#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "NewRoundSound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD","newRound","b") } public newRound(id){ client_cmd(0,"mp3 stop") client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/newround") return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache(){ precache_generic("sound/misc/newround.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }wersja mp3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
japan222
Rejestracja: 14.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.10.2016 11:16





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 64
- Odwiedzin: 2 706
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
#527699 [BB] Muzyka podczas budowania
Napisane przez Droso
w 24.03.2013 11:18
#523644 Elit Terrorysta
Napisane przez koong
w 11.03.2013 12:15
jak żadna ci się nie chce skompilować z awansem to weź otwórz compiler/ wejdz w folder Include / otworz plik Codmod.inc/ i dopisz na samym koncu to
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i powinno ci się kompilować.
#523571 Elit Terrorysta
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 10.03.2013 21:13
#517487 [ZP] Bank Pod 5.0
Napisane przez Smoke_1
w 20.02.2013 10:46
Załączone pliki
-
amxmodx.rar 4,9 KB 131 Ilość pobrań
-
zp_sub_bank.sma 15,9 KB 102 Ilość pobrań
zp_sub_bank.amxx
#516347 [Modyfikacja] Miniguna z cso
Napisane przez Fili:P
w 17.02.2013 10:28
#516069 [Modyfikacja] Miniguna z cso
Napisane przez Fili:P
w 16.02.2013 17:49
#514511 Cod Class Matrix
Napisane przez Vasto_Lorde
w 13.02.2013 00:34
#502558 Muzyka na poczatek rundy
Napisane przez
BsK
w 17.01.2013 17:08
#502861 Muzyka na poczatek rundy
Napisane przez Klakier
w 18.01.2013 11:04
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "NewRoundSound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("roundstart", 2, "1=Round_Start");
}
public roundstart()
{
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
client_cmd(id,"stopsound")
client_cmd(id,"spk misc/newround")
}
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/newround.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
#499382 [ZP] MP5 + Granatnik
Napisane przez
Gość
w 10.01.2013 11:04


#460092 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] 100 do int. do He DMG Pod klase
Napisane przez
TheGrzegorz
w 21.09.2012 18:36

Ale jak chcesz spróbować:
Do includach dodaj:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
Pod Includami dodaj:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
Znajdź:
new const bronie =
I dodaj do klasy broni:
(1<<CSW_HEGRENADE);
Teraz do public plugin_init() dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Teraz do public cod_perk_enabled(id) dodaj:
give_item(id, "weapon_hegrenade");
Teraz na samym końcu dodaj to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#459153 [Problem] Nie działa + x dmg do int
Napisane przez Trebrons
w 17.09.2012 19:43

Załączone pliki
-
codclass_specops.sma 1,26 KB 43 Ilość pobrań
codclass_specops.amxx
#459048 [ROZWIĄZANE] Mam problemik z jedna klasa ;/
Napisane przez Trebrons
w 17.09.2012 16:50
Łapaj .sma ze swoją klasą

Załączone pliki
-
codclass_freeker.sma 1,08 KB 33 Ilość pobrań
codclass_freeker.amxx
#406180 Klasa/perk z Granatnikiem
Napisane przez Hleb
w 04.05.2012 10:54

Klasa
- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30
Perk
- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią
W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10) cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu) cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu
SSy:



Standardowa
Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

SMA Klasy:


SMA Perku:


Modele & dźwięki:

#309675 Błędy COD MOD
Napisane przez Ciuchcia:D
w 17.10.2011 15:43
Załączone pliki
-
QTM_CodMod(3).amxx 72,86 KB 2 Ilość pobrań
-
QTM_CodMod(3).sma 72,01 KB 22 Ilość pobrań
QTM_CodMod(3).amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: japan222
- Regulamin