Zauważyłem ,że wielu użytkowników w tym temacie chcę przesunąć ten napis z informacjami o wykonywanym queście ,ale jak dotąd nikt dokładnie na nie nie odpowiedział. Otóż moi państwo te informacje regulujemy współrzędnymi zawartymi w tym kodzie:
new Float:HudType[][3] = {
{0.98, 0.20},
{0.98, 0.20},
{0.98, 0.20}
}
- to są moje ustawienia, informacje o queście są po prawej stronie na górze ekranu.
Można też to ustawić inaczej, wiedząc ,że współrzędna "x" reguluje poziom wiadomości HUD w poziomie, natomiast "y" w pionie i ,że mogą przyjąć minimalną wartość "0,00" i maksymalną "1,00". Współrzędna "y" jest tutaj liczona przeciwnie niż w matematyce - im niżej ,tym więcej, dlatego:
new Float:HudType[][3] = {
{0.00, 0.00},
{0.00, 0.00},
{0.00, 0.00}
}

odpowiada za lewy górny róg ekranu
natomiast:
new Float:HudType[][3] = {
{1.00, 1.00},
{1.00, 1.00},
{1.00, 1.00}
}

odpowiada za prawy dolny róg ekranu. Teraz kiedy wiemy które współrzędne odnoszą się do których punktów i znamy wartości które mogą przyjmować możemy tworzyć własne miejsca w których ma być pokazywana informacja np po środku ekranu na samej górze.
new Float:HudType[][3] = {
{0.50, 0.00},
{0.50, 0.00},
{0.50, 0.00}
}

Mam nadzieję ,że pomogłem :) poniżej jest mój kod ,sma który proszę przerobić według pierwszej części postu :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4