Jak w temacie
reputy lecą !
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Klakier w 29.06.2015 08:23
Ogranij to
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new knife_model[33] //new g_Menu // g_Menu2 //new g_Menu3 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) //g_Menu = register_menuid("knifemenu") //g_Menu3 = register_menuid("vipknifemenu") //register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") //register_menucmd(g_Menu3, 1023, "vipknifemenu") register_clcmd("say /knife", "wybierz") register_clcmd("say /noze", "wybierz") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/knife-mod/v_axe.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_axe.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_crowbar.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_crowbar.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_katana.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_katana.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_silverblade.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_silverblade.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_light_blue.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_light_blue.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_knife_halo.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_knife_halo.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_futur.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_futur.mdl") } public wybierz(id) { new menu = menu_create("\yMenu Nozy", "wybierz_handler"); new cb = menu_makecallback("cb_display_knife"); menu_additem(menu, "Noze [Gracz]", "", 0, cb); menu_additem(menu, "Noze \y[VIP]", "", 0, cb); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public wybierz_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: display_knife(id) case 1: vipknife(id) } return PLUGIN_CONTINUE; } public cb_display_knife(id, menu, item) { if(item == 1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public display_knife(id) { new menuBody = menu_create("Wybierz Noz", "knifemenu") menu_additem(menuBody, "Axe") menu_additem(menuBody, "Lom") menu_additem(menuBody, "Katana") menu_additem(menuBody, "Macheta") menu_additem(menuBody, "Srebrne Ostrze") menu_setprop(menuBody, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menuBody) } public knifemenu(id, menu, item) { switch(item) { case 0: SetKnife(id , 1)//Axe case 1: SetKnife(id , 2)//Lom case 2: SetKnife(id , 3)//Katana case 3: SetKnife(id , 4)//Macheta case 4: SetKnife(id , 5)//Srebrne Ostrze default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public vipknife(id) { new menuBody = menu_create("Wybierz Noz", "vipknifemenu") menu_additem(menuBody, "\r[VIP]\w Miecz Swietlny", "", ADMIN_LEVEL_H) menu_additem(menuBody, "\r[VIP]\w Noz Halo", "", ADMIN_LEVEL_H) menu_additem(menuBody, "\r[VIP]\w Noz Przyszlosci", "", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menuBody, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menuBody) menu_display(id, menuBody) } public vipknifemenu(id, menu, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 6) case 1: SetKnife(id , 7) case 2: SetKnife(id , 8) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 1: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_axe.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_axe.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_crowbar.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_crowbar.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_katana.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_katana.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_silverblade.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_silverblade.mdl") } case 6: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_light_blue.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_light_blue.mdl") } case 7: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife_halo.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife_halo.mdl") } case 8: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_futur.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_futur.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public kmodmsg() client_print(0,print_chat,"Zapraszamy na forum kropnij.pl") public client_authorized(id) LoadData(id) SaveData(id){ new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id){ new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
Napisane przez Klakier w 05.05.2015 21:22
Napisane przez Klakier w 05.05.2015 13:20
Napisane przez Klakier w 04.05.2015 21:35
Napisane przez Klakier w 04.05.2015 21:30
Napisane przez Klakier w 03.05.2015 09:59
Jeśli masz wątpliwości co do zasilacza, polecałbym Ci samemu pomierzyć napięcia pod obciążeniem. Tutaj tut: http://forum.dobrepr...terowego-t6934/
ewentualnie youtube
Napisane przez Klakier w 02.05.2015 19:13
Napisane przez Klakier w 22.02.2015 19:09
