Tam gdzie jest CSW_P90 to mam podać wybraną broń?
Nie, CSW_P90 jest po prostu bronią o największym indexie dlatego to tam jest. Tzn. to działa na all bronie (no prawie bo na m3 xm04 czy jak to się nazywa nie działa)
Która liczba odpowiada za ilość przeładowań na rundę?
Aktualnie można przeładować tylko jednorazowo na rundę bo tego chciałeś ale jest za to odpowiedzialna zmienna:
Reload
Błędy:
1. - Moja literówka
2. - Moje przyzwyczajenie że zawsze mam załączoną bibloteke z danymi bytu
3. - r powinno być z dużej litery
Ja i ta moja pisownia wybacz. Łap kod bez literówek i z możliwością przeładowania tyle razy ile chcesz.
new bool:Reload[33] new const ReloadWeapon = ~((1<<21)|(1<<5)|(1<<2)|(1<<4)|(1<<9)|(1<<25)|(1<<29)|(1<<6)) #define MAX_RELOAD 5 // Teraz mozesz 5 razy przeładowac natychmiastowo public plugin_init() { RegisterHam(Ham_CS_RoundRespawn,"player","Spawn") new szWeapon[17] for(new i=1; i<=CSW_P90; i++) { if( ReloadWeapon & (1<<i) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) ) { RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1) } } } public Spawn(id) { Reload[id] = MAX_RELOAD } public Weapon_Reload_Post(iEnt) { new id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4) if(Reload[id]) { if( get_pdata_int(iEnt, 54) ) { set_pdata_float(id, 83, 0.0, 5) set_pdata_float(iEnt, 48, 0.0) Reload[id]-- } } }