Zależy jaki masz max lvl jak masz 2001lvl to po 1000 a jak 4001lvl to po 2000
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ncturme
Rejestracja: 03.10.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2012 18:48




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 55
- Odwiedzin: 2 696
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
.Sma
Kontakt
#307251 Zwiększenie Lv i Expa
Napisane przez Ncturme
w 13.10.2011 20:13
Właśnie chciałem dać załącznik ale nie wiem gdzie 
Zależy jaki masz max lvl jak masz 2001lvl to po 1000 a jak 4001lvl to po 2000
Zależy jaki masz max lvl jak masz 2001lvl to po 1000 a jak 4001lvl to po 2000
#307244 Zwiększenie Lv i Expa
Napisane przez Ncturme
w 13.10.2011 19:58
Tutaj masz szybkie rozdawanie statystyk ale bez HP w Hud bo nie umiem tego zrobić 
(zrob nowy dokument tekstowy z nazwa QTM_CodMod.sma i tam to wklej)
(zrob nowy dokument tekstowy z nazwa QTM_CodMod.sma i tam to wklej)
Spoiler
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new allkondycja[60];
new allinteligencja[60];
new allwytrzymalosc[60];
new allzdrowie[60];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_additem(menu, allinteligencja);
menu_additem(menu, allzdrowie);
menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
menu_additem(menu, allkondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
{
inteligencja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 8:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
inteligencja_gracza[id] = limit_int;
}
else
{
inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 9:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
}
else
{
zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 10:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
kondycja_gracza[id] = limit_kon;
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#307237 Zwiększenie Lv i Expa
Napisane przez Ncturme
w 13.10.2011 19:50
Szybki exp:
cod_killxp 1000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 5000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 50 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 40001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 1 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
Lub zmień na jaki chcesz w cod_winxp to exp za wygranie rundy a cod_killxp exp za killa
cod_killxp 1000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 5000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 50 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 40001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 1 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
Lub zmień na jaki chcesz w cod_winxp to exp za wygranie rundy a cod_killxp exp za killa
#307132 [ROZWIĄZANE] Mapy do COD sorki jak nie ten dział
Napisane przez Ncturme
w 13.10.2011 17:27
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Ncturme
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
