Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Burek - zdjęcie

Burek

Rejestracja: 20.09.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.11.2011 18:51
-----

#312730 Klasa niewidzialna na nożu

Napisane przez Fili:P w 24.10.2011 12:24

Łap kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_KNIFE){
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


  • +
  • -
  • 4


#319127 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Napisane przez dasiek w 07.11.2011 19:32

Niedługo dodam Update w którym (w odpowiednich momentach) będzie napisane co się dzeje. mój kumpel w serwerowni się skarżył bo nie rozumiał zasady gry (dotyczy iggMode) więc proszę się "chwilowo" powstrzymać od wgrywania. ;)
  • +
  • -
  • 1


#315646 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Napisane przez dasiek w 01.11.2011 19:30

Tak. Jestem w trakcie poprawek i dodatków. ;)

Przepraszam nie wiem jak podbijać :P

Pierwszy update.
  • +
  • -
  • 3


#305042 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Napisane przez dasiek w 09.10.2011 12:19

zajmę się dzisiaj takowym "pluginem" do niego. nie jest to trudne ;)
  • +
  • -
  • 2


#304586 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Napisane przez dasiek w 08.10.2011 16:50

Mam jeszcze trochę pomysłów więc to raczej Full "silnika" choć pewnie małe zmiany zostaną dodane ;)
  • +
  • -
  • 5


#304391 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Napisane przez dasiek w 08.10.2011 11:56

to może tak po staremu.... ;)

Dołączona grafika

Witaj graczu. Zagrajmy sobie w pewną grę...
Do tej pory biegałeś bez celu nabijając fragi bronią, którą kupowałeś za kolejne zabójstwa lub za pieniądze, które dostawałeś co rundę. Celem do tej pory było jedynie mieć pierwsze miejsce na serwerze które dawało Ci jedynie satysfakcje. Czy tu będziesz miał tą samą satysfakcje w tym, co Cię tu spodka?
Otóż u mnie dostajesz broń. Zasada gry się nie zmienia. Musisz iść i zabić. Jednak żyjesz tylko 30 sekund. Jak je wykorzystasz? Czy pobiegniesz w wir walki i przeżyjesz czy będziesz kampił oczekiwaniu na innego gracza który ma takie same cele jak Ty?
Za każde zabójstwo dostaniesz 20 sekund dodatkowego życia. Jednak czy w wirze walki starczy Tobie jeden magazynek? Możesz dokupić kolejne magazynki jednak kosztują Cię one życiem. Konkretniej 20 HP. Będziesz w stanie oddać cześć siebie żeby ułatwić sobie rozgrywkę?

i Tu nowość :)

W trakcie gry wybiorę sobie spośród graczy jednego, którego zadaniem będzie przetrwać z kluczem. Ale aż tak łatwo dla innych nie będzie. Mój pomocnik ma minute by rozstawić pułapki. Gdy to zrobi gracze muszą go złapać i zabić. Wtedy osoba która go zabije otrzyma więcej doświadczenia. Czy jednak będziecie działać w grupie, czy ktoś się zbuntuje? nie wiadomo. W tym czasie każdy może zabić kogo chce nawet osobe z tej samej drużyny.

Życie lub śmierć - Twój wybór.

instalacja

Modele do modeli, dzwieki do dzwiekow, pluginy do plugins

Dodatkowo plik plugins-saw.ini do addons/amxmodx/configs

plik sawmod.inc do addons/amxmodx/scripting/include

w paczce jest wszystko na swoim miejscu.

komendy

saw_setlvl "nick" "ile"

ustawia Lvl

cvary

saw_xp_kill - xp za zabicie.

inne informacje

Obecnie Wersja 2.0 Modu ma Biblioteke. Pozwala ona na pisanie Pułapek i Dodatków do Modu. Powodzenie ich wczytania wyskakuje na początku mapy w konsoli. Jest to moja pierwsza "poważna akcja" więc w razie jakichkolwiek błędów proszę pisać w temacie. Będe poprawiał ;)

Biblioteka


/* Ustawianie */
native saw_set_jigg_points(id,ile) // Ustawia Punkty Jiggsawa
native saw_set_xp(id,ile) // ustawia Exp
native saw_set_money(id,ile) // ustawia Monety
native saw_set_time(id,ile,falga)
//Ustawia czas graczowi o podanym indeksie i wg danej flagi
//flaga 0 - Ustawia mu czas
//flaga 1 - dodaje mu czas do obecnego
//flaga 2 - dodaje do glownego czasu (30 sek)
/* Pobieranie */
native saw_get_money(id) //monety
native saw_get_jigg_points(id) //punkty Jigg
native saw_get_xp(id) // exp/* Inne */
native saw_remove_time(id) // ustawa czas graczowinative saw_start_jiggmode() // Startuje JiggsawMode

native saw_addtrap(nazwa[],koszt) // Rejestruje Pulapke (w plugin_init) koszt w JiggPoints
native saw_add_plugin(nazwa[],autor[]) // Rejestruje Plugin do Sawa
native bool:is_jigg_mode() // true gdy jest tryb JiggsawMode
native bool:is_user_jiggsaw(id) // true gdy gracz jest Jiggsawem//
// Forwardy
//
forward saw_put_trap(id)
//wykonywane po wyborze pulapki (polozenie, zmiana itp)
forward saw_use(id)
//wykonywany gdy gracz wcisnie "use" (domyslnie e)

Proszę o komentarze i co można dodać lub poprawić oraz inne uwagi. Mam w planach dalsze update'y ;)

Pozdrawiam ;)



UPDATE!

1)Usunięte monety. JiggMode nie wywala serwera:)


Wersja 2.23 - Dodane Info o grze Jiggsawa. Do ściągnięcia w załączniku.


ps - Można by prefix zrobić dla moda. :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 40


#92472 Players Models 1.3.1

Napisane przez emblaze w 11.11.2009 17:11

1. Pobierasz skin z fpsbanana.
2. Tworzysz folder np. o nazwie Bot
3. Wrzucarz plik .mdl do tego folderu i w tym przypadku nazywasz go bot.mdl (nazwa modelu ma byc taka sama jak nazwa folderu)
4. Nie chcesz modelu na serwerze np. urbana to wpisujesz do pliku player_models.ini
"urban" "bot"
5. Wrzucarz ten nasz folder do cstrike/models/player i oczywiscie instalujesz plugin
  • +
  • -
  • 3


#315608 Moduly

Napisane przez DarkGL w 31.10.2011 08:29

nic nie musisz odblokowywać. moduły załadują się same w razie potrzeby. powyżej są standardowe moduły bo codmod to biblioteka
plugin wgrywasz normalnie na serwer
  • +
  • -
  • 1


#313756 2 sloty na perk

Napisane przez Cypis' w 26.10.2011 19:49

Witam, przedstawiam wam tuta i gotowca jak dodać 2sloty na perk do cod mod.

Tutorial:
Spoiler


Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku,
say drop2 - wyrzucasz drugi perk,
useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka
lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków
- fix buga przez co padał serwer

Gotowiec:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,14 KB  2394 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   50,17 KB  216 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  1724 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41


#313468 Sklepik Cod Mod

Napisane przez Misiaczek ;c w 26.10.2011 11:05

Sklepik COD Mod 0.4.1
by MisieQ

opis
Witam

Przedstawiam wam mój prosty sklepik cod moda ;) będzie on dalej rozwijany ;) sugestie graczy mile widziane :P

VIP ustawione jest na flagę "x"

screenshot

Dołączona grafika

Dołączona grafika

komendy
sklep, sklepik, shop

wymagane moduly
fakemeta
fun
hamsandