Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Tworzenie repliki (tag mistach)


Najlepsza odpowiedź Klakier, 12.01.2014 22:52

entity_set_float

wyraźnie jest napisane float :) więc jak float to jest to liczba z przecinkiem, czyli powinno być 200.0

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:170
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 12.01.2014 22:32

public replika(id){
	if(ilosc_kukiel[id] < 1)
	{
		show_hudmessage(id,"[RAKANOTH] Wykorzystales wszystkie repliki.")
		return;
	}
	
	new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
	VelocityByAim(id, 50, VBA);
	
	VBA[2] = 0.0;
	
	for(new i=0; i < 3; i++)
		OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
	
	if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
	{
		show_hudmessage(id,"[RAKANOTH] Muszisz postawic replike dalej!")
		return;
	}
	
	new model[55], Float:AngleKukly[3],
	
	SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
	SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
	
	entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
	entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
	
	AngleKukly[0] = 0.0;
	
	new ent = create_entity("info_target");
	
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
	entity_set_model(ent, model);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
	entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	entity_set_float(ent, EV_FL_health,200);
	entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
	entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
	entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
	
	ilosc_kukiel[id]--;
}

Wszystko śmiga ładnie pieknie :D ale denerwuje mnie tag mistach w tej lini

entity_set_float(ent, EV_FL_health,200);

 

i nie mam pojęcia jak to zmienić P


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 12.01.2014 22:52   Najlepsza odpowiedź

entity_set_float

wyraźnie jest napisane float :) więc jak float to jest to liczba z przecinkiem, czyli powinno być 200.0


  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:170
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 12.01.2014 22:57

:mur:  :mur: sam doszedłem do tego :D ale dzięki za szybką odpowiedź oczywiście + :)


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych