Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Klasa] Mag

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.12.2012 01:18

*
Popularny

Witam. Szukałem na forum ale nie znalazłem. Tak więc postarałem się zrobić własną. Proszę bardzo:
Dołączona grafika
Jest to klasa mag posiadająca następujące umiejętności:
FireBall - Użycie na "e"
	 - Po trafieniu gracz płonie przez x sekund zadając obrażenia równe obrażeniom zadanym
	   przy pierwszym uderzeniu podzielone przez 10. Obrażenia zadawane są co 1 sekundę
IceBall  - Użycie na "PPM"
	 - Po trafieniu gracz nie może się ruszyć przez x sekund zadając obrażenia równe
	   obrażeniom zadanym przy pierwszym uderzeniu podzielone przez 10. Obrażenia
	   zadawane są co 1 sekundę
DarkBall - Użycie na "LPM"
	 - Po trafieniu gracz zostaje oślepiony na x sekund

Obrażenia z kul, ile ich jest oraz jak długo ma trwać ich efekt można ustawić za pomocą cvarów
UWAGA! Ilości kul nie ma w opisie klasy!
Dołączona grafika
cod_fireball_dmg "50.0"	   // Ile obrażeń zadaje 1 kula
cod_iceball_dmg "75.0"	   //
cod_darkball_dmg "10.0"	   // -1 to natychmiastowe zabicie

cod_fireball_int "0.25"	   // Ile int to dmg
cod_iceball_int "0.5"	   //
cod_darkball_int "0.1"	   //

cod_fireball_ile 5	   // Ile gracz posiada kul
cod_iceball_ile 2	   //
cod_darkball_ile 2	   // -1 to nieskończoność

cod_fireball_dis "150.0"   // Odległość w której zadaje DMG
cod_iceball_dis "300.0"	   //
cod_darkball_dis "100.0"   // 190 to standardowy obszar dla podstawowej rakiety z coda QTM_Peyote

cod_fireball_moc 10	   // Ile czasu trwa moc kul
cod_iceball_moc 5	   // -1 by moc kul nie była aktywna
cod_darkball_moc 5	   // Czas wyrażany w sekundach, liczby muszą być całkowite
Dołączona grafika
Plik cstrike rozpakowujemy i łączymy z cstrikiem na FTP.
Kompilujemy .sma i wrzucamy do /addons/amxmodx/plugins
W plugins-codmod który znajduje się w /addons/amxmodx/configs do wolnej linni dopisujemy:
codclass_mag.amxx
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11

#2 CBeebies

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.12.2012 12:01

No takiej klasy jeszcze nie było. Mogłeś zrobić jeszcze taką opcję, że pod [E] masz losową szanse np. raz podpalasz, raz oślepiasz. Myślę, że wiesz o co mi chodzi.

Łap +.
  • +
  • -
  • 1

#3 wach12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.12.2012 12:01

O chłopie ;P Nowość klasa zaje**sta zaraz przetestuje u siebie +
dzięki

#4 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 02.12.2012 12:20

Ładna klasa leci +
  • +
  • -
  • 1

#5 Vasto_Lorde

    Cham

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.12.2012 16:12

Cóż za niedopatrzenie. Zapomniałem odblokować klasy (Jest na flagę a) po ostatnich testach na serwerze. Mógłby ktoś podmienić w 1 poście?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#6 StevePro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.07.2013 08:47

Dobra robota :) Leci +
  • +
  • -
  • 0

#7 Hoscik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 07.07.2013 15:36

Mi nie działa :(
  • +
  • -
  • 0

#8 StevePro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.07.2013 18:34

A konkretnie co ci nie działa?
  • +
  • -
  • 0

#9 Hoscik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 07.07.2013 20:00

No ogólnie cała klasa. Wgrana wszystko tak jak pisze , i d*pa. Ani FireBall ani inne umiejętności nie działają . A nie potrzebne jest sprites? :o
  • +
  • -
  • 0

#10 StevePro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.07.2013 05:53

a ustawiałeś cvary na ile chcesz czy od razu pobrałeś bo tam jest ustawione wszystko na 0 czy li sam musisz ustawić.
  • +
  • -
  • 0

#11 Chinczyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Łódzkie
Offline

Napisano 08.07.2013 06:10

Mi nie działa :(

a dopisałeś do plugins-codmod?


  • +
  • -
  • 0

#12 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 08.07.2013 07:38

No ogólnie cała klasa. Wgrana wszystko tak jak pisze , i d*pa. Ani FireBall ani inne umiejętności nie działają . A nie potrzebne jest sprites? :o

 

 

 

Mi nie działa :(

a dopisałeś do plugins-codmod?

 

 

Człowieku, chyba pisze, że wszystko ma wgrane... Czytanie ze zrozumieniem się kłania...

 

A co do problemu to ustaw CVary.


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#13 Hoscik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 08.07.2013 09:05

Cvary ustawione i nadal nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#14 StevePro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.07.2013 10:07

Na nożu jak klikniesz LPM,PPM lub "e" to nie leci żadna kula?
  • +
  • -
  • 0

#15 Hoscik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 09.07.2013 10:43

Nie.
  • +
  • -
  • 0

#16 StevePro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 09.07.2013 11:47

A jak wybierzesz klase to widzisz przynajmniej model noża tego maga?
  • +
  • -
  • 0

#17 Hoscik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 09.07.2013 20:12

Model jest .
  • +
  • -
  • 0

#18 StevePro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.07.2013 06:40

To nie wiem o co chodzi :/ Bo ja testowałem tą klase w cod modzie z botami i wszystko działa
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych