Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o klasy i perki cz2

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ncturme

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 07.10.2011 13:30

Siema jak wiecie zbieram różne klasy i perki do mojej paczki (Paczka CoD + boty + nowe perki/itemy za free!)
No to będzie chyba jeszcze 1część :P

Klasy:

Elitarny sniper
300%(+int) dmg z AWP, gdy kucnie jest widoczny w 80% (z 255 do 180),podwójny skok, 1/2 kosa
bronie: AWP ,Deagle
staty: 110 hp 20 kondycja 0 wytrzymałość 5 int

Elitarne wsparcie
ma 3 rakiety , podwójny skok , +15dmg z MP5 i +5dmg z M4A1
bronie: M4A1 MP5 Deagle
staty: 115hp 20 kondycja 5 wytrzymałość 10 int

Elitarny Longer
Ma moduł odrzutowy (99inta) brak rozrzutu broni , widoczność (z 255 do 150) 1/3 kosa
bronie: AK47 , Deagle
staty: 185hp 30 kondycji 25 wytrzymałości 5int

Epicki strzelec[P] (flaga obojętnie)
Brak rozrzutu broni , poczwórny skok +35 dmg z M4A1 +35dmg z AK47 1/4 na odbicie pocisku
bronie: M4A1 Ak47 Deagle
staty: 300 Hp 60 kondycja 30 wytrzymałość 10 int

Polak[P] (flaga obojętnie)
1/3 na odbicie pocisku 200% dmg z AWP brak rozrzutu broni, podwójny skok 1/2 na oślepienia wroga
bronie:AWP Famas
staty 200hp 70 kondycja 20 wytrzymałość 10 int

Elitarny Demolitions
Podwójny skok 3 dynamity 1/5 na odbicie pocisku
bronie: Krieg , deagle 1he
staty: 120hp 20 kondycja 20 wytrzymałość 5 int

Elitarny medyk
4 apteczki potrójny skok 1/5 na zrespienie się po śmierci
bronie: Krieg deagle
staty:145hp 20 kondycja 20 wytrzymalosc 10 int

Porucznik
Za każde 20dmg dostaje 6hp regeneracja hp 20 co 5 sec
bronie:Ak47 Deage
staty:110hp 10 kondycja 10 wytrzymalosc 5 int

Samobójca
2dynamity +20dmg z Ak47 podwójny skok regen hp 5 co 5 sec
bronie: Ak47
staty:100hp 30 kondycja 5 wytrzymalosc 15 int

Perki:

Trening!
Za każdego fraga dostajesz 30 expa więcej a za pakę 50 expa więcej

Doświadczenie elity
Za każdego fraga dostajesz 55 expa więcej a za pakę 100 expa więcej

Pierścień nooba
Za każdego fraga dostajesz 10expa więcej a za pakę 25expa więcej

Pancerz elity
1/(2/4) na odbicie ciosu

Zbroja
Można cie zabić tylko w heda!

Mega HP
Dostajesz 200hp + 30 regeneracji hp co 5sec

STALKER
Jesteś niewidzialny (z 255 do 20)

Specjalność administratorów
Dostajesz 1/1 HE 1/3 na odbicie pocisku i 1/1 na krytyczne uderzenie (x2 dmg)

Elit
Masz 1/1 na krytyczne uderzenie (x2 dmg)

Resztę dopisze w następnej części (Paczka gotowa w 50%)

@refresh

Reszta rzeczy które trzeba zrobić

Użytkownik Ncturme edytował ten post 08.10.2011 19:09

  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.10.2011 13:51

proszę, powinno działac :D
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>


new const perk_name[] = "Elit";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 szans na krytyczne uderzenie (2x dmg)";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, damage*2);

return HAM_IGNORED;
}

stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];

pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);

if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;

pev(Core,pev_angles, CoreAngles);

for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];

new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);

//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}

//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);

new Float:v_forward[3];
new Float:v_forward2D[2];
get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);

v_forward2D[0] = v_forward[0];
v_forward2D[1] = v_forward[1];

flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];

if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}

return 0.0;
}

stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
{
return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );
}


I jeszcze to :
Załączony plik  codperk_stalker.sma   845 bajtów  67 Ilość pobrań
  codperk_stalker.amxx
Załączony plik  codperk_tejemnicaelity.sma   1,51 KB  58 Ilość pobrań
  codperk_tejemnicaelity.amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 07.10.2011 14:06

