do zamknięcia
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
misiek111232
Rejestracja: 14.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2013 18:26
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 213
- Odwiedzin: 3 948
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Działki
Kontakt
#368839 Zmiana napisów w hud
Napisane przez misiek111232 w 22.02.2012 08:43
#367590 Prośba o klasę "Replikant"
Napisane przez misiek111232 w 19.02.2012 19:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Replikant"; new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik; new ilosc_kukiel[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3"); pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200"); } public plugin_precache() sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); public cod_class_enabled(id) { Spawn(id); } public cod_class_skill_used(id) { if(ilosc_kukiel[id] < 2) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!"); return; } new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza); VelocityByAim(id, 50, VBA); VBA[2] = 0.0; for(new i=0; i < 3; i++) OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i]; if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0) { client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!"); return; } new model[55], Float:AngleKukly[3], SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence); SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly; entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54); entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly); AngleKukly[0] = 0.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla"); entity_set_model(ent, model); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik)); entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES); entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0}); entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id); ilosc_kukiel[id]--; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; new classname[33]; entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32); if(!equal(classname, "Kukla")) return HAM_IGNORED; new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1); if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker)) return HAM_SUPERCEDE; new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET if(!bez_obrazen) cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin); FVecIVec(fOrigin, iOrigin); if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health)) { if(!bez_obrazen) { new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24)); } } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik); public NowaRunda() remove_entity_name("Kukla")
#367461 Wytrzymałość Perku
Napisane przez misiek111232 w 19.02.2012 16:48
QTM. Peyote w jednym temacie dał to sma że tu jest naprawione
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200 new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc; new wytrzymalosc_perku[33]; new SyncHudObj; /*--------- Aby korzystac z natywow cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability musisz dodac do swojego pluginu: native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. -----------*/ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100"); cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1); } public cod_perk_changed(id, perk) { static poprzedni_perk[33]; if(poprzedni_perk[id] == perk) return; wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0; poprzedni_perk[id] = perk; } public Death() { new id = read_data(2); if(!cod_get_user_perk(id)) return; new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc); wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id]; if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0) { cod_set_user_perk(id, 0); client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu."); } else client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]); } public UstawWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc); wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc; } public PobierzWytrzymalosc(id) return wytrzymalosc_perku[id]; public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); }
#366603 Problemy z kompilacją po dodaniu wytrzymałości perków
Napisane przez misiek111232 w 18.02.2012 12:32
Witam. Może ktoś mi to poprawić?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(64) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(324) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(327) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(449) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(452) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku" QTM_CodMod.sma(452) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(452) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod.sma(452) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(452) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 5 Errors.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 46,21 KB 36 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#366324 [ROZWIĄZANE] Poprosze o 3 perki
Napisane przez misiek111232 w 17.02.2012 21:55
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Ammo Lajtowca"; new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_perk_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_perk[id]) return; set_user_clip(id, 2); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
#366319 Problem z komandosem
Napisane przez misiek111232 w 17.02.2012 21:49
#353259 Działający plugin roundsound
Napisane przez misiek111232 w 24.01.2012 16:31
#344365 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Czołgista na perk
Napisane przez misiek111232 w 03.01.2012 22:53
Witam proszę o przerobienie tej klasy na perk http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/. Żeby po wylosowaniu perku dostawało się bazuke
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: misiek111232
- Regulamin