Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Equilibrium - zdjęcie

Equilibrium

Rejestracja: 05.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.10.2016 01:26
-----

#711565 Dodanie możliwości kupna dodatkowej broni.

Napisane przez Linux' w 08.09.2015 00:56

Prostrzego sposobu raczej nie ma. Aczkolwiek oczywiscie jezeli sie chce to mozna zrobic by dalo sie posiadac kilka np glownych broni naraz po zakupie w standardowym buyzone.
  • +
  • -
  • 2


#711583 Dodanie możliwości kupna dodatkowej broni.

Napisane przez GwynBleidD w 09.09.2015 09:19

A czy plugin GHW Weapon Pickup nie rozwiązuje Twojego problemu? Wprowadza on możliwość kupienia kilku sztuk broni poprzez menu kupowania. Ma kilka błędów (m.in problemy z amunicją, gdy podniesiemy broń z ziemii, którą już w ekwipunku mamy - amunicja w magazynku zamienia się na amunicję tej broni podniesionej, przez co czasem nam może jej ubyć), ale działa całkiem dobrze i poprawienie tych błędów nie byłoby wcale tak ciężkie.

 

Jeśli chcesz ograniczyć wyłącznie do kupowania (czyli nie możemy podnieść 2 broni) to wystarczy właściwie wywalić z kodu jedną funkcję (albo wyrejestrować od niej event).

 

// edit

 

tak teraz przyszło mi do głowy: jeśli chcesz ograniczyć możliwość kupna 2 broni do kilku modeli, np możesz mieć jako 2 broń MP5, ale AK-47 już nie, to GHW Weapon Pickup dobrym rozwiązaniem nie będzie.

 

Wtedy po prostu stwórz zwykłe menu, wywoływane komendą lub np podmieniające buymenu (nie polecam - ludzie będą bardzo na to narzekać gdy będą chcieli zamienić broń znajdującą się już w ekwipunku) i po wybraniu pozycji po prostu zabierz graczowi kasę i dodaj mu broń. Nie spowoduje to wyrzucenia broni, którą już posiada - o to byś musiał sam zadbać :)


  • +
  • -
  • 1


#623239 Problem z dawaniem broni po odrodzeniu.

Napisane przez Albertd w 07.03.2014 13:28

A co z reszta kodu ?

Pozatym zmien sobie

  give_item(0, "weapon_deagle");

na

  give_item(id, "weapon_deagle");

  • +
  • -
  • 1


#623258 Problem z dawaniem broni po odrodzeniu.

Napisane przez GwynBleidD w 07.03.2014 14:50

give_item(id,... nie zadziała, bo w tasku nie posiadamy ID gracza, a ID taska. Żeby zadziałało trzeba przerzucić give_item do pętli, i oczywiście 0 zamienić na id, tak jak to proponuje 15111

I jeszcze 2 rzeczy: naboje powinieneś dawać, gdy gracz jest żywy, a dajesz gdy jest nieżywy. A dwa: deagle też powinieneś dawać po sprawdzeniu tego.
  • +
  • -
  • 1


#623261 Problem z dawaniem broni po odrodzeniu.

Napisane przez Mafiozo123 w 07.03.2014 14:55

public Wskrzes(id)
{
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
    give_item(id, "weapon_deagle");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}

 

tyle powinno starczyć.




#590123 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.

Napisane przez MAGNET w 01.12.2013 22:28

Natyw do public_natives xD
Btw zrob sobie oddzielny inc
A to bd wgl dzialac chlopaki?? Bo nie jstm pewny
  • +
  • -
  • 1


#590148 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.

Napisane przez GwynBleidD w 01.12.2013 23:03

1. Natyw to nie tablica, a funkcja! A ty go jak tablicy używasz...

2. Natywu NIE używasz w funkcji w której jest on zarejestrowany, ale w funkcji w której dołączasz plik .inc

3. W public poczatek_rundy wykonujesz return, a za nim jeszcze jest kilka instrukcji. Masz świadomość, że one się NIE wykonają?


  • +
  • -
  • 2


#590057 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.

Napisane przez MAGNET w 01.12.2013 19:02

Tworzysz natyw i odnosisz sie do niego w ustalobym publicu
register_native("nazwa_natywu", "public_do_ktorego_sie_odnosisz")
...
public jakistam(id)
return stan_konta_gracza[id]

Potem tworzysz sobie plik inc i wklepujesz tam native jakis_natyw(id)
Mam nadzieje ze zakumales xD
Polecam oblookac biblioteke codmoda i silnik
  • +
  • -
  • 1


#590023 Zdefiniowana rzecz z jednego pluginu do drugiego.

Napisane przez dasiek w 01.12.2013 16:16

Natywy. 


  • +
  • -
  • 1


#574775 Rozgrzewka + RegisterHam

Napisane przez Cofnij sie w 01.10.2013 20:10

Musisz wgrać nową wersję HamSandwich. Masz link: https://forums.allie...89&postcount=34


  • +
  • -
  • 1


#537321 Poświata czerwona miesza modele.

Napisane przez GwynBleidD w 25.04.2013 12:32

Spróbuj wymienić na fm_set_user_rendering. Albo użyć obu.


  • +
  • -
  • 1


#537620 Poświata czerwona miesza modele.

Napisane przez GwynBleidD w 26.04.2013 13:17

cs_set_user_model


  • +
  • -
  • 1


#537526 Poświata czerwona miesza modele.

Napisane przez GwynBleidD w 25.04.2013 22:53

Wychodzi na to, że trzeba by było zmienić sposób nadawania modelu w silniku zombie, żeby się nie nakładały.


  • +
  • -
  • 1


#536287 [ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie działa.

Napisane przez Misiaczek ;c w 22.04.2013 10:52

new gMaxPlayers;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	gMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Round_Start(){
	for(new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++) {
		client_print(id, print_chat, "aaaa")
		ma_ammo[id] = false
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#536285 [ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie działa.

Napisane przez GwynBleidD w 22.04.2013 10:47

Round_Start jest wywoływany dla serwera, nie dla każdego klienta osobno. Musisz przelecieć się w pętli po wszystkich graczach, albo użyć np eventu client spawn.


  • +
  • -
  • 1