Jak w temacie ![]()
reputy lecą !
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Klakier
w 29.06.2015 08:23
Ogranij to ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko"
new knife_model[33]
//new g_Menu
// g_Menu2
//new g_Menu3
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//g_Menu = register_menuid("knifemenu")
//g_Menu3 = register_menuid("vipknifemenu")
//register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
//register_menucmd(g_Menu3, 1023, "vipknifemenu")
register_clcmd("say /knife", "wybierz")
register_clcmd("say /noze", "wybierz")
set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/knife-mod/v_axe.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_axe.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_crowbar.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_crowbar.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_katana.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_katana.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_silverblade.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_silverblade.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_light_blue.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_light_blue.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_knife_halo.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_knife_halo.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_futur.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_futur.mdl")
}
public wybierz(id)
{
new menu = menu_create("\yMenu Nozy", "wybierz_handler");
new cb = menu_makecallback("cb_display_knife");
menu_additem(menu, "Noze [Gracz]", "", 0, cb);
menu_additem(menu, "Noze \y[VIP]", "", 0, cb);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
public wybierz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0: display_knife(id)
case 1: vipknife(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cb_display_knife(id, menu, item)
{
if(item == 1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public display_knife(id) {
new menuBody = menu_create("Wybierz Noz", "knifemenu")
menu_additem(menuBody, "Axe")
menu_additem(menuBody, "Lom")
menu_additem(menuBody, "Katana")
menu_additem(menuBody, "Macheta")
menu_additem(menuBody, "Srebrne Ostrze")
menu_setprop(menuBody, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menuBody)
}
public knifemenu(id, menu, item) {
switch(item)
{
case 0: SetKnife(id , 1)//Axe
case 1: SetKnife(id , 2)//Lom
case 2: SetKnife(id , 3)//Katana
case 3: SetKnife(id , 4)//Macheta
case 4: SetKnife(id , 5)//Srebrne Ostrze
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveData(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public vipknife(id) {
new menuBody = menu_create("Wybierz Noz", "vipknifemenu")
menu_additem(menuBody, "\r[VIP]\w Miecz Swietlny", "", ADMIN_LEVEL_H)
menu_additem(menuBody, "\r[VIP]\w Noz Halo", "", ADMIN_LEVEL_H)
menu_additem(menuBody, "\r[VIP]\w Noz Przyszlosci", "", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menuBody, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menuBody)
menu_display(id, menuBody)
}
public vipknifemenu(id, menu, key) {
switch(key)
{
case 0: SetKnife(id , 6)
case 1: SetKnife(id , 7)
case 2: SetKnife(id , 8)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveData(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED
new vModel[56],pModel[56]
switch(Knife)
{
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_axe.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_axe.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_crowbar.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_crowbar.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_katana.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_katana.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
}
case 5: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_silverblade.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_silverblade.mdl")
}
case 6: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_light_blue.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_light_blue.mdl")
}
case 7: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_knife_halo.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_knife_halo.mdl")
}
case 8: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_futur.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_futur.mdl")
}
}
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public kmodmsg()
client_print(0,print_chat,"Zapraszamy na forum kropnij.pl")
public client_authorized(id)
LoadData(id)
SaveData(id){
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
new vaultkey[64]
new vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}
LoadData(id){
new authid[32]
get_user_authid(id,authid,31)
new vaultkey[64], vaultdata[64]
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
}
