Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Equilibrium
Rejestracja: 05.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.10.2016 01:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 248
- Odwiedzin: 5 502
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
CelaKarna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Equilibrium nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#711565 Dodanie możliwości kupna dodatkowej broni.
Napisane przez Linux'
w 08.09.2015 00:56
#711583 Dodanie możliwości kupna dodatkowej broni.
Napisane przez GwynBleidD
w 09.09.2015 09:19
A czy plugin GHW Weapon Pickup nie rozwiązuje Twojego problemu? Wprowadza on możliwość kupienia kilku sztuk broni poprzez menu kupowania. Ma kilka błędów (m.in problemy z amunicją, gdy podniesiemy broń z ziemii, którą już w ekwipunku mamy - amunicja w magazynku zamienia się na amunicję tej broni podniesionej, przez co czasem nam może jej ubyć), ale działa całkiem dobrze i poprawienie tych błędów nie byłoby wcale tak ciężkie.
Jeśli chcesz ograniczyć wyłącznie do kupowania (czyli nie możemy podnieść 2 broni) to wystarczy właściwie wywalić z kodu jedną funkcję (albo wyrejestrować od niej event).
// edit
tak teraz przyszło mi do głowy: jeśli chcesz ograniczyć możliwość kupna 2 broni do kilku modeli, np możesz mieć jako 2 broń MP5, ale AK-47 już nie, to GHW Weapon Pickup dobrym rozwiązaniem nie będzie.
Wtedy po prostu stwórz zwykłe menu, wywoływane komendą lub np podmieniające buymenu (nie polecam - ludzie będą bardzo na to narzekać gdy będą chcieli zamienić broń znajdującą się już w ekwipunku) i po wybraniu pozycji po prostu zabierz graczowi kasę i dodaj mu broń. Nie spowoduje to wyrzucenia broni, którą już posiada - o to byś musiał sam zadbać
#623239 Problem z dawaniem broni po odrodzeniu.
Napisane przez Albertd
w 07.03.2014 13:28
#623258 Problem z dawaniem broni po odrodzeniu.
Napisane przez GwynBleidD
w 07.03.2014 14:50
I jeszcze 2 rzeczy: naboje powinieneś dawać, gdy gracz jest żywy, a dajesz gdy jest nieżywy. A dwa: deagle też powinieneś dawać po sprawdzeniu tego.
#623261 Problem z dawaniem broni po odrodzeniu.
Napisane przez
Mafiozo123
w 07.03.2014 14:55
public Wskrzes(id) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES); give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); }
tyle powinno starczyć.
#590123 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.
Napisane przez MAGNET
w 01.12.2013 22:28
#590148 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.
Napisane przez GwynBleidD
w 01.12.2013 23:03
1. Natyw to nie tablica, a funkcja! A ty go jak tablicy używasz...
2. Natywu NIE używasz w funkcji w której jest on zarejestrowany, ale w funkcji w której dołączasz plik .inc
3. W public poczatek_rundy wykonujesz return, a za nim jeszcze jest kilka instrukcji. Masz świadomość, że one się NIE wykonają?
#590057 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.
Napisane przez MAGNET
w 01.12.2013 19:02
register_native("nazwa_natywu", "public_do_ktorego_sie_odnosisz")
...
public jakistam(id)
return stan_konta_gracza[id]
Potem tworzysz sobie plik inc i wklepujesz tam native jakis_natyw(id)
Mam nadzieje ze zakumales

Polecam oblookac biblioteke codmoda i silnik
#590023 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.
Napisane przez dasiek
w 01.12.2013 16:16
#574775 Rozgrzewka + RegisterHam
Napisane przez Cofnij sie
w 01.10.2013 20:10
#537321 Poświata czerwona miesza modele.
Napisane przez GwynBleidD
w 25.04.2013 12:32
#537620 Poświata czerwona miesza modele.
Napisane przez GwynBleidD
w 26.04.2013 13:17
#537526 Poświata czerwona miesza modele.
Napisane przez GwynBleidD
w 25.04.2013 22:53
#536287 [ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie działa.
Napisane przez Misiaczek ;c
w 22.04.2013 10:52
#536285 [ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie działa.
Napisane przez GwynBleidD
w 22.04.2013 10:47
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Equilibrium
- Regulamin