Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Klakier - zdjęcie

Klakier

Rejestracja: 03.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.06.2020 19:35
*****

#633137 [ROZWIĄZANE] Za co odpowiada zmienna g_RestartAttempt w pluginie OnlyHS?

Napisane przez Klakier w 19.04.2014 16:12

http://amxx.pl/topic...zywac/?p=454197


  • +
  • -
  • 2


#627441 Wczytywanie danych z pliku.

Napisane przez Klakier w 22.03.2014 22:16

pobierasz dane i używasz

str_to_num(data)

i porownujesz ze swoim liczba


  • +
  • -
  • 2


#626021 [ROZWIĄZANE] Includowanie fakemeta_util w silniku CoD

Napisane przez Klakier w 16.03.2014 22:03

Porównaj sobie (takie same)

Stock z fakemety_util:

 

stock fm_give_item(index, const item[]) {
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
 
new ent = fm_create_entity(item);
if (!pev_valid(ent))
return 0;
 
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
 
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
 
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
 
return -1;
}

  • +
  • -
  • 2


#625377 [ROZWIĄZANE] Dodanie do perku 90Hp na start od nowej rundy

Napisane przez Klakier w 14.03.2014 14:53

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#625128 ultimate sounds przerobienie

Napisane przez Klakier w 12.03.2014 21:52

Najkrócej jak mogłem :D

client_cmd(0,("spk misc/%s", !random(2)?"dziabnal":"humiliation"))

  • +
  • -
  • 2


#623916 Jak stworzyć enta w miejscu śmierci gracza?

Napisane przez Klakier w 08.03.2014 16:11

Tutaj masz podobnego pluga: http://amxx.pl/topic...ajace-z-graczy/


  • +
  • -
  • 1


#623170 CS 1.6 - spadek grywalności?

Napisane przez Klakier w 06.03.2014 23:23

Nie przekonuje mnie ta super extra hiper grafika cs:go wiec 1.6 dalej triumfuje u mnie na kompie :D Oldschool rulez


  • +
  • -
  • 1


#620808 [ROZWIĄZANE] Jak pominąć pustą linie przy wczytywaniu zawartości pliku?

Napisane przez Klakier w 27.02.2014 18:53

if(equal(tresc, ""))

lub nie wiem czy by to zadziałało:

if(!tresc[0])

  • +
  • -
  • 1


#620104 Warunek w motd

Napisane przez Klakier w 25.02.2014 21:09

Nie wiem czy takie coś w ogóle by zadziałało, ale można zobaczyć :D

 

Spoiler

 

lub gdy nazwy plików na stronie są równe levelowi

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#605842 [ROZWIĄZANE] Problem z 2 linijkami sklepu

Napisane przez Klakier w 15.01.2014 21:22

Ogarnij to:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#605366 Pokazywanie nazwy gracza

Napisane przez Klakier w 14.01.2014 23:21

Jako przykład tam masz: http://amxx.pl/dokum...10/clearsynchud


  • +
  • -
  • 1


#604722 [ROZWIĄZANE] Tworzenie repliki (tag mistach)

Napisane przez Klakier w 12.01.2014 22:52

entity_set_float

wyraźnie jest napisane float :) więc jak float to jest to liczba z przecinkiem, czyli powinno być 200.0


  • +
  • -
  • 1


#600569 poprawa "kawalku" kodu

Napisane przez Klakier w 02.01.2014 23:40

public DeathMsg()
{
new killer=read_data(1);
if(is_user_connected(killer))
{
cs_set_user_money (killer, cs_get_user_money (killer) + 1500, 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Zapewne o to Ci chodzi.


  • +
  • -
  • 1


#599540 [ROZWIĄZANE] Pytanie o ham_killed i formatowanie "tabeli"

Napisane przez Klakier w 31.12.2013 13:46

 public SmiercGraczaPost(victim, attacker, shouldgib)

#1. id zabitego

#2. id zabijającego

#3. parametr odpowiedzialny za rozrzucanie części ciała po ziemi

oraz

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)

#1. is zabijającego

#2. id zabitego

#3. id broni, która zabiła victima

#4. czesc ciala w jaką oberwał

#5. teamkill-zabił swojego?


  • +
  • -
  • 1


#590401 Resetowanie życia, zdrowia, kondycji itp. graczom.

Napisane przez Klakier w 03.12.2013 21:33

kondycja_gracza[0] = 0;

ustawi serwerowi 0 kondycji - bez sensu. Lepiej zrobić pętle.

new Players[32], Num;
get_players(Players, Num);
 
for(new i=0; i < Num; i++)
{
    new id=Players;
    client_cmd(id, "say /reset"); 
}

ew.

new Players[32], Num;
get_players(Players, Num);
 
for(new i=0; i < Num; i++)
{
    new id=Players;
   
    punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] + kondycja_gracza[id];
    zdrowie_gracza[id] = 0;
    inteligencja_gracza[id] = 0;
    wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
    kondycja_gracza[id] = 0;
 
}

  • +
  • -
  • 1