Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] [Pytanie] 100 do int. do He DMG Pod klase

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 japan222

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.09.2012 15:30

Napisze mi ktos jak i co dodac do klasy aby miala 100 do int do He
Będą +
  • +
  • -
  • 0

#2 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.09.2012 18:36

Lepiej podaj .sma klasy ,zaoszczędzisz czasu :)
Ale jak chcesz spróbować:

Do includach dodaj:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>


Pod Includami dodaj:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


Znajdź:
 new const bronie    =

I dodaj do klasy broni:
 (1<<CSW_HEGRENADE);


Teraz do public plugin_init() dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Teraz do public cod_perk_enabled(id) dodaj:

    give_item(id, "weapon_hegrenade");


Teraz na samym końcu dodaj to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik TheGrzegorz edytował ten post 21.09.2012 18:43

Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#3 japan222

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.09.2012 19:33

Thx + ik leci ;]
Tu sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[]   = "KaufMan[VIP]";
new const opis[]    = "100 do He";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);

        return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik japan222 edytował ten post 21.09.2012 19:36

  • +
  • -
  • 0

#4 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.09.2012 20:44

O zauważyłem jeden błąd podczas poradnika :)


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Powinno być:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


===
Pewnie nie zauważyłeś różnicy
:) W 6 linijce pisało:
		if(!ma_perk[idattacker])
A powinno:
		if(!ma_klase[idattacker])
Dlaczego?!No bo ,gdy by był to perk to pisze się ma_perk ,a gdy klase musi być ma_klase. ;)

----
A po za tym to wszystko pięknie zrobiłeś!
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#5 japan222

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.09.2012 06:56

O.oo ;] Dobrze są tacy ludkowie na świecie jak TY ;]
  • +
  • -
  • 1

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2012 06:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych