Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak sprawdzić czy "gracz" jest serwerem?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.05.2014 14:34

Jak w temacie. Jak sprawdzić czy "gracz" jest serwerem? Potrzebuję tego, ponieważ wgrałem prefix dla VIP'a i kiedy na czacie wyświetla się komunikat, np. z pluginu na RS'y to też ma prefix :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 28.05.2014 15:04

id == 0 ?


  • +
  • -
  • 2

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 28.05.2014 18:07

Gracz nie może być serwerem :D ( pomijam opcje w cs'ie "nowa gra" bo to nic do tematu nie wprowadza ). Ja na twoim miejscu sprawdzał bym w pluginie z rs'ami czy gracz jest podłączony do serwera lub poprawił bym pętlę ( to tylko moje przypuszczenia musiał bym zobaczyć plugin z rs'ami aby je poprzeć )
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.05.2014 18:10

Jeśli pojawia się prefix przed wiadomością z RSów to albo RSy są wyświetlane przez say w konsoli, albo plugin na prefixy jest do niczego. Szukasz sposobu na poprawienie tego naokoło zamiast przyjrzeć się wprost jaki jest problem.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.05.2014 18:18

Wyświetlanie wiadomości w RS'ach:

ShowPrint( id, const sMsg[], { Float, Sql, Result, _ }:... )
    {
        static
    //  - - - - - - - - -
            newMsg[191],
            message[191],
    //      |
            tNewMsg;
    //  - - - - - - - - -

        tNewMsg = charsmax( newMsg );
        vformat( newMsg, tNewMsg, sMsg, 3 );

        replace_all( newMsg, tNewMsg, "!t", "^3" );
        replace_all( newMsg, tNewMsg, "!g", "^4" );
        replace_all( newMsg, tNewMsg, "!n", "^1" );

        formatex( message, charsmax( message ), "^4[ERS]^1 %s", newMsg );

        emessage_begin( MSG_ONE, g_msgSayText, _, id );
        ewrite_byte( id );
        ewrite_string( message );
        emessage_end();
    }

Natomiast kod na prefixy jest autorstwa Darka, więc nie sądzę, aby był do niczego :)


  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.05.2014 09:14

A ja wątpię w słuszność Twoich powątpiewań, bo uwierz mi, nawet Darkowi się zdarzają wpadki :) Więc pokaż ten kod, bo mam jakieś dziwne przeczucie, że łapie on msgSayText bez rozpoznawania czy to say kienta, czy inne badziewie.

A Ty używasz w swoim kodzie emessage, więc błąd mamy po części z obu stron. Jednak lepiej załatać to po stronie prefixów, bo więcej pluginów może być tym dotkniętych.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.05.2014 11:43

A Ty używasz w swoim kodzie emessage, więc błąd mamy po części z obu stron.

Używam pluginu Alternative End Round Sounds, chyba że masz lepszą, działającą alternatywę bez zbędnych bajerów.
 
Kod na prefixy:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id) || !bVip[id])
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[256], szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp));
	
	new szPrefix[64];
	formatex(szPrefix ,charsmax(szPrefix), "^x04[VIP]");
	
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
	{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
	}
	else
	{
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
	}
	
	set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 29.05.2014 14:43

dodaj do if'a : "id == 0" then sprawdź

 

@CheQ

 

Dokładnie, takie przyzwyczajenie


CheQ (29.05.2014 14:47):
"then" z pascala... <3

Użytkownik GT Team edytował ten post 29.05.2014 15:01

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.06.2014 12:21

Nic to nie dało. RS'y nadal mają prefix.


  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.06.2014 16:32

Zmień w RSach emessage na message.
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych