Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ncturme - zdjęcie

Ncturme

Rejestracja: 03.10.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2012 18:48
-----

#304713 Multijump dla klasy/perku

Napisane przez Goliath w 08.10.2011 20:37

Witam!
W tym poradniku pokażę, jak zrobić multijump (dodatkowe skoki w powietrzu) dla klasy lub perku.

1. Weźmy *.sma przykładowej klasy np. Rushera:
Spoiler

2. Zacznijmy od przygotowania pliku. Stwórz 33-elementową tablicę globalną ma_klase (lub ma_perk dla perku) oraz funkcje cod_class_enabled i cod_class_disabled (cod_perk_enabled i cod_perk_disabled dla perku) w następujący sposób:
Spoiler

Jeśli twoja klasa ma już coś takiego, możesz pominąć w/w punkt.
3. Następnie upewnij się, że masz dołączoną do pluginu bibliotekę fakemeta. Jeśli nie, dodaj wśród innych "include'ów" to:
#include <fakemeta>

4. Następnie musimy dopisać to do plugin_init:
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

5. Teraz musimy stworzyć nową tablicę globalną - skoki oraz dodać na koniec pluginu funkcję CmdStart:
new skoki[33];

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

return FMRES_IGNORED;
}

6. Kompilujemy plik i gotowe! :)

A tutaj gotowy, przerobiony rusher:
Spoiler

  • +
  • -
  • 8


#303064 Bronie

Napisane przez CheaterQ w 04.10.2011 17:51

Widze ze duzo osob nie wie jak zrobic wiecej niz 1 bron wiec macie:


1<<CSW_P228 | 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_P228; Tak zrobic kilka broni
No wiadome ze nie mozna dac 2 takich samych broni ale to tylko przyklad

A 1 bron to np tak :

1<<CSW_P228;

( Na samym koncu musi byc ; )


To sa nazwy bronie do Nowego Cod

1<< CSW_P228
1<< CSW_SCOUT --------Wiatrowka
1<< CSW_HEGRENADE --------- Granat wybuchajacy
1<< CSW_XM1014 ----------szybki shotgun
1<< CSW_C4
1<< CSW_MAC10 ------------Uzi
1<< CSW_AUG
1<< CSW_SMOKEGRENADE ----------Granat dymny
1<< CSW_ELITE ------------dwie male
1<< CSW_FIVESEVEN
1<< CSW_SG550
1<< CSW_UMP45
1<< CSW_GALI
1<< CSW_GALIL
1<< CSW_FAMAS
1<< CSW_USP --------Bron paczatkowa CT
1<< CSW_GLOCK18 ----------Bron poczatkowa TT
1<< CSW_AWP
1<< CSW_MP5NAVY
1<< CSW_M249 ----------Machine Guns "KROWA"
1<< CSW_M3 -----------Wolny shotgun
1<< CSW_M4A1 ----------m4
1<< CSW_TMP
1<< CSW_G3SG1 -----------Auto Kampa "TT"
1<< CSW_FLASHBANG -------Granat oslepiajacy
1<< CSW_DEAGLE
1<< CSW_SG552
1<< CSW_AK47
1<< CSW_KNIFE --------noz
1<< CSW_P90
1<< CSW_VEST
1<< CSW_VESTHELM


#306045 Zmniejszenie widoczności dla klasy

Napisane przez d0naciak w 10.10.2011 19:10

W tym poradniku pokaze jak zmniejszyc widocznośc dla klasy :

ZMIANA WIDOCZNOSCI

Spoiler


ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU
Spoiler

ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA

Spoiler

ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU

Spoiler

ZMIANA WIDOCZNOSCI, AŻ DO OTRZYMANIA DMG
Spoiler

  • +
  • -
  • 13


#193963 Exp dla najlepszych 3 graczy

Napisane przez ToRRent w 05.12.2010 10:51

[COD] Exp dla najlepszych 3 graczy na mapie
v0.69

Dołączona grafika
Pod koniec mapy 3 graczy z największą liczbą fragów otrzymują bonusowe doświadczenie

Dołączona grafika
amxmodx
amxmisc
codmod

Dołączona grafika
Do poprawnego działania pluginu wymagany jest najnowszy QTM_CODmod (wersja finalna)

Changelog wersji v0.69:
- Problem z nie pokazywaniem ilości doświadczenia rozwiązany

Dołączona grafika
cod_exp1 "300" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "150" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "75" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

Dołączona grafika
plik cod_nagrody_exp.sma należy umieścić w addons/amxmodx/scripting
plik cod_nagrody_exp.amxx należy umieścić w addons/amxmodx/plugins

Dołączona grafika
otwórz plik plugins-codmod.ini znajdujący się w addons/amxmodx/configs i pod linijką
QTM_CodMod.amxx
dopisz
cod_nagrody_exp.amxx

Dołączona grafika
Załączony plik  cod_nagrody_exp.sma   3,28 KB  3468 Ilość pobrań
  cod_nagrody_exp.amxx
Załączony plik  cod_nagrody_exp.amxx   4,06 KB  536 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 36


#305448 Pytania dotyczące CoD

Napisane przez Muzzi w 09.10.2011 19:35

1. Tak
2. Tak
  • +
  • -
  • 1


#305458 Pytania dotyczące CoD

Napisane przez _nothing_ w 09.10.2011 19:43

co do 2 - awanse klas

http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/


#304928 [ROZWIĄZANE] Poprawka klasy

Napisane przez d0naciak w 09.10.2011 09:23

Najpierw lepiej sprwadzaj bo każdy się może pomylic
  • +
  • -
  • 1


#304915 [ROZWIĄZANE] Poprawka klasy

Napisane przez d0naciak w 09.10.2011 09:06

proszę
Załączony plik  codclass_epickisnajperP.sma   5,68 KB  25 Ilość pobrań
  codclass_epickisnajperP.amxx
  • +
  • -
  • 1


#304662 Prośba o klasy i perki cz2

Napisane przez HaDeS From HELL w 08.10.2011 19:19

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#304632 Nowe klasy i perki cz3

Napisane przez d0naciak w 08.10.2011 17:51

Nie musisz spamować o refresh tylko czekać starczy :)
Zara zrobię któres klasy, poczekaj

proszę
Załączony plik  codperk_scoutsniper.sma   1,26 KB  68 Ilość pobrań
  codperk_scoutsniper.amxx
  • +
  • -
  • 1


#304731 Nowe klasy i perki cz3

Napisane przez d0naciak w 08.10.2011 21:03

No ostatnio trochę właśnie posprawdzałem pluginymody.webd.pl i tak jak radim mówi, większość tam jest i popatrz na google czasem :D
  • +
  • -
  • 1


#304711 Nowe klasy i perki cz3

Napisane przez radim w 08.10.2011 20:30

Połowę z tych perków masz na pluginymody.webd.pl
  • +
  • -
  • 1


#304436 Prośba o klasy i perki cz2

Napisane przez d0naciak w 08.10.2011 12:48

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
Albo powinno byc :
register_plugin(perk_name, perk_desc, "1.0", "QTM_Peyote");
  • +
  • -
  • 1


#303931 Prośba o klasy i perki cz2

Napisane przez _nothing_ w 07.10.2011 16:31

Elitarny Longer (wszystko działa bo testowałem)


Poprawka : zapomniałem dodać niewidzialność :D
Spoiler


Elitarny Komandos (na szybko robiony, jak będą błędy to pisz)

Spoiler

Załączone pliki




#303885 Prośba o klasy i perki cz2

Napisane przez radim w 07.10.2011 14:33

Proszę, resztę zrobię za kilka minut !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2