Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bad123 - zdjęcie

bad123

Rejestracja: 06.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2015 12:24
-----

#686636 Prośba o przerobienie Zemsty

Napisane przez NoLiFeR w 05.02.2015 23:23

łap. Na przyszłość.

 

 

Sprawdzasz poprostu, czy dmg jest większe od Twojej liczby (dmg w tym przypadku to fDamage)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#662865 [ROZWIĄZANE] Problem z skokiem w losowym wybieraniu gracza.

Napisane przez Sniper Elite w 09.09.2014 14:50

Zrobiłem to o co prosiłeś + wszystko śmiga :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#657553 [ROZWIĄZANE] Odwrócone funkcje zabójcy

Napisane przez Droso w 17.08.2014 19:14

No to sam sobie dałeś odpowiedź zamień:

public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
    recharge(kid);
}

na Twoje z drugiego postu:

public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[victim] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(vid)+(hs?20:15),130));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?2500:1500));
	set_user_frags(kid, get_user_frags(kid)+(hs?3:2));
	recharge(kid);
}

A jak chcesz swoje bonusy, bo widzę, że są inne, to zamień, a raczej przywróć zamieniając :D

public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?20:15),120));
    cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?3500:2000));
    recharge(kid);
}

  • +
  • -
  • 1


#610641 [ROZWIĄZANE] Wywołanie komendy

Napisane przez DarkGL w 29.01.2014 13:18

http://amxx.pl/dokum...f100/server-cmd

http://amxx.pl/dokum.../f98/client-cmd


  • +
  • -
  • 1


#583466 Menu i zmienna gracza

Napisane przez Klakier w 07.11.2013 17:15

coś takiego?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu pod v"
#define VERSION "0.01"
#define AUTHOR "twoj_nick"

new wpisany[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu", "menu")
    
    register_concmd("podaj_nick_cheatera", "nick")
    
}

public menu(id)
{
    new menu = menu_create("\rMenu Serwera xx-XxxxxxxXxxx.xx:", "menu_wybierz")
    
    menu_additem(menu, "\rWiadomosc do Admina")
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}
public nick(id)
{
    new text[33]
    read_argv(1, text, 32)
    format(wpisany, charsmax(wpisany), "%s", text)
    
    client_cmd(id,"say_team @ Widze czitera o nicku: %s", wpisany)
}
public menu_wybierz(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0 : {
            
            new menu1 = menu_create("\rProsby do Admina", "widze_handle")
            
            menu_additem(menu1, "\wWidzisz czitera?")
            
            menu_setprop(menu1, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
            
            menu_display(id, menu1, 0)
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public widze_handle(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0 :
        {
            client_cmd(id, "messagemode podaj_nick_cheatera");
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1