łap. Na przyszłość.
Sprawdzasz poprostu, czy dmg jest większe od Twojej liczby (dmg w tym przypadku to fDamage)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez NoLiFeR
w 05.02.2015 23:23
łap. Na przyszłość.
Sprawdzasz poprostu, czy dmg jest większe od Twojej liczby (dmg w tym przypadku to fDamage)
asysta_i_zemsta_fragi.sma 2,67 KB 111 Ilość pobrań
asysta_i_zemsta_fragi.amxx
Napisane przez Sniper Elite
w 09.09.2014 14:50
Zrobiłem to o co prosiłeś + wszystko śmiga ![]()
losowanie.sma 3,41 KB 40 Ilość pobrań
losowanie.amxx
Napisane przez Droso
w 17.08.2014 19:14
No to sam sobie dałeś odpowiedź zamień:
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
recharge(kid);
}
na Twoje z drugiego postu:
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[victim] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(vid)+(hs?20:15),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?2500:1500));
set_user_frags(kid, get_user_frags(kid)+(hs?3:2));
recharge(kid);
}
A jak chcesz swoje bonusy, bo widzę, że są inne, to zamień, a raczej przywróć zamieniając ![]()
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
recharge(kid);
}
Napisane przez DarkGL
w 29.01.2014 13:18
Napisane przez Klakier
w 07.11.2013 17:15
coś takiego?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu pod v"
#define VERSION "0.01"
#define AUTHOR "twoj_nick"
new wpisany[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "menu")
register_concmd("podaj_nick_cheatera", "nick")
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\rMenu Serwera xx-XxxxxxxXxxx.xx:", "menu_wybierz")
menu_additem(menu, "\rWiadomosc do Admina")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public nick(id)
{
new text[33]
read_argv(1, text, 32)
format(wpisany, charsmax(wpisany), "%s", text)
client_cmd(id,"say_team @ Widze czitera o nicku: %s", wpisany)
}
public menu_wybierz(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0 : {
new menu1 = menu_create("\rProsby do Admina", "widze_handle")
menu_additem(menu1, "\wWidzisz czitera?")
menu_setprop(menu1, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu1, 0)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public widze_handle(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0 :
{
client_cmd(id, "messagemode podaj_nick_cheatera");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}



Moja zawartość