Witam.
Prosiłbym o przerobienie Pluginu Asysta i Zemsta, tak aby Asysta była przyznawana od ustawionego obrażenia.
Obrażenia mogą być ustawione w sma, albo przez cvar. Dziękuje z góry .
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
05.02.2015 23:14
Witam.
Prosiłbym o przerobienie Pluginu Asysta i Zemsta, tak aby Asysta była przyznawana od ustawionego obrażenia.
Obrażenia mogą być ustawione w sma, albo przez cvar. Dziękuje z góry .
02.12.2014 19:47
Witam.
Posiadam pewien problem i nie rozumiem dlaczego on wystąpił.
A więc jest tak, podczas wybrania klasy, wszystko jest cacy, ale brak podstawowych informacji w hudzie gry. Chodzi mi dokładnie o funkcje
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(85, 255, 85, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Kod występuje w silniku ale w grze nic sie nie dzieje.
Korzystam z http://amxx.pl/topic...-awansami-klas/ ale sprawdzałem także http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/ i ani w 1 ani w 2 silniku nie wyświetlają mi się informacje.
Może ktoś mi pomóc rozwiązać ten problem ?
26.11.2014 14:03
Witam. Zakupiłem Serwer Dedykowany. Kiedy zainstalowałem hlds z steam i go uruchomiłem to ping mój wynosił 20-23 ms(serwer bez pluginów). Kiedy wchodzę na serwer np ProSerwer , ping mój wynosi 7 ms (serwer z pluginami). Co mam zrobić by mieć na swoim serwerze taki ping ?
Parametry Dedyka (Debian 6 - 64bit , squeeze) to :
server.cfg :
sv_rcon_banpenalty "1" sv_rcon_minfailures "3" sv_rcon_minfailuretime 25 sv_password "" rcon_password ":DDD" cl_forwardspeed "400" cl_backspeed "400" mp_autoteambalance "0" mp_limitteams "0" host_framerate 0 sv_maxrate 25000 sv_minrate 10000 sv_maxupdaterate 101 sv_minupdaterate 66 csstats_reset "0" // Autocelowanie sv_aim "0" // Wpisywanie kodow inaczej chitow sv_cheats "0" // Szybkosc poruszania sie sv_maxspeed 320 // Grawitacja sv_gravity "800" // Zezwolenie na HLTV sv_proxies "1" // Zezwolenie na pobieranie z serwera (dzwieki, mapy itd.) sv_allowdownload "1" // Zezwolenie na upload plikow (loga w grze) sv_allowupload "1" // Fast Download - Pobieranie plikow z zewnętrznego serwera sv_downloadurl ":DDD" // -----------------------Gra---------------------------- // Czas rundy mp_roundtime "2" // Czas zamrozenia mp_freezetime "0" // Czas kupowania mp_buytime "20" sys_ticrate "300" // Czas do wybuchu bomby mp_c4timer "35" // Ilosc pieniedzy na starcie mp_startmoney "800" // Zablokowana kamera, poziomy <0|1|2> mp_forcechasecam "0" // Zablokowana kamera, poziomy <0|1|2> mp_forcecamera "0" // Czarny obraz po smierci mp_fadetoblack "0" // Zezwolenie na uzycie latarki mp_flashlight "1" // Atakowanie graczy ze swojej druzyny mp_friendlyfire "0" // Czas mapy mp_timelimit "20" // // --------------------Inne------------------------- // Zezwolenie na pauzowanie gry pausable "0" // Zezwolenie na obserwatorow (tzw. spect) allow_spectators "2" // Kodek glosowy (polecamy "voice_speex") sv_voicecodec "voice_speex" // Zezwolenie na rozmowy na serwerze sv_voiceenable "1" // Jakośc głosu sv_voicequality "4" // Możliwosc rozmawiania ze wszystkimi tzw. Alltalk sv_alltalk "1" // Umiejscowienie serwera (3 - Europa) sv_region "3" // Kontakt z administratorem serwisu sv_contact "" sys_ticrate "1200" hs_id "1" mp_autokick "0" mp_consistency "0" mp_logfile "1" mp_logmessages "1" mp_logdetail "1" log on amx_on
Komneda startowa serwera :
./hlds_run -console -secure -pingboost 3 -sys_ticrate 500.00 -game cstrike -ip 91.196.48.44 -port 27015 -maxplayers 32 +map de_dust2 +exec server.cfg -set sv_enableoldqueries 0
Wyniki z stats :
CPU In Out Uptime Users FPS Players 1.75 0.00 0.00 0 0 316.91 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 3.00 0.00 0.00 0 0 315.04 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 2.50 0.00 0.00 0 0 312.96 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 2.33 0.00 0.00 0 0 312.27 0 statsL 11/26/2014 - 22:07:08: World triggered "Round_Start" CPU In Out Uptime Users FPS Players 2.33 0.00 0.00 0 0 315.03 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 2.25 0.00 0.00 0 0 319.32 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 2.20 0.00 0.00 0 0 317.75 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 2.20 0.00 0.00 0 0 317.25 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 1.00 0.00 0.00 0 0 317.19 0 stats CPU In Out Uptime Users FPS Players 1.50 0.00 0.00 0 0 317.80 0
28.10.2014 13:56
Witam.
Od dłuższego czasu mam problem na serwerze. Otóż nie raz zdarza się na serwerze że osobom z Steam nie wczytuje Sid'a na serwerze, nie istotne czy to admin czy zwykły gracz . Problem w tym że w momencie kiedy wejdzie taka osoba na serwer i załóżmy ze to Admin nie może wykonać żadnej czynności ponieważ przez brak sid'a nie ma flag z amxx. Czasami dopiero po kilku mapach wczytuje się Steam a czasami dopiero po restarcie serwera. Co mam zrobić by wyeliminować ten problem ?
Mam wgrane na serwerze :
dproto_i386
AMXBans # Gm 1.6
09.09.2014 22:23
Jak w temacie.
Znalazłem taki oto kod
if(player_lvl[id] > 50 && player_class[id] == Mag) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) show_hudmessage(id, "Ewoluowales w Arcymaga!") Race[player_class[id] == Mag] = Arcymag }
Ale nie wiem jak i gdzie go w kleić. Prosiłbym o szczegółowe opisanie gdzie co i jak.
Community Forum Software by IP.Board 3.4.9
Właściciel: AMXX.pl © 2008 -