Napisane przez Klakier
w 05.05.2015 21:22
Napisane przez Klakier
w 05.05.2015 13:20
Napisane przez Klakier
w 04.05.2015 21:35
Napisane przez Klakier
w 04.05.2015 21:30
Napisane przez Klakier
w 03.05.2015 09:59
Jeśli masz wątpliwości co do zasilacza, polecałbym Ci samemu pomierzyć napięcia pod obciążeniem. Tutaj tut: http://forum.dobrepr...terowego-t6934/
ewentualnie youtube
Napisane przez Klakier
w 02.05.2015 19:13
Napisane przez Klakier
w 22.02.2015 19:09
public SmiercGraczaPost(id, attacker)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo)
new cod_hs = 350
doswiadczenie_gracza[attacker] += cod_hs
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
if(!SprawdzPoziom(attacker))
{
if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
{
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.44, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
}
else
{
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.46, 0.36, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
}
}
ZapiszDane(attacker);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
bool:SprawdzPoziom(id) {
new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;
new bool:zdobyl_poziom = false
new bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
ZapiszDane(id);
return true;
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]
set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
ZapiszDane(id);
return true;
}
ZapiszDane(id);
return false;
}
Napisane przez Klakier
w 27.12.2014 17:02
Podobny plugin co twój, tylko ze on losuje keya i usuwa go z pliku. Możesz sobie przerobić pod siebie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
new const FileName[] = "/keys.ini";
new Array:Keys;
new Array:SlashedKeys;
public plugin_init()
{
register_plugin("losuj_nagrode", "1.0", "Klakier");
Keys = ArrayCreate(124, 30);
SlashedKeys = ArrayCreate(124, 30);
register_clcmd("say /losuj_nagrode", "losuj_nagrode");
//LoadKeys()
}
public plugin_end()
{
ArrayDestroy(Keys);
ArrayDestroy(SlashedKeys);
}
public losuj_nagrode(id)
{
LoadKeys()
if(!ArraySize(Keys))
{
ColorChat(id, RED, "Nie ma keyow!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//new rand = random_num(0, ArraySize(Keys));
new rand = 0; // bierze pierwszy element tablicy
new string[64];
ArrayGetString(Keys, rand, string, charsmax(string));
for(new i=1; i<=4; i++)
ColorChat(id, GREEN, "WYGRALES KEY (ZOBACZ KONSOLE)!: ^x04%s", string);
for(new i=1; i<=2; i++)
console_print(id, "WYGRANY KEY!: %s", string)
ArrayDeleteItem(Keys, rand);
SaveKeys();
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadKeys()
{
ArrayClear(Keys);
ArrayClear(SlashedKeys);
new szConfigsDir[60];
get_configsdir(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir));
add(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir), FileName);
new iFile = fopen(szConfigsDir, "rt");
if(!iFile)
{
//client_print(0, print_chat, "Brak pliku keys.ini")
return;
}
new szBuffer[120];
while(!feof(iFile))
{
fgets(iFile, szBuffer, charsmax(szBuffer));
trim(szBuffer);
remove_quotes(szBuffer);
if((szBuffer[0] == '/' && szBuffer[1] == '/') || szBuffer[0] == ';')
{
ArrayPushString(SlashedKeys, szBuffer)
continue;
}
ArrayPushString(Keys, szBuffer);
}
fclose(iFile);
}
public SaveKeys()
{
new szConfigsDir[64];
get_configsdir(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir));
add(szConfigsDir, charsmax(szConfigsDir), FileName);
if(file_exists(szConfigsDir))
delete_file(szConfigsDir);
new iFile = fopen(szConfigsDir, "wt");
new szBuffer[120], aData[120];
for(new i = 0; i < ArraySize(SlashedKeys); i++)
{
ArrayGetString(SlashedKeys, i, aData, charsmax(aData));
if(!aData[0]) continue;
formatex(szBuffer, charsmax(szBuffer), "%s^n", aData);
fputs(iFile, szBuffer);
}
for(new i = 0; i < ArraySize(Keys); i++)
{
ArrayGetString(Keys, i, aData, charsmax(aData));
if(!aData[0]) continue;
formatex(szBuffer, charsmax(szBuffer), "^"%s^"^n", aData);
//formatex(szBuffer, charsmax(szBuffer), "%s^n", aData);
fputs(iFile, szBuffer);
}
fclose(iFile);
}
Napisane przez Klakier
w 26.12.2014 12:17
Napisane przez Klakier
w 26.12.2014 11:55
Napisane przez Klakier
w 24.12.2014 16:31
Witam, w związku z tym, że dziś Wigilia Bożego Narodzenia jako prezent wystawiam wam mój mały gadżecik na COD'a jakim niewątpliwie jest Targ na monety. Wpisujemy komendę: /wystaw i wpisujemy ile sobie życzymy za nasz perk. Lista perków na targu wyświetli się po wpisaniu /targ lub /rynek
Zaletą mojego rynku jest to, że jest on oparty na dynamicznej tablicy.
Jest również możliwe odblokowanie i sprzedawanie perków z wytrzymałością.
#define WYTRZYMALOSC
Aby WYŁĄCZYĆ wytrzymałość zakomentuj define, czyli:
//#define WYTRZYMALOSC

/targ, /rynek - perki dostępne do kupieniu na targu /wystaw - menu wpisywania ceny

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Napisane przez Klakier
w 28.05.2014 15:04



Moja zawartość