https://amxx.pl/topi...anie-auto-help/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Oddaj Wiertarke
Rejestracja: 02.11.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2020 20:14




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 164
- Odwiedzin: 7 167
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Wrzesień 17, 1999
-
Imię
Matico
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wieś
Kontakt
#760214 [ROZWIĄZANE] Usunięcie informacji o "press the buy key to purchase items...
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 30.07.2019 11:06
#760213 Problem z gangami by Cypis
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 30.07.2019 11:04
#731984 Istnieje plugin ,żeby "graczowi automatycznie wpisało" daną komendę?
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 31.10.2016 08:59
Jeżeli faktycznie chcesz wyświetlać tylko motd, to polecam się nie bawić w jakieś client_cmd itp tylko użyć funkcji do tego.
https://amxx.pl/doku...a/f36/show-motd
Np.
show_motd(id, "plik.txt", "Tytul");
#729858 cod_get_user_coins Problem
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 23.08.2016 18:01
#718541 Urywanie 0.1 z float.
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 19.01.2016 10:26
#711613 Bonusy wypadające z graczy. Losowe modele.
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 09.09.2015 19:33
@Up gdy się nie da else if to każdy if sie będzie "próbował" wykonać..
Myślałem nad czymś takim:
new const modelitem[][] = {"models/cod_paczka.mdl",
"models/cod_paczka1.mdl",
"models/cod_paczka2.mdl",
"models/cod_paczka3.mdl",
"models/cod_paczka4.mdl"
};
Z tym dobrze myślałeś i zostaw to tak ![]()
teraz w plugin_precache zrob petle for od 0 do * ilosc modeli od 0.
i dodaj
precache_model(modelitem[i]);
a podczas zmiany modelu przy tworzeniu ent'a zrob cos takiego
new rand=random_num(0,*-ilosc) entity_set_model(entit, modelitem[rand])
#708519 [ROZWIĄZANE] Jaki kod na wyświetlanie graczy w menu tylko z daną flagą?
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 03.08.2015 21:21
@up ja Ci pokazałem tylko błąd, o ile się nie jebłem.
Masz gotowy kod.
public ZamienPerk2(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem 2", "ZamienPerk_Handle2");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback2");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
if(!(get_user_flags(i) & 524288 == 524288))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
#704261 Zapisywanie messagemode
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 28.06.2015 14:26
http://amxx.pl/dokum...7/remove-quotes <=== jak nie usuniesz cudzysłowów to będziesz miał coś takiego "Moj Bohater".
#704235 Zapisywanie messagemode
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 28.06.2015 11:09
#704230 Zapisywanie messagemode
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 28.06.2015 10:12
Tylko mnie zastanawia jedno, jak Ty chcesz odtworzyc zmienna skoro to jest typ bool.
new bool:bohater_gracza[33][33]; ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Bohater : %s]", bohater_gracza[id][0] ? bohater_gracza[id] : "Brak");
Zapisz sobie ta nazwe bohatera w innej zmiennej globalnej, i nastepnie sprawdzaj czy wszysko jest git.
#677570 [ROZWIĄZANE] naprawa pluginu sprawdzającego jaką usługę posiadasz
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 25.12.2014 21:31
#676246 [ROZWIĄZANE] Wykonywanie polecen na graczu
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 21.12.2014 16:06
Tutaj łap dokumentacje sourcemoda
https://sm.alliedmods.net/api/
A co do tematu
FakeClientCommand(client, const String:fmt[], any:...);
#676080 [KOSZ] Wytrzymałośc 2 perku
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 20.12.2014 20:49
#675159 Klasa niewidzialna przy wyborze klas
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 14.12.2014 23:39
@@up & @up tutaj chodzi o coda starego..
Zamień kod funkcji Wybierzklase(id) na ten poniżej.
W miejsce "nazwaklasy" podaj nazwę klasy której, nie chcesz aby było widać.
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(equali("nazwaklasy",nazwy_klas[i]) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
return;
}
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
Gdy chcesz więcej dodać takich "niewidzalnych" klas to kopiujesz to i dodajesz niżej.
if(equali("nazwaklasy",nazwy_klas[i]) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
return;
}
#671265 resetscore z colorchatem - ukrycie komendy w sayu
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 21.11.2014 18:00
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>
public plugin_init()
{
register_plugin("Reset Score", "1.0", "Silenttt")
register_clcmd("say /rs", "reset_score")
}
public reset_score(id)
{
cs_set_user_deaths(id, 0)
set_user_frags(id, 0)
cs_set_user_deaths(id, 0)
set_user_frags(id, 0)
ColorChat(id, GREEN,"Zresetowales sobie statystyki")
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
Dobrze, lecz jak już zmieniłeś treść komunikatu na "" to lepiej było usunąć to, tak samo cvar itd..
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Oddaj Wiertarke
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

