Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie działa.


Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c, 22.04.2013 10:52

new gMaxPlayers;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	gMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Round_Start(){
	for(new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++) {
		client_print(id, print_chat, "aaaa")
		ma_ammo[id] = false
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 20.04.2013 12:07

Otóż mam funkcję w sklepiku. Dałem tam ma_ammo[id] = true. W roundstart dałem ma_ammo[id] = false. Tylko, że jak kupie itemek w sklepiku na nieskonczoność amunicji w następnej rundzie też mam :/ A funkcja na dawanie nieskonczoności amunicji ma postać:
public CurWeapon(id){
	new killer = read_data(1);
	new weapon = get_user_weapon(killer);
	if(ma_ammo[id] == true)
			{
				if(maxClip[weapon] != -1){
					set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
				}
			}
}
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.04.2013 15:52

new killer = read_data(1);

Event CurWeapon nie przyjmuje wartości em.. zabójcy.

#3 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 22.04.2013 10:44

public CurWeapon(id){
	if(ma_ammo[id] == true)
		{
			set_user_clip(id, 1);
		}
}
Poprawione ale mi chodzi o to aby podczas kupienia itemku nieskonczonosc amunicji w sklepie był tylko na 1 rundę. Myślałem aby dać
else
             (komenda/funkcja ktora ustawia ammo standardowe)
Ale niestety nie znam takowej. Bo
public Round_Start(id){
	client_print(id, print_chat, "aaaa")
	ma_ammo[id] = false
}
to mi nie działa ale dla sprawdzenia dalem print i pokazuje mi "aaaa". Także nie wiem czemu nie chce działać:/ Może przy itemku jakies return value trzeba? Aby true był wysłany tylko raz a nie ciągle?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 22.04.2013 10:47

Round_Start jest wywoływany dla serwera, nie dla każdego klienta osobno. Musisz przelecieć się w pętli po wszystkich graczach, albo użyć np eventu client spawn.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 22.04.2013 10:52   Najlepsza odpowiedź

new gMaxPlayers;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	gMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Round_Start(){
	for(new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++) {
		client_print(id, print_chat, "aaaa")
		ma_ammo[id] = false
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#6 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 22.04.2013 11:16

Dobra, dziękuję bardzo za pomoc. Oczywiście należne + poszły :D Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych