Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie możliwości kupna dodatkowej broni.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 06.09.2015 15:50

Witam, chcę dodać możliwość kupowania dodatkowej broni dla gracza. Dokładnie chodzi mi o to aby gracz mógł kupić sobie np. mp5 i ak47 jednocześnie w rundzie i mógłby używać na przemian. Myślałem o tym aby dodać menu dodatkowe czyli jezeli gracz wybierze bron to dodaje mu bron, odejmuje kase, ale chciałem się zapytać czy nie ma prościejszego sposobu i w menu kupna broni?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 08.09.2015 00:56

Prostrzego sposobu raczej nie ma. Aczkolwiek oczywiscie jezeli sie chce to mozna zrobic by dalo sie posiadac kilka np glownych broni naraz po zakupie w standardowym buyzone.
  • +
  • -
  • 2

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 08.09.2015 17:47

Właśnie o to mi chodzi, ale jakoś nie mogę wpaść na ten pomysł, jak to zrobić.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.09.2015 09:19

A czy plugin GHW Weapon Pickup nie rozwiązuje Twojego problemu? Wprowadza on możliwość kupienia kilku sztuk broni poprzez menu kupowania. Ma kilka błędów (m.in problemy z amunicją, gdy podniesiemy broń z ziemii, którą już w ekwipunku mamy - amunicja w magazynku zamienia się na amunicję tej broni podniesionej, przez co czasem nam może jej ubyć), ale działa całkiem dobrze i poprawienie tych błędów nie byłoby wcale tak ciężkie.

 

Jeśli chcesz ograniczyć wyłącznie do kupowania (czyli nie możemy podnieść 2 broni) to wystarczy właściwie wywalić z kodu jedną funkcję (albo wyrejestrować od niej event).

 

// edit

 

tak teraz przyszło mi do głowy: jeśli chcesz ograniczyć możliwość kupna 2 broni do kilku modeli, np możesz mieć jako 2 broń MP5, ale AK-47 już nie, to GHW Weapon Pickup dobrym rozwiązaniem nie będzie.

 

Wtedy po prostu stwórz zwykłe menu, wywoływane komendą lub np podmieniające buymenu (nie polecam - ludzie będą bardzo na to narzekać gdy będą chcieli zamienić broń znajdującą się już w ekwipunku) i po wybraniu pozycji po prostu zabierz graczowi kasę i dodaj mu broń. Nie spowoduje to wyrzucenia broni, którą już posiada - o to byś musiał sam zadbać :)


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 09.09.2015 20:35

Przerobiłem trochę, ale mam problem, bo niektórzy broni nie mogą kupować ze zwykłych graczy. Wywaliłem podnoszenie broni.
Kod przerobiony i odpowiedzialny za kupno:

public handle_weapon(id,weapon[32],price)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
if(cs_user_has_weapon(id,get_weaponid(weapon)))
{
client_print(id,print_center,"You already own that weapon.")
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
return PLUGIN_HANDLED
}

if(cs_get_user_money(id)<price)
{
client_print(id,print_center,"You have insufficient funds!")
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
return PLUGIN_HANDLED
}

new weaptype = weapon_type(get_weaponid(weapon))
if(weaptype==1 && count_weaps(id,1)>=get_pcvar_num(primcvar) || weaptype==2 && count_weaps(id,2)>=get_pcvar_num(seccvar))
{
client_print(id,print_center,"You cannot carry anymore of that type!")
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id,weapon)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - price)
engclient_cmd(id,"menuselect","10")
}
return PLUGIN_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych