Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmniejszenie widoczności dla klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.10.2011 19:10

*
Popularny

W tym poradniku pokaze jak zmniejszyc widocznośc dla klasy :

ZMIANA WIDOCZNOSCI

Spoiler


ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU
Spoiler

ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA

Spoiler

ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU

Spoiler

ZMIANA WIDOCZNOSCI, AŻ DO OTRZYMANIA DMG
Spoiler

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 11.04.2012 19:30

  • +
  • -
  • 12

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.10.2011 19:27

Mam takie pytanie - czemu używasz jednocześnie engine'a i fun'a? Przecież możesz zrobić to samo używając jednego z tych modułów :blink:
  • +
  • -
  • 0

#3 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.10.2011 14:46

Ok, potem edytuję, bo to z innej klasy były takie moduły, i zapomniałem które do czego :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Ncturme

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 12.10.2011 11:12

Mi się bardzo przyda :P I leci +

Użytkownik Ncturme edytował ten post 12.10.2011 11:13

  • +
  • -
  • 0

#5 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.10.2011 13:39

Za jakiś czas dodam jeszcze zmniejszenie widoczności, lecz gdy atakujemy, widocznośc także jest inna :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Ncturme

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 13.10.2011 17:51

codclass_tajnyszpieg.sma(31) : error 017: undefined symbol "set_user_rendering"
Błąd przy komplikacji :(
  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.10.2011 18:00

Teraz zwaliłeś sprawę po całości. Dołączasz do pluginu bibliotekę engine, a używasz funkcji dostępnych w fun'ie. I dlatego kod się nie kompiluje.
  • +
  • -
  • 0

#8 Ncturme

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:.Sma
Offline

Napisano 13.10.2011 18:32

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];

... dodam funa i zobaczę
Dobra wystarczyło dodać fun'a

Spoko goliat myślałem że do mnie :P
Goliath (13.10.2011 18:23):
Jak coś, to pisałem do autora tematu :P

Użytkownik Ncturme edytował ten post 13.10.2011 18:22

  • +
  • -
  • 0

#9 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.10.2011 19:22

Teraz zwaliłeś sprawę po całości. Dołączasz do pluginu bibliotekę engine, a używasz funkcji dostępnych w fun'ie. I dlatego kod się nie kompiluje.

Aj sry, lenistwo przy sprawdzaniu amxx.pl/dokumentacja :D Już poprawione
  • +
  • -
  • 0

#10 korski

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:78
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 15.02.2012 19:41

A co jeżeli na grafice software widać tą postać normalnie?
W przypadku satrego COD'a gdy ustawiałem niewidoczność był też niewidoczny na grafice software.
  • +
  • -
  • 0

Piłeś?!


#11 macio24a

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Slask
Offline

Napisano 11.04.2012 17:41

public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
	    set_endering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
		 
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
	    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

A dokładnie :

	    set_endering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

brakuje r :)

	    set_Rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  • +
  • -
  • 1

#12 MasteR828

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 23.12.2012 02:52

Dlaczego nie można rozwijać spoilerów ?
  • +
  • -
  • 0

#13 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.12.2012 10:52

Mozna, sprobuj w innej przegladarce
  • +
  • -
  • 0

#14 Trollek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 11.01.2014 11:52

Jak jest 0 , to w ogóle nie widać? czy jak jest 255 ? :P


  • +
  • -
  • 0

Szukam Sieci dla serwera Jailbreak Pro { Unikat } 31.186.83.208:27096

 

Kontakt: 50049550


#15 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 11.01.2014 14:02

Jak 0 to nie widać. 255 - normal


  • +
  • -
  • 0

#16 JesTemHardcoreM

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 05.06.2014 22:17

czy dało by się zrobić aby klasa jest widzialna w 80 % z bronią gdy stoi , gdy chodzi 75%, gdy kuca z bronią 90% ,gdy chodzi na kucaka z bronią 85% niewidzialności, gdy biega z kosa 95% niewidzialności, gdy kuca z kasa 100% niewidzialności ?? bo chcę zrobić taką klase ale próbując coś połączyć wyszło tak że klasa miała cały czas taką samą niewidzialność ;/


  • +
  • -
  • 0

#17 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.06.2014 06:22

:o po co tak kombinowac????

Musisz dzialac na if I else if'ach, po kolei wypisujac mozliwe opcje.

A tak btw to nieodpowiedni temat ma takie pytania.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych