Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aVee` - zdjęcie

aVee`

Rejestracja: 01.11.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.01.2012 11:00
-----

#351771 Klasa AirMan

Napisane przez aVee` w 20.01.2012 11:53

Przerobiłem tą klasę na premium dodałem trochę broni, ale... nalot działa tylko granaty nie wybuchają - skaczą w powietrzu.

@edit

Wgralem orginalne pliki i tez posicki nie bybuchaja tylko skacza w miejscu...


Dołączona grafika





#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define MAX 32
new const nazwa[] = "AirMan [UltraPremium]";
new const opis[] = "Mozesz wezwac Nalot pod (E) 2x na runde !";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_blast;
new bool:nalot[MAX+1];
new ilosc_uzyc[33]
new PobraneOrigin[3], ZmienKilla[2];
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "_nothing_");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)


}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/cod_plane.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
precache_sound("mw/air_friend.wav");
precache_sound("mw/air_enemy.wav");
precache_sound("mw/air_give.wav");
}
public Spawn(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 2

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_uzyc[id] = 2
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_uzyc[id]>0)
{
CreateNalot(id);
ilosc_uzyc[id]--;
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc_uzyc[id]==1)?"":"o"),ilosc_uzyc[id],((ilosc_uzyc[id]==1)?"":(ilosc_uzyc[id]<0 && ilosc_uzyc[id]>0)?"t":"ow"))
}
else
{
client_print(id,print_center,"Nie mozesz juz uzyc skilla !")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CreateNalot(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_friend.wav");
}
print_info(id, "Airstrike");
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, _, _, "a", 3);
CreatePlane(id);
nalot[id] = false;
}
public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997);

new radlocation[3];
PobraneOrigin[0] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[1] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[2] += 50;

for(new i=0; i<15; i++)
{
radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*random_num(-150,150);
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*random_num(-150,150);
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);
create_ent(id, "bomb", "models/p_hegrenade.mdl", 2, 10, LocVec);
}
}
public CreatePlane(id)
{
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;

get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);

velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

Angle[0] = Velocity[2] = 0.0;
Origin[2] += 200.0;

create_ent(id, "samolot", "models/cod_plane.mdl", 2, 8, Origin, ent);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
set_task(4.5, "del_plane", ent+5731);
}
public del_plane(taskid)
remove_entity(taskid-5731);
public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock print_info(id, const nagroda[], const nazwa[] = "y")
{
new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);
client_print(0, print_chat, "%s wezwan%s przez %s", nagroda, nazwa, nick);
}
stock create_ent(id, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3], &ent=-1)
{
new ent1 = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent1, szModel);
entity_set_int(ent1, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent1, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent1, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent1, fOrigin);

if(ent != -1)
ent = ent1;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile=0)
{
ZmienKilla[ile] |= (1<<atakujacy);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
ZmienKilla[ile] &= ~(1<<atakujacy);
}
stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 2


#342861 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez aVee` w 31.12.2011 15:33

No to jak zrobić ten warunek, tzn żeby osoby posiadające daną klasę miała ten skin a nie wszystkie klasy.
  • +
  • -
  • 1


#342574 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez aVee` w 31.12.2011 11:00

Wszystko robię dobrze, klasa autora działa - wstawię skin i jest, a stalker nie działa, pobiera się skin ale nie działa.

Już się naumiałem, d0n tHe Pr0oo w twoim kodzie jest kilka błędów jak przerobie swoje klasy premium to wstawię poprawioną wersje.

Niby jak testowałem sam to działała, ale jak wgrałem na serwer to wszyscy mieli takiego skina.




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Robocop [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP oraz zestaw pistoletow, rakiete.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/player/robo/robo.mdl");
precache_model("models/player/roboT/roboT.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#342530 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez aVee` w 30.12.2011 20:30

W tym kawałku masz błąd:
- na czerwono

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
ma_klase[id] = true;


Po poprawieniu tego serwer odpala pobierają się skiny, ale w grze ich nie widać.
  • +
  • -
  • 1


#342499 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez aVee` w 30.12.2011 19:40

Nie chce mi się serwer włączyć jak to wgram.
  • +
  • -
  • 1


#341626 Każda klasa ma inny skin.

Napisane przez aVee` w 29.12.2011 12:14

Skiny mam :D
  • +
  • -
  • 1


#340511 napisanie klasy premium pilnocha ! ! !

Napisane przez aVee` w 27.12.2011 17:11

Skomplikuj sobie i masz.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]";
new const opis[] = "Odbija 2 pocistki w rundzie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 KaraTornia.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        pozostale_strzaly[id] = 2;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;

  • +
  • -
  • 1


#338523 Skin na nick.

Napisane przez aVee` w 28.12.2011 21:53

Pobrałem, dodałem flagę G czyli "s" i edytowałem nazwę .mdl dałem kilku osobą tą flagę. Wchodząc na serwer pobrały się modele, ale nie działają.



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
		register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
		register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
		return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
		precache_model("models/player/premium/bombowiec_ct.mdl")
		precache_model("models/player/premium/bombowiec_tt.mdl")

		return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
		 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
		 {
				new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
				if (userTeam == CS_TEAM_T) {
						cs_set_user_model(id, "bombowiec_tt")
				}
				else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
						cs_set_user_model(id, "bombowiec_ct")
				}
				else {
						cs_reset_user_model(id)
				}
		}

		return PLUGIN_CONTINUE
}

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 1


#338400 Skin na nick.

Napisane przez aVee` w 22.12.2011 23:05

Witam poszukuje pluginu który zmienia skin gracza na określony w pluginie.
Chodzi oto że dodając flagę graczowi ma inny skin niż reszta graczy.
  • +
  • -
  • 1


#338390 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez aVee` w 22.12.2011 22:53

Moim zdaniem takie rzeczy powinno się już robić indywidualnie, ta paczka to jeśli można tak powiedzieć zarys - zawsze jest coś do zrobienia, pozmieniania.
  • +
  • -
  • 1


#336361 Edycja Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez aVee` w 18.12.2011 23:15

Przejdźmy do tematu nowości żeby nie skakać.
  • +
  • -
  • 1


#336182 Edycja Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisane przez aVee` w 18.12.2011 18:10

Przechodzę na starego cod moda, powiem szczerze nowego łatwiej się obsługuje.

Chodzi mi o ogarnięcie perków i klas z gotowej paczki Call of Duty [COD] by Rob Zombie` :
http://amxx.pl/topic/68130-call-of-duty-cod-by-rob-zombie/


Już trochę zrobiłem i wymęczyłem autora tematu.

Perki.
Chce pozmieniać następujące itemy:

1."Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",

2."Natychmiastowe zabicie z AWP",

3."Masz 500 pancerza",

4."Dostajesz AWP i strzelasz 1/1",

5."Dostajesz Scouta i strzelasz 1/1",

6."Dostajesz 300 hp na runde, szybciej biegasz",

7."Dostajesz 1/1 M4A1 i wszystkie granaty",

8."Dostajesz 500hp, szybciej biegasz i w dodatku Kriega dostajesz",

9."Zadajesz 75 obrazen wiecej",

10."Zadajesz 100 wiecej obrazen",

11."M3 zadaje 2x obrazen wiecej",

12."M4a1 zadaje 2x obrazen wiecej",

13."AK47 zadaje 2x obrazen wiecej",

14."M249 zadaje 2x obrazen wiecej",

15. "Walisz z deagla 75 obrazen wiecej",

16."Jestes odporny na 10 pociskow w kazdej rundzie",

17. "Masz +2000 EXPa za zabicie.",

18. "Dostajesz 1500 HP,jestes szybki oraz dostajesz losowa bron",

19. "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 4 razy wieksze",

20. "Dostajesz Mac10 (Uzi) i masz +50 obrazen z uzi",

21."Dostajesz 1000 HP",

22."100% Obrażeń do każdej broni",

23. "Brawo odkryles sekrety glocka Masz 1/1 z glocka",

24. "Do każdego zabicia dostajesz + 5000 exp.",



na:

1. 1/6granatem plus lw

2. 1/6 zabicie

3. 120 pancer

4. 1/4awp

5. 1/4scout

6. 50hp

7. 1/6


8. 45

9. 20

10. 30

11. 10 wiecej hp zabiera a ni d razy wiecej niż normalnie

12. Tak samo

13. Tak samo

14. Tak samo

15. 15

16. 2pociski

17. 150expa

18. 50hpwiecej

19. 20 procent wiecej

20. 30 obrazen wiecej

21. 45

22. 20proc…

23. 1/8 glocka

24. 200expa


Klasy: Chodzi mi o Kucacza i Masona - chce żeby były lepiej widoczne przy kocaniu - dość mocno widocze lub przerobione na premium.


Daje sma już trochę przerobione, z góry dzięki za pomoc +++

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#334998 Instalacja Cod Moda

Napisane przez aVee` w 16.12.2011 18:05

Jak poprawnie zainstalować Cod Moda...
Pobieram przykładowo pliki z tego forum " paczkę " i wgrywam na serwer.
Pluginy wszystko działa, ale cod nie nic nie wyświetla w hud - klas itd.

Proszę o szczegółową pomoc.
  • +
  • -
  • 1