public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP) { new WpnId = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", idattacker); if(WpnId && cs_get_weapon_silen(WpnId) && !random(5)) SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this))) } return HAM_IGNORED }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Klakier
Rejestracja: 03.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.06.2020 19:35
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 878
- Odwiedzin: 8 495
- Tytuł: Volenti non fit iniuria
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Październik 5, 1995
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Mogilno
-
Zainteresowania
keyboard, amxx
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#562308 [ROZWIĄZANE] problem z find_ent_by_owner
Napisane przez Klakier w 10.08.2013 16:24
#561123 Plugin /respawn za gotowke
Napisane przez Klakier w 05.08.2013 18:15
Raczej tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Respawn", "1.0", "Kilian"); register_clcmd("say /respawn", "respawn"); } public respawn(id) { if(!is_user_alive(id)) { new kasa = cs_get_user_money(id); if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa-1000); set_task(1.0, "respawn_player", id); client_print(id, print_chat, "[Respawn] Odrodzisz sie za chwilke :)"); } } else { client_print(id, print_chat, "Jestes wciaz zywy."); } } public respawn_player(id) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); }
#560633 Nauka AMXX na wideo!
Napisane przez Klakier w 03.08.2013 20:56
#560226 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu TT vs CT
Napisane przez Klakier w 01.08.2013 13:37
Sprawdź to:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Zliczanie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Klakier" new players[32]; new tts_alive_num; new cts_alive_num; new cts_num; new tts_num; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id, sth, uc_handle) { if(!task_exists(id+20133)) set_task(1.0, "show", id+20133, _, _, "b"); } public show(id) { id -= 20133; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+20133); return PLUGIN_CONTINUE; } count(); set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); show_hudmessage(id, "%i TT vs CT %i^n%i zywych %i", tts_num, cts_num, tts_alive_num, cts_alive_num) return PLUGIN_CONTINUE; } stock count() { new Num; get_players(players,Num, "h") cts_num = tts_num = tts_alive_num = cts_alive_num = 0 for(new i=0;i<Num;i++) { new id = players[i] if(get_user_team(id) == 1) { tts_num++; if(is_user_alive(id)) tts_alive_num++; } else if(get_user_team(id) == 2) { cts_num++; if(is_user_alive(id)) cts_alive_num++; } } }
#559811 Modyfikacja pluginu /wymien
Napisane przez Klakier w 31.07.2013 00:04
Komendy takie jak chciałeś. Jeśli gracz ma wlaczoną blokadę (/stopwymien) blokuje jego nick w menu
Załączone pliki
-
wymiana.sma 3,52 KB 22 Ilość pobrań
wymiana.amxx
#559312 [ROZWIĄZANE] dodawanie do menu graczy z przeciwnego teamu
Napisane przez Klakier w 29.07.2013 14:23
Wystarczy coś takiego:
public Gracz(id) { new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; gracz_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0); } menu_display(id, menu); }
#558841 Minusy do reputacji
Napisane przez Klakier w 27.07.2013 20:29
#555693 jak to przetlumaczyc?
Napisane przez Klakier w 16.07.2013 11:55
------
%s rozwalil %s glowe !!,
%s wlaczyl aima na %s !,
%s ustrzelil heada %s!,
%s zgladzil %s przy strzale w glowe !
-----
%s rozwalil %s nozem!!!,
%s, zostales zawstydzony przez %s,
%s, powinienes przemyslec zmiane rozgrywki.^nPolecamy ogrodnictwo lub podlewanie trawnikow.,
%s odpowiedzial %s jak nalezy sie golic!,
%s poszatkowany i pocwiartkowany przez %s,
Zabojstwo nozem %s^nOoga Shaka!!!,
%s rozdupcyl %s nozem!!!
-----
%s, samobojstwo to nie rozwiazanie!!,
Patrz na pierwszy krok, %s to jest niebywale,
Bez obaw, %s. znam to uczucie przegranej,^n ale wszystko bedzie dobrze.,
%s popelnil samobojstwo, poniewaz^n nie chcial opuszczac swojej druzyny!,
%s, to tylko boli kiedy walniesz na glebe.,
%s:^n zycie nie jest juz warte swojej ceny!,
Lepiej się spada ze spadochronem,^n %s
----
%s wyslal prezencik do %s,
Lekcja jak uzywac granatow!^n Zademonstrowane przez %s^ nie %s.,
%s powiedzial JEBUDU!^n do %s,
%s: > ^n%s wybuchl !,
%s ma wybuchowy prezent dla %s,
%s precyzyjnie rzucil do %s,
%s wraca z wojny !^n i %s wie coś o tym
#554002 [ROZWIĄZANE] Nie wyświetlanie się danej opcji
Napisane przez Klakier w 10.07.2013 13:02
#553235 [ROZWIĄZANE] Problem z Orpheu
Napisane przez Klakier w 07.07.2013 21:55
Siemka, wszystko zrobiłem według tego poradnika http://amxx.pl/topic...talacja-orpheu/ i dalej jak wpisze meta list nie jest zainstalowane orpehu. Już mnie strzela. 10 erazy kopiowałem te pliki i nic.
;;; ; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name. ; If it's not here, simply add it its name, one per line. ; You don't need to write the _amxx part or the file extension. ;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;; ;; You can have any number on at a time. Use ;; ;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; mysql ;sqlite ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; Put third party modules below here. ;; ;; You can just list their names, without the _amxx ;; ;; or file extension. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;; These modules will be auto-detected and loaded ;; ;; as needed. You do not need to enable them here ;; ;; unless you have problems. ;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; fun engine fakemeta geoip sockets regex nvault cstrike csx hamsandwich orpheu
#552731 Problem z kompilacją klasy
Napisane przez Klakier w 06.07.2013 16:31
#552730 [ROZWIĄZANE] jak zmienic pkt 1=2 pkt w statystkach
Napisane przez Klakier w 06.07.2013 16:30
#552726 Świecenie się klasy podczas użycia mocy
Napisane przez Klakier w 06.07.2013 16:29
public godon(id) { set_user_godmode(id, 1) set_bartime(id, 5, 0) set_task(5.0,"godoff",id,"",0,"a",1) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255); //na czerwono } public godoff(id) { set_user_godmode(id, 0) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } stock set_bartime(id, czas, startprogress=0) { message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id) write_short(czas); write_short(startprogress); message_end(); }
#552724 Szybszy exp do x lvl ;)
Napisane przez Klakier w 06.07.2013 16:25
#1 W
public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)nad
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
dodajesz
if(poziom_gracza[id] < x) //x zmien na swoj lvl doswiadczenie_za_obrazenia += ile; // ile zmien ile chcesz expa dodac
#2 W
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)nad
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
dodaj
if(poziom_gracza[id] < x) //x zmien na swoj lvl nowe_doswiadczenie += ile; // ile zmien ile chcesz expa dodac
#3 W
public WygranaRunda(const Team[])nad
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana;
dodaj
if(poziom_gracza[id] < x) //x zmien na swoj lvl doswiadczenie_za_wygrana += ile; // ile zmien ile chcesz expa dodac
#552716 [ROZWIĄZANE] Dodanie statystyk
Napisane przez Klakier w 06.07.2013 16:12
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Klakier
- Regulamin