Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

misiek111232 - zdjęcie

misiek111232

Rejestracja: 14.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2013 18:26
-----

#368839 Zmiana napisów w hud

Napisane przez misiek111232 w 22.02.2012 08:43

do zamknięcia :D
  • +
  • -
  • 0


#367590 Prośba o klasę "Replikant"

Napisane przez misiek111232 w 19.02.2012 19:35


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <colorchat>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Replikant";

new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);



register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");



pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");

pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");

}

public plugin_precache()

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_class_enabled(id)

{

Spawn(id);

}

public cod_class_skill_used(id)

{

if(ilosc_kukiel[id] < 2)

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");

  return;

}



new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);

VelocityByAim(id, 50, VBA);



VBA[2] = 0.0;



for(new i=0; i < 3; i++)

  OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];



if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)

{

  client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");

  return;

}



new model[55], Float:AngleKukly[3],



SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);

SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;



entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);

entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);



AngleKukly[0] = 0.0;



new ent = create_entity("info_target");



entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");

entity_set_model(ent, model);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);

entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));

entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);

entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});

entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);



ilosc_kukiel[id]--;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_alive(idattacker))

  return HAM_IGNORED;



new classname[33];

entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);



if(!equal(classname, "Kukla"))

  return HAM_IGNORED;



new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);



if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))

  return HAM_SUPERCEDE;



new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET



if(!bez_obrazen)

  cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);



new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];



entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);



FVecIVec(fOrigin, iOrigin);



if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))

{

  if(!bez_obrazen)

  {

   new entlist[33];

   new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);



   for (new i=0; i < numfound; i++)

   {

	    new pid = entlist[i];



	    if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))

		 continue;

	    cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));

   }

  }



  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

  write_byte(TE_EXPLOSION);

  write_coord(iOrigin[0]);

  write_coord(iOrigin[1]);

  write_coord(iOrigin[2]);

  write_short(sprite_blast);

  write_byte(32);

  write_byte(20);

  write_byte(0);

  message_end();

}



return HAM_IGNORED;

}

public Spawn(id)

ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()

remove_entity_name("Kukla")


  • +
  • -
  • 1


#367461 Wytrzymałość Perku

Napisane przez misiek111232 w 19.02.2012 16:48

QTM. Peyote w jednym temacie dał to sma że tu jest naprawione

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}

public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];

if(poprzedni_perk[id] == perk) return;

wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;

poprzedni_perk[id] = perk;
}

public Death()
{
new id = read_data(2);

if(!cod_get_user_perk(id)) return;

new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
  cod_set_user_perk(id, 0);
  client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
  client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
  return;
}
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
  set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

  • +
  • -
  • 1


#366603 Problemy z kompilacją po dodaniu wytrzymałości perków

Napisane przez misiek111232 w 18.02.2012 12:32

Witam. Może ktoś mi to poprawić?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(64) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(324) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(327) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(449) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(452) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
QTM_CodMod.sma(452) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(452) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(452) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(452) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
5 Errors.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1


#366324 [ROZWIĄZANE] Poprosze o 3 perki

Napisane przez misiek111232 w 17.02.2012 21:55


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Ammo Lajtowca";

new const perk_desc[] = "Masz nielimitowana amunicje";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);



register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

}

public cod_perk_enabled(id)

{

ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);

ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)

ma_perk[id] = false;



public CurWeapon(id)

{

if(!is_user_connected(id))

  return;



if(!ma_perk[id])

  return;



set_user_clip(id, 2);

}

stock set_user_clip(id, ammo)

{

new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);

get_weaponname(weapon, weaponname, 31);

while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)

  if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {

  set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);

  return weaponid;

}

return 0;

}


  • +
  • -
  • 1


#366319 Problem z komandosem

Napisane przez misiek111232 w 17.02.2012 21:49

Zmniejsz mu kondycje
new const kondycja = 60;
Albo pomyśl o ograniczeniu w dawaniu punktów w tej statystyce
  • +
  • -
  • 2


#353259 Działający plugin roundsound

Napisane przez misiek111232 w 24.01.2012 16:31

Witam wiem że tych pluginów jest pełno ale u mnie na serwie żaden nie działa tak jak należy;/ Szukam rundsound z wyłączaniem
  • +
  • -
  • 2


#344365 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy Czołgista na perk

Napisane przez misiek111232 w 03.01.2012 22:53

Witam proszę o przerobienie tej klasy na perk http://amxx.pl/topic...osiada-m72-law/. Żeby po wylosowaniu perku dostawało się bazuke
  • +
  • -
  • 1