public SmiercGraczaPost(id, attacker) { if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo) new cod_hs = 350 doswiadczenie_gracza[attacker] += cod_hs if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); if(!SprawdzPoziom(attacker)) { if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD) { set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.44, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs); } else { set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.46, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie); } } ZapiszDane(attacker); } return PLUGIN_CONTINUE; } bool:SprawdzPoziom(id) { new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1; new bool:zdobyl_poziom = false new bool:stracil_poziom = false; while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu) { poziom_gracza[id]++; punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id] zdobyl_poziom = true; } while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)) { poziom_gracza[id]--; stracil_poziom = true; } if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu) { poziom_gracza[id] = limit_poziomu; ResetujPunkty(id); } if(stracil_poziom) { ResetujPunkty(id); set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); ZapiszDane(id); return true; } else if(zdobyl_poziom) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id] set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0); show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); ZapiszDane(id); return true; } ZapiszDane(id); return false; }
Napisane przez Klakier w 27.12.2014 17:02
Podobny plugin co twój, tylko ze on losuje keya i usuwa go z pliku. Możesz sobie przerobić pod siebie
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> new const FileName[] = "/keys.ini"; new Array:Keys; new Array:SlashedKeys; public plugin_init() { register_plugin("losuj_nagrode", "1.0", "Klakier"); Keys = ArrayCreate(124, 30); SlashedKeys = ArrayCreate(124, 30); register_clcmd("say /losuj_nagrode", "losuj_nagrode"); //LoadKeys() } public plugin_end() { ArrayDestroy(Keys); ArrayDestroy(SlashedKeys); } public losuj_nagrode(id) { LoadKeys() if(!ArraySize(Keys)) { ColorChat(id, RED, "Nie ma keyow!") return PLUGIN_CONTINUE; } //new rand = random_num(0, ArraySize(Keys)); new rand = 0; // bierze pierwszy element tablicy new string[64]; ArrayGetString(Keys, rand, string, charsmax(string)); for(new i=1; i<=4; i++) ColorChat(id, GREEN, "WYGRALES KEY (ZOBACZ KONSOLE)!: ^x04%s", string); for(new i=1; i<=2; i++) console_print(id, "WYGRANY KEY!: %s", string) ArrayDeleteItem(Keys, rand); SaveKeys(); return PLUGIN_CONTINUE; } public LoadKeys() { ArrayClear(Keys); ArrayClear(SlashedKeys); new szConfigsDir[60]; get_configsdir(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir)); add(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir), FileName); new iFile = fopen(szConfigsDir, "rt"); if(!iFile) { //client_print(0, print_chat, "Brak pliku keys.ini") return; } new szBuffer[120]; while(!feof(iFile)) { fgets(iFile, szBuffer, charsmax(szBuffer)); trim(szBuffer); remove_quotes(szBuffer); if((szBuffer[0] == '/' && szBuffer[1] == '/') || szBuffer[0] == ';') { ArrayPushString(SlashedKeys, szBuffer) continue; } ArrayPushString(Keys, szBuffer); } fclose(iFile); } public SaveKeys() { new szConfigsDir[64]; get_configsdir(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir)); add(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir), FileName); if(file_exists(szConfigsDir)) delete_file(szConfigsDir); new iFile = fopen(szConfigsDir, "wt"); new szBuffer[120], aData[120]; for(new i = 0; i < ArraySize(SlashedKeys); i++) { ArrayGetString(SlashedKeys, i, aData, charsmax(aData)); if(!aData[0]) continue; formatex(szBuffer, charsmax(szBuffer), "%s^n", aData); fputs(iFile, szBuffer); } for(new i = 0; i < ArraySize(Keys); i++) { ArrayGetString(Keys, i, aData, charsmax(aData)); if(!aData[0]) continue; formatex(szBuffer, charsmax(szBuffer), "^"%s^"^n", aData); //formatex(szBuffer, charsmax(szBuffer), "%s^n", aData); fputs(iFile, szBuffer); } fclose(iFile); }
Napisane przez Klakier w 26.12.2014 12:17
Napisane przez Klakier w 26.12.2014 11:55
Napisane przez Klakier w 24.12.2014 16:31
Witam, w związku z tym, że dziś Wigilia Bożego Narodzenia jako prezent wystawiam wam mój mały gadżecik na COD'a jakim niewątpliwie jest Targ na monety. Wpisujemy komendę: /wystaw i wpisujemy ile sobie życzymy za nasz perk. Lista perków na targu wyświetli się po wpisaniu /targ lub /rynek
Zaletą mojego rynku jest to, że jest on oparty na dynamicznej tablicy.
Jest również możliwe odblokowanie i sprzedawanie perków z wytrzymałością.
#define WYTRZYMALOSC
Aby WYŁĄCZYĆ wytrzymałość zakomentuj define, czyli:
//#define WYTRZYMALOSC
/targ, /rynek - perki dostępne do kupieniu na targu /wystaw - menu wpisywania ceny
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Napisane przez Klakier w 28.05.2014 15:04