Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o klasę "Replikant"Stawia klony


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 19.02.2012 19:25

Cześc wszystkim ; D Mógł by mi ktoś podać klase "Replikant" może ona stawiać 2 swoje klony ^ ^.
P.s Wiem że klasa mogła być robiona już wiele razy, więc jeśli ktoś posiada link to takowej klasy to również poprosze ; ) . Dziękuje ; D

#2 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 19.02.2012 19:35


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <colorchat>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Replikant";

new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";

new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;

new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;

new ilosc_kukiel[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);



register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");



pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");

pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");

}

public plugin_precache()

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_class_enabled(id)

{

Spawn(id);

}

public cod_class_skill_used(id)

{

if(ilosc_kukiel[id] < 2)

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");

  return;

}



new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);

VelocityByAim(id, 50, VBA);



VBA[2] = 0.0;



for(new i=0; i < 3; i++)

  OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];



if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)

{

  client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");

  return;

}



new model[55], Float:AngleKukly[3],



SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);

SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;



entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);

entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);



AngleKukly[0] = 0.0;



new ent = create_entity("info_target");



entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");

entity_set_model(ent, model);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);

entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));

entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);

entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});

entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);



ilosc_kukiel[id]--;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_alive(idattacker))

  return HAM_IGNORED;



new classname[33];

entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);



if(!equal(classname, "Kukla"))

  return HAM_IGNORED;



new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);



if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))

  return HAM_SUPERCEDE;



new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET



if(!bez_obrazen)

  cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);



new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];



entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);



FVecIVec(fOrigin, iOrigin);



if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))

{

  if(!bez_obrazen)

  {

   new entlist[33];

   new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);



   for (new i=0; i < numfound; i++)

   {

	    new pid = entlist[i];



	    if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))

		 continue;

	    cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));

   }

  }



  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

  write_byte(TE_EXPLOSION);

  write_coord(iOrigin[0]);

  write_coord(iOrigin[1]);

  write_coord(iOrigin[2]);

  write_short(sprite_blast);

  write_byte(32);

  write_byte(20);

  write_byte(0);

  message_end();

}



return HAM_IGNORED;

}

public Spawn(id)

ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);

public NowaRunda()

remove_entity_name("Kukla")


  • +
  • -
  • 1

#3 Khaligufzelumpe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 19.02.2012 21:05

a moglby ktos dodac do niej 100 armora? mi sie nie chce skompilowac jak dodaje
  • +
  • -
  • 0

#4 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.02.2012 21:30

cvar od armora
armor_replik
Spoiler
mam nadzieję, że zadziała
  • +
  • -
  • 0

graphic.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych