Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GuTeK - zdjęcie

GuTeK

Rejestracja: 08.01.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.02.2023 01:55
-----

#41446 Diablomod WWW Stats ver 2.0

Napisane przez GuTeK w 07.02.2009 16:53

Nowa wersja skryptu statystyk

Dodano:
- Panel admina
- ranking wszystkich graczy
- naprawiony jeden mały bug z wersji 1.4

Instalacja:
Po ściągnięciu rozpakowujemy archiwum z statystykami i otwieramy plik config.php

Znajduje się w nim coś takiego:

/*************************************************
*	To jest plik konfiguracyjny, proszę
*	wpisz wszystkie dane mysql'a tutaj
*
*	Szczególy na http://amxx.pl
*
*	Credits:
*		GuTeK
*		Miczu
*************************************************/
/*------------------------------------------------
				Info:
   $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql
   $dbpassword hasło do loginu bazy mysql'a
   $dbname nazwa databasy w mysqlu
   $dbhost ip serwera na którym jest wasz server mysql
   $dbtable nazwa tabeli w bazie danych
   $ile - ile ma się wyświetlić graczy w ranku 
   $amdlogin - login do panelu admina
   $admhaslo - hasło do panelu admina
------------------------------------------------------*/


$dbuser 		= "root"; 
$dbpassword 	= "";
$dbname 		= "test";
$dbhost 		= "localhost";
$dbtable 		= "dbmod";
$ile  			= "150";
$admlogin 		= "test";
$admhaslo 		= "1";

i zmieniamy wartości na takie jakie my mamy.
Potem tylko wgrywamy wypakowane pliki na hosting na którym jest strona i już gotowe.

Żeby wejść do panelu admina trzeba wpisać taki link http://waszastrona.pl/acp/

Osoby znające PHP na pewno by mnie spytały mnie dlaczego login i hasło do panelu admina jest w pliku konfiguracyjnym dlatego, że większość osób nie umiała by dodać nowej tabeli do bazy a co dopiero rekordu dlatego dałem login i hasło do pliku konfiguracyjnego.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#40669 Diablomod WWW Stats ver 1.4

Napisane przez GuTeK w 05.02.2009 00:34

Zrobiłem mała poprawkę do statystyk a dokładnie do tego buga (http://amxx.pl/viewt...p?p=46643#46643) szczerze mówiąc nie wiem czy działa bo nie testowałem jej nie mam ostatnio czasu wiec prosiłbym o przetestowanie i napisanie czy ten bug wciąż jest czy go nie ma.

Jeżeli macie jakieś pomysły co dodać do statystyk www to napiszcie tutaj bo może za niedługo jak znajdę trochę czasu to zrobię nowa wersje z jakimiś dodatkami.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#20153 Diablomod WWW Stats ver 1.2

Napisane przez GuTeK w 19.10.2008 17:13

Nowa wersja skryptu statystyk na www parę rzeczy dodanych zapraszam do testowania

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#10673 noobjectiver

Napisane przez GuTeK w 18.07.2008 05:01

sprawdz to nie testowałem ale sprawdz :P


/* AMX Mod X
*   No Objectives
*
* (c) Copyright 2007 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*    DESCRIPTION
*        Plugin allow to remove all map objectives or objectives of certain type.
*        Round timer will be disbled for maps that doesn't contain any objectives.
*
*    CVARS
*        no_objectives (flags: acde, default: acde, "": disable the plugin)
*            a - remove "as" (vip assasination) objectives
*            c - remove "cs" (hostage rescue) objectives
*            d - remove "de" (bomb defuse) objectives
*            e - remove "es" (T escape) objectives
*        Note: map change on CVar change required.
*
*    VERSIONS
*        0.3
*            - added support for all objective entities
*            - fixed: timer wasn't shown on multi objective maps if objectives wasn't completely removed
*            - improvements in objective modes routine
*        0.2
*            - disabled round timer
*            - added no_objectives CVar
*        0.1
*            - initial version
*/

// plugin's main information
#define PLUGIN_NAME "No Objectives"
#define PLUGIN_VERSION "0.3"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const g_objective_ents[][] = {
    "func_bomb_target",
    "info_bomb_target",
    "hostage_entity",
    "monster_scientist",
    "func_hostage_rescue",
    "info_hostage_rescue",
    "info_vip_start",
    "func_vip_safetyzone",
    "func_escapezone"
}

#define OBJTYPE_AS (1<<0)
#define OBJTYPE_CS (1<<2)
#define OBJTYPE_DE (1<<3)
#define OBJTYPE_ES (1<<4)
#define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES)

#define CVAR_NAME "no_objectives"
#define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL

new const g_objective_type[] = {
    OBJTYPE_DE,
    OBJTYPE_DE,
    OBJTYPE_CS,
    OBJTYPE_CS,
    OBJTYPE_CS,
    OBJTYPE_CS,
    OBJTYPE_AS,
    OBJTYPE_AS,
    OBJTYPE_ES
}

new const bool:g_objective_prim[] = {
    true,
    true,
    true,
    false,
    false,
    false,
    false,
    true,
    true
}



new g_pcvar_no_objectives

new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL

public plugin_precache() {
    if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) {
        new cvar_val[8]
        get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, sizeof cvar_val - 1)
        g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL
    }

    if (g_no_objectives)
        register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn")
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

    if (!g_pcvar_no_objectives) {
        new cvar_defval[8]
        get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, sizeof cvar_defval - 1)
        register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval)
    }

    if (is_objective_map())
        return

}
public forward_spawn(ent) {
    if (!pev_valid(ent))
        return FMRES_IGNORED

    static classname[32], i
    pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
    for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
        if (equal(classname, g_objective_ents[i])) {
            if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i]))
                return FMRES_IGNORED

            engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
            return FMRES_SUPERCEDE
        }
    }

    return FMRES_IGNORED
}

bool:is_objective_map() {
    new const classname[] = "classname"
    for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
        if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i]))
            return true
    }

    return false
}

  • +
  • -
  • 1


#2909 Loger

Napisane przez GuTeK w 21.03.2008 18:34

Ok zrobione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#172 Surf_Olympics PL

Napisane przez GuTeK w 10.01.2008 01:41

Witam przerobiłem ostatnio na potrzeby mojego serwa surf pluga surf_olympics.

Co nowego:
- głosowanie na godmode (nieśmiertelność) - przydaje sie to na mapach typu surf na których trzeba przechodzić jakieś lvle np na mapie surf_ninja
- robienie checkpointów i teleportowania się do nich.
- można dostać scouta jak wpiszemy komendę
- spolszczony plug
- usunięcie i naprawienie parę funkcji w plugu

Komendy:
- /votegod - rozpoczyna głosowanie na godmode
- /god - stajesz się nieśmiertelny
- /scout - dostajesz scout'a
- /cp - robisz checkpoint'a
- /tp - teleportujesz się do checkpoint'a
- /respawn - odradzasz się na nowo
- /top3 - ranking surfa
- /spec - przenosi cię na spect'a

Cvar'y:

surf_semiclip - przenikanie przez graczy. 1- zezwala 0- nie pozwala
surf_votegod - jeśli będzie ten cvar ustawiony na 1 gracz będzie mógł robić głosowanie na godmode
surf_scout - zezwala lub nie pozwala na dostanie scout'a 
surf_cptp - zezwala lub nie pozwala na robienie checkpointów i teleportowania się do nich
amx_vote_time - czas po jakim głosowanie zniknie jeżeli gracz nie wybierze opcji z głosowania 
surf_god - włącza nieśmiertelność

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3