+ leci czekam dalej ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.10.2011 14:21

Krowa Power
Spoiler


Hełm

Spoiler

Załączone pliki


Użytkownik Goliath edytował ten post 08.10.2011 16:18


#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.10.2011 14:33

Proszę, resztę zrobię za kilka minut !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 07.10.2011 14:39

Kolejne + ;))
  • +
  • -
  • 0

#7 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.10.2011 16:31

Elitarny Longer (wszystko działa bo testowałem)


Poprawka : zapomniałem dodać niewidzialność :D
Spoiler


Elitarny Komandos (na szybko robiony, jak będą błędy to pisz)

Spoiler

Załączone pliki


Użytkownik _nothing_ edytował ten post 07.10.2011 16:47


#8 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 08.10.2011 12:31

Poczekam na wszystkie klasy i napisze jak coś ;)


@Edit klasa elitarny longer ma chyba ogranicznik rozrzutu a brak rozrzutu (może mi się wydaje :P)
Nie można nikogo trafić! A moduł odrzutowy wyrzuca cie troszkę do góry a u longera leci z 5m (Moduł odrzutowy jest za słaby i nie można nikogo trafić z ak po prostu pocisk leci przez bota/gracza 0.0)

@edit 2 W perkach Helm i krowa power masz
register_plugin(perk_name, "1.0", "_nothing_");

a powinno chyba być

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

(chyba :D)

Bardzo potrzebuje klasy Epicki sniper , elitarny sniper i epicki strzelec na dzis ;/

Użytkownik Ncturme edytował ten post 08.10.2011 09:12

  • +
  • -
  • 0

#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 08.10.2011 12:48

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
Albo powinno byc :
register_plugin(perk_name, perk_desc, "1.0", "QTM_Peyote");
  • +
  • -
  • 1

#10 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 08.10.2011 14:23

Refresh potrzebuje klasy elitarny sniper epicki sniper i elitarny strzelec!
  • +
  • -
  • 0

#11 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 08.10.2011 15:06

Dobra dobra ale ja potrzebuje klas Elitarny sniper Epicki sniper i Epicki strzelec!
  • +
  • -
  • 0

#12 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 08.10.2011 16:27

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#13 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.10.2011 16:36

Epicki Snajper

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#14 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 08.10.2011 19:10

Sorki możesz mi zmienić w epickim sniperze to że ma niewidzialność jak kuca z (255 do 10) i 4 dodatkowe skoki? Jeszcze raz przepraszam za problemy :P

PS. Jak tam pisze np 120hp to nie 120pkt w hp tylko 120hp :P

Refresh :P

Taki błąd odperk_stalker.sma(20) : error 017: undefined symbol "ma_perk"
codperk_stalker.sma(20) : warning 215: expression has no effect
codperk_stalker.sma(20) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codperk_stalker.sma(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
codperk_stalker.sma(20) : fatal error 107: too many error messages on one line

Ocb?

Użytkownik Ncturme edytował ten post 08.10.2011 17:09

  • +
  • -
  • 0

#15 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.10.2011 19:19

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#16 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 09.10.2011 11:00

Refresh a dla pana wyżej +

Ps koleś nauczyłeś mnie dodawać niewidzialność do perku :D
Teraz zrobię plik w notatniku i zapiszę to żeby zapamiętać :)

Refresh czekam na reszte bardzo ważne!

Użytkownik Ncturme edytował ten post 09.10.2011 08:49

  • +
  • -
  • 0

#17 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.10.2011 11:04

Po co to odświeżasz skoro już zrobiłeś nowy temat ?
  • +
  • -
  • 0

#18 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 09.10.2011 11:30

Robię to na 2 tematach bo za dużo spamu by było :X
  • +
  • -
  • 0

#19 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.10.2011 12:00

Zamiast zakładać nowe tematy to mógłbyś usuwać z jednego tematu zrobione już perki i jak wszystko zostanie zrobione to zamienić z nowymi.. Jeszcze jednych klas i perków Ci nie zrobili, a Ty już założyłeś kolejny temat z większą ilością rzeczy do zrobienia
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#20 Ncturme

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 09.10.2011 14:17

No może trochę się za bardzo pośpieszyłem :X
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych