Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
misiek111232
Rejestracja: 14.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2013 18:26




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 213
- Odwiedzin: 4 589
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Działki
Kontakt
#368839 Zmiana napisów w hud
Napisane przez misiek111232
w 22.02.2012 08:43
do zamknięcia
#367590 Prośba o klasę "Replikant"
Napisane przez misiek111232
w 19.02.2012 19:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Replikant";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 2)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}
new model[55], Float:AngleKukly[3],
SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
AngleKukly[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);
if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;
new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);
if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;
new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET
if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);
FVecIVec(fOrigin, iOrigin);
if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")
#367461 Wytrzymałość Perku
Napisane przez misiek111232
w 19.02.2012 16:48
QTM. Peyote w jednym temacie dał to sma że tu jest naprawione
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];
if(poprzedni_perk[id] == perk) return;
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
poprzedni_perk[id] = perk;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
#366603 Problemy z kompilacją po dodaniu wytrzymałości perków
Napisane przez misiek111232
w 18.02.2012 12:32
Witam. Może ktoś mi to poprawić?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(64) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(324) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(327) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(449) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(452) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku" QTM_CodMod.sma(452) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(452) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(452) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(452) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 5 Errors.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 46,21 KB 53 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#366324 [ROZWIĄZANE] Poprosze o 3 perki
Napisane przez misiek111232
w 17.02.2012 21:55
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Ammo Lajtowca";
new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(!ma_perk[id])
return;
set_user_clip(id, 2);
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
#366319 Problem z komandosem
Napisane przez misiek111232
w 17.02.2012 21:49
#353259 Działający plugin roundsound
Napisane przez misiek111232
w 24.01.2012 16:31
#344365 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Czołgista na perk
Napisane przez misiek111232
w 03.01.2012 22:53
Witam proszę o przerobienie tej klasy na perk http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/. Żeby po wylosowaniu perku dostawało się bazuke
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: misiek111232
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość


