przeczytaj regulamin tego działu a potem uzupełnij
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
LokalnyHost
Rejestracja: 15.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2013 20:49




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 213
- Odwiedzin: 6 188
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Bedoka
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Opole
Kontakt
#422572 [ROZWIĄZANY] Problem z GmAMXBans 1.6.(1)
Napisane przez Kawon
w 20.06.2012 20:09
przeczytaj regulamin tego działu a potem uzupełnij
#406329 [ROZWIĄZANE] VIP FFA
Napisane przez Maniek974
w 04.05.2012 15:18
Prosty VIP (FFA/4FUN) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Daje ci vipa z tym co chcesz.
#402883 [ROZWIĄZANE] Adminchat - gracz zamiast admin
Napisane przez d0naciak
w 28.04.2012 06:39
#400266 Auto demo-recorder (Nagrywanie dema)
Napisane przez Drzanas
w 22.04.2012 15:13
#352816 [ROZWIĄZANE] Prosba o zrobienie klasy Kamikadze
Napisane przez
*RefresH*
w 22.01.2012 20:16
Załączone pliki
-
codclass_kamikaze.amxx 3,77 KB 4 Ilość pobrań
-
codclass_kamikaze.sma 2,49 KB 125 Ilość pobrań
codclass_kamikaze.amxx
#335723 [ROZWIĄZANE] Zmniejszenie dmg z rakietek
Napisane przez Scotty
w 17.12.2011 20:48
#261244 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)
Napisane przez Szyfrant
w 21.06.2011 14:06
GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)
Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy
Paczka zawiera:
- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K
- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ
- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K
- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ
- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek
- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik
- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek
- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon
- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów
Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !
INSTALACJA STANDARDOWA
1 # Poprzednia ilość pobrań 873
2 # Poprzednia ilość pobrań: 633
Załączone pliki
-
(Gm) AMXBans # 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL).zip 3,1 MB 34180 Ilość pobrań
#302663 Minecraft Engine
Napisane przez diablix
w 03.10.2011 15:31
by diablix & DarkGL

Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem

- Fakemeta
- Engine
- Fun

- modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
- minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
- dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)

Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej
http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw
Załączone pliki
-
MINECRAFT_Map_Models_Sounds.zip 386,67 KB 1180 Ilość pobrań
-
minecraft.amxx 18,8 KB 152 Ilość pobrań
-
minecraft.sma 14,7 KB 1056 Ilość pobrań
minecraft.amxx
#319690 Plugin Przeklinanie
Napisane przez Kawon
w 09.11.2011 15:14
z tego powodu nie musisz się chamsko wypowiadać !A czytać ze zrozumieniem to nie nauczyli ?
http://amxx.pl/topic...unishment-menu/
http://amxx.pl/topic...e-swear-filter/
http://amxx.pl/topic...replacement-15/ - tego szukasz
BTW.
www.google.pl Ci nie działa czy nie potrafisz pisać ?
#190692 Komendy Admina
Napisane przez QTM. Peyote
w 21.11.2010 18:12

Plugin który umożliwia: -Dawanie perku. -Ustawianie poziomu. -Dodawanie doświadczenia.

cod_giveperk <gracz> <numerperku> <wartoscperku> Daje graczowi perk o określonym numerze i wartości. cod_giveperkname <gracz> <nazwaperku> <wartoscperku> Daje graczowi perk o określonej nazwie i wartości. cod_setlvl <gracz> <poziom> Ustawia graczowi określony poziom. cod_givexp <gracz> <doswiadczenie> Daje graczowi okreslona ilosc doswiadczenia.

Plik AdminCommands.amxx kopiujemy do folderu plugins i dodajemy go do plugins-codmod.ini

----------------> Link
CodAdminCommands.rar 6,75 KB 1600 Ilość pobrań#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby
Napisane przez DarkGL
w 25.01.2011 17:44
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał
pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba
I sposób
1.Edytujemy plik codmod.inc
W pliku codmod.inc znajdujemy linijkęnative cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
zamieniamy ją na
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
2.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i podmieniamy ją na to ponizej
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
get_string(8, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);
return ilosc_klas;
}
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
sma dla niekumatych
Isposob.sma 39,59 KB 1548 Ilość pobrań
Isposob.amxx
dobrze teraz jak ustawiamy klasom frakcje ano szukamy w sma klas (posłuże się komandosem)
cod_register_class
u mnie wygląda to tak
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
a frakcje dodamy prosto
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
od teraz komandos jest w frakcji amerykanie kompilujemy i wrzucamy zmieniony plug
napisałem że jest to czasochłonna metoda ponieważ trzeba edytować każda klase z osobną ale jak kto lubi
II sposób
1.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase
pokaże jak dodać frakcje jednej klasie z resztą postąpicie tak samo
po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
czyli
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
return ilosc_klas;
}
z innymi klasami postępujecie tak samo
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
sma dla niekumatych
napisałem że ten jest mniej czasochłonny ponieważ edytujemy tylko jeden plik a nie kilkanaście
IIsposob.sma 39,61 KB 2330 Ilość pobrań
IIsposob.amxx
Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby
Napisane przez Cypis'
w 25.01.2011 21:21
Jak zainstlować:
Gotowiec:
QTM_CodMod.amxx 53,43 KB 211 Ilość pobrań- wrzucamy do plugins
QTM_CodMod.sma 41,46 KB 3656 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
- wrzucamy do scripting
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5253 Ilość pobrań- wrzucamy do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje)
Edytacja Silnika:
W zmiennych globalnych dodajemy
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy na końcu jego
loadfile()
czyli tak powinno wygladać:
public plugin_init()
{
//kod
loadfile()
}
Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy za nią:
public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);
if(!file_exists(file))
return;
new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);
if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]), nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i
po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
czyli tak to powinno wyglądać:
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
Jeszcze trzeba wrzucić na serwer plik do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje):
cod_frakcje.ini 344 bajtów 5253 Ilość pobrańInstrukcja jak dodac frakcje:
Aby dodać nowa frakcje to należny dodać do pliku cod_frakcje.ini np.
[klasa]twoja nazwa klasy(ta z menu wyboru klas)[frakcja]twoja nazwa frakcji
czyli np.
[klasa]Szpieg[frakcja]Rosjanie
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: LokalnyHost
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

