Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

japan222 - zdjęcie

japan222

Rejestracja: 14.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.10.2016 11:16
-----

#527699 [BB] Muzyka podczas budowania

Napisane przez Droso w 24.03.2013 11:18

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "NewRoundSound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init(){
                register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
                register_event("ResetHUD","newRound","b")
}

public newRound(id){
                client_cmd(0,"mp3 stop")
                client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/newround")
                return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache(){
                precache_generic("sound/misc/newround.mp3")
                return PLUGIN_CONTINUE
}
wersja mp3
  • +
  • -
  • 1


#523644 Elit Terrorysta

Napisane przez koong w 11.03.2013 12:15

Ale tylko ta klasa ci sie nie kompiluje? czy wszystkie?
jak żadna ci się nie chce skompilować z awansem to weź otwórz compiler/ wejdz w folder Include / otworz plik Codmod.inc/ i dopisz na samym koncu to

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);


i powinno ci się kompilować.
  • +
  • -
  • 1


#523571 Elit Terrorysta

Napisane przez Oddaj Wiertarke w 10.03.2013 21:13

A mi ani jeden error nie wyskakuje ściągnij plik .amxx z forum bo też się ściąga.
  • +
  • -
  • 1


#517487 [ZP] Bank Pod 5.0

Napisane przez Smoke_1 w 20.02.2013 10:46

Proszę bardzo. Sam z niego korzystam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#516347 [Modyfikacja] Miniguna z cso

Napisane przez Fili:P w 17.02.2013 10:28

Nie jestem pewien ale być może zamień to:
public zp_user_humanized_post(id, surv)
{
g_has_m134ex[id] = false
if(surv && get_pcvar_num(cvar_surv_m134ex)) give_m134ex(id)
}

Na:

public zp_user_humanized_post(id, surv)
{
if(surv && get_pcvar_num(cvar_surv_m134ex)) give_m134ex(id)
}

  • +
  • -
  • 1


#516069 [Modyfikacja] Miniguna z cso

Napisane przez Fili:P w 16.02.2013 17:49

Cena to zamień:
g_itemid_m134ex = zp_register_extra_item("M134ex", 61, ZP_TEAM_HUMAN)

Na:
g_itemid_m134ex = zp_register_extra_item("M134ex", 50, ZP_TEAM_HUMAN)

  • +
  • -
  • 1


#514511 Cod Class Matrix

Napisane przez Vasto_Lorde w 13.02.2013 00:34

Dodaj #include <cstrike> w includach.
  • +
  • -
  • 1


#502558 Muzyka na poczatek rundy

Napisane przez BsK w 17.01.2013 17:08

sprawdź czy działa, nie jestem pewien...

Załączony plik  newround.sma   934 bajtów  64 Ilość pobrań
  newround.amxx


#502861 Muzyka na poczatek rundy

Napisane przez Klakier w 18.01.2013 11:04

Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "NewRoundSound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("roundstart", 2, "1=Round_Start");
}

public roundstart()
{

for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;

client_cmd(id,"stopsound")
client_cmd(id,"spk misc/newround")
}
}

public plugin_precache(){
precache_sound("misc/newround.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 1


#499382 [ZP] MP5 + Granatnik

Napisane przez Gość w 10.01.2013 11:04

Kod jest pełen błędów. Poprawiłem tylko tę jedną pętlę, której problem dotyczy i przy okazji dodałem tabulację do kodu.

Załączony plik  zp_mp5_mod.sma   13,49 KB  32 Ilość pobrań
  zp_mp5_mod.amxx


#460092 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] 100 do int. do He DMG Pod klase

Napisane przez TheGrzegorz w 21.09.2012 18:36

Lepiej podaj .sma klasy ,zaoszczędzisz czasu :)
Ale jak chcesz spróbować:

Do includach dodaj:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>


Pod Includami dodaj:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


Znajdź:
 new const bronie    =

I dodaj do klasy broni:
 (1<<CSW_HEGRENADE);


Teraz do public plugin_init() dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Teraz do public cod_perk_enabled(id) dodaj:

    give_item(id, "weapon_hegrenade");


Teraz na samym końcu dodaj to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




#459153 [Problem] Nie działa + x dmg do int

Napisane przez Trebrons w 17.09.2012 19:43

Cały czas źle dodajesz, porównaj sb .sma moje a twoje, zobacz ile różnić ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#459048 [ROZWIĄZANE] Mam problemik z jedna klasa ;/

Napisane przez Trebrons w 17.09.2012 16:50

Kolego to nie html, php i tego typu ;D

Łapaj .sma ze swoją klasą ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#406180 Klasa/perk z Granatnikiem

Napisane przez Hleb w 04.05.2012 10:54

Dołączona grafika
Klasa

- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30

Perk

- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią

W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

Dołączona grafika

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10)
cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu)
cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu

SSy:

hl 2012-05-04 11-18-14-21.png
hl 2012-05-04 11-18-20-95.png

Dołączona grafika

Standardowa

Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

Dołączona grafika


SMA Klasy:
Załączony plik  codclass_grenadier.sma   11,95 KB  529 Ilość pobrań
  codclass_grenadier.amxx

SMA Perku:
Załączony plik  codperk_brongrenadiera.sma   11,84 KB  299 Ilość pobrań
  codperk_brongrenadiera.amxx

Modele & dźwięki:
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   1018,64 KB  602 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 34


#309675 Błędy COD MOD

Napisane przez Ciuchcia:D w 17.10.2011 15:43

Trzymaj to ale powiem ci tak jak nie umiesz wgrac klasy na coda to nie rob tam nic bo jednym slowem spieprz*sz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2