Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poświata czerwona miesza modele.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 22.04.2013 17:33

A więc na zombiemodzie potrzebuję poświatę czerwoną. Dałem funkcję:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 250, 0, 0, kRenderNormal, 25)
Jest poświata ale model zombie miesza się z modelem ct.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 18:26

Skoro ustawiłeś, to musisz go zresetować. Najlepiej daj
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
w DeathMsg dla Victim

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 22.04.2013 20:04

To to wiem ale co zrobić aby model humana nie mieszał się z modelem zombie. I nie w deathmsg tylko zależnie kiedy ma przestać.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 20:06

jak nie mieszał się ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 22.04.2013 21:08

Po prostu jak kupię itemek to dostaję poświatę ale dodatkowo model humana mimo, że jestem zombie. I wychodzi tak, że z zombie wystaje ręka humana, głowa, noga itp. Także jest model w modelu albo inaczej mówiąc 2 modele w jednym gościu.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 22.04.2013 23:53

Bierze się to z przezroczystości glowa i z tego, jak nadawany jest model zombie. Jak widać zostaje on po prostu nałożony na normalny model. Pokaż jak to jest zrealizowane w Twoim silniku, a dopasujemy Ci odpowiedni sposób na "załatanie" tego.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 23.04.2013 07:07

case 2:{
			koszt_kasa = get_pcvar_num(cvar_szalenstwo_kasa)
			koszt_punkty = get_pcvar_num(cvar_szalenstwo_punkty)
			czas = get_pcvar_num(cvar_szalenstwo_czas)
			if(!ma_srodki(id,kasa, koszt_kasa, punkty, koszt_punkty))
				return PLUGIN_CONTINUE
			
			fm_set_user_godmode(id,1)
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 250, 0, 0, kRenderNormal, 25)
			god_mode[id] = czas
			disable_godmode(TASK_GODMODE+id)
			set_task(1.0, "disable_godmode", TASK_GODMODE+id,_,_,"b")
			
			ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04%s^x01] Zakupiono^x03 Szalenstwo",TAG)
			zp_set_user_punkty(id, punkty-koszt_punkty)
			cs_set_user_money(id, kasa-koszt_kasa)
		}
Tu chodzi aby na czas trwania godmode (szalenstwa) była czerwona poświata. Całego sma zbytnio nie mogę dać gdyż nie jest mojego autorstwa, tylko napisany na podstawie mojej przeróbki bez bugów.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 23.04.2013 12:50

Podaj ustawianie modelu dla gracza, nie poświaty.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 23.04.2013 19:18

Modelu w pluginie nie ma innego lecz w silniku biohazardu. Trochę nie doczytałem, że chodzi o silnik. A trudne to jest jakbym chciał zmienić model to co chcesz zrobić?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#10 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 25.04.2013 07:45

Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#11 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 25.04.2013 12:32

Spróbuj wymienić na fm_set_user_rendering. Albo użyć obu.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#12 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 25.04.2013 22:31

Wcześniej próbowałem z fm ale nic nie zmieniało. Teraz dałem oba i dalej to samo jest.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#13 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 25.04.2013 22:53

Wychodzi na to, że trzeba by było zmienić sposób nadawania modelu w silniku zombie, żeby się nie nakładały.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#14 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 26.04.2013 08:39

Możesz mi zapodać jakiś plugin z innym sposobem nadawania modelu? Żebym na bazie sam go zrobił chociaż nie wiem czy dam radę :D
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#15 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.04.2013 13:17

cs_set_user_model


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#16 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 29.04.2013 10:28

Jednak pobawiłem się trochę i innym sposobem doszedłem do zamierzonego celu i piszę dla kogoś kto by miał z tym problem ;d:

Włączanie:

fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, get_pcvar_num(g_glow), kRenderTransAlpha, 50)

Wyłączanie:

fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)

Ale plusy poszły za chęci :D

Temat do zamknięcia.

 

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#17 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.04.2013 11:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych