Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Oddaj Wiertarke - zdjęcie

Oddaj Wiertarke

Rejestracja: 02.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2020 20:14
*****

#760214 [ROZWIĄZANE] Usunięcie informacji o "press the buy key to purchase items...

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 30.07.2019 11:06

https://amxx.pl/topi...anie-auto-help/


  • +
  • -
  • 1


#760213 Problem z gangami by Cypis

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 30.07.2019 11:04

Tutaj pobierasz dane

new drop = ArrayGetCell(gangWeaponDrop, user_gang[idattacker])

Ale nie sprawdzasz czy "idattacker" posiada w ogóle jakikolwiek gang, dlatego najpewniej wyskakuje Ci taki błąd.


  • +
  • -
  • 1


#731984 Istnieje plugin ,żeby "graczowi automatycznie wpisało" daną komendę?

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 31.10.2016 08:59

Jeżeli faktycznie chcesz wyświetlać tylko motd, to polecam się nie bawić w jakieś client_cmd itp tylko użyć funkcji do tego.

https://amxx.pl/doku...a/f36/show-motd

Np.

show_motd(id, "plik.txt", "Tytul"); 

  • +
  • -
  • 1


#729858 cod_get_user_coins Problem

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 23.08.2016 18:01

Wygląda to tak jakbyś nie miał pluginu/modułu z natywem cod_get_user_coins, czyli pewnie plugin systemmonet jest poniżej QTM_CodMod itd.

Najlepiej podaj plugins.ini/plugins-codmod etc.

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#718541 Urywanie 0.1 z float.

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 19.01.2016 10:26

Pomnóż przez 10, zapisz jako zwyklego inta a przy odczytywaniu podziel przez 10 i powinien ci wyjsc float


  • +
  • -
  • 2


#711613 Bonusy wypadające z graczy. Losowe modele.

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 09.09.2015 19:33

@Up gdy się nie da else if to każdy if sie będzie "próbował" wykonać..

 


Myślałem nad czymś takim:
new const modelitem[][] = {"models/cod_paczka.mdl",
 
    "models/cod_paczka1.mdl",
 
    "models/cod_paczka2.mdl",
 
    "models/cod_paczka3.mdl",
 
    "models/cod_paczka4.mdl"
 
};

 

Z tym dobrze myślałeś i zostaw to tak :)

 

teraz w plugin_precache zrob petle for od 0 do * ilosc modeli od 0.

 

i dodaj 

precache_model(modelitem[i]);

a podczas zmiany modelu przy tworzeniu ent'a zrob cos takiego

new rand=random_num(0,*-ilosc)
entity_set_model(entit, modelitem[rand])

  • +
  • -
  • 1


#708519 [ROZWIĄZANE] Jaki kod na wyświetlanie graczy w menu tylko z daną flagą?

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 03.08.2015 21:21

@up ja Ci pokazałem tylko błąd, o ile się nie jebłem.

 

Masz gotowy kod.

public ZamienPerk2(id)
{
	new menu = menu_create("Zamien sie perkiem 2", "ZamienPerk_Handle2");
	new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback2");
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		if(!(get_user_flags(i) & 524288 == 524288))
			continue;
		oddaj_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
	}
	menu_display(id, menu);
}

  • +
  • -
  • 1


#704261 Zapisywanie messagemode

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 28.06.2015 14:26

http://amxx.pl/dokum...7/remove-quotes <=== jak nie usuniesz cudzysłowów to będziesz miał coś takiego "Moj Bohater".


  • +
  • -
  • 1


#704235 Zapisywanie messagemode

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 28.06.2015 11:09

W read_args jako zmienna daj bohater_gracza[id], oraz zmien 191 na 31 zeby nie bylo errorow w pozniejszym czasie.
Dodatkowo mozesz od razu usunac znak " za pomoca 
remove_quotes(zmienna[])

 


  • +
  • -
  • 1


#704230 Zapisywanie messagemode

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 28.06.2015 10:12

Tylko mnie zastanawia jedno, jak Ty chcesz odtworzyc zmienna skoro to jest typ bool.

new bool:bohater_gracza[33][33];
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Bohater : %s]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");

Zapisz sobie ta nazwe bohatera w innej zmiennej globalnej, i nastepnie sprawdzaj czy wszysko jest git.

 


  • +
  • -
  • 1


#677570 [ROZWIĄZANE] naprawa pluginu sprawdzającego jaką usługę posiadasz

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 25.12.2014 21:31

Gdy dasz w ifach kombinacje np.

    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
        ColorChat(id, GREEN, "[%s]: Twoja Aktualna Ulsuga Na Tym Serwerze To: ^x03VIP", PREFIX);
    }

To następne jak maja się wywołać skoro wyższe warunki się sprawdzają.


  • +
  • -
  • 1


#676246 [ROZWIĄZANE] Wykonywanie polecen na graczu

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 21.12.2014 16:06

Tutaj łap dokumentacje sourcemoda

https://sm.alliedmods.net/api/

A co do tematu

FakeClientCommand(client, const String:fmt[], any:...);

  • +
  • -
  • 1


#676080 [KOSZ] Wytrzymałośc 2 perku

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 20.12.2014 20:49

Tak, wystarczy odpowiednio zmodyfikować owy silnik.


  • +
  • -
  • 1


#675159 Klasa niewidzialna przy wyborze klas

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 14.12.2014 23:39

@@up & @up tutaj chodzi o coda starego..

 

Zamień kod funkcji Wybierzklase(id) na ten poniżej.

W miejsce "nazwaklasy" podaj nazwę klasy której, nie chcesz aby było widać.

public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	new klasa[50];
	for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
	{
		if(equali("nazwaklasy",nazwy_klas[i]) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
			return;
		}
		WczytajDane(id, i);
		format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
		menu_additem(menu, klasa);
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	#if defined BOTY
	if(is_user_bot2(id))
		WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
	#endif
}

Gdy chcesz więcej dodać takich "niewidzalnych" klas to kopiujesz to i dodajesz niżej.

		if(equali("nazwaklasy",nazwy_klas[i]) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
			return;
		}

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#671265 resetscore z colorchatem - ukrycie komendy w sayu

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 21.11.2014 18:00

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Reset Score", "1.0", "Silenttt")
	register_clcmd("say /rs", "reset_score")
}

public reset_score(id)
{
	cs_set_user_deaths(id, 0)
	set_user_frags(id, 0)
	cs_set_user_deaths(id, 0)
	set_user_frags(id, 0)
	ColorChat(id, GREEN,"Zresetowales sobie statystyki")
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}

Dobrze, lecz jak już zmieniłeś treść komunikatu na "" to lepiej było usunąć to, tak samo cvar itd..


  • +
  • -
  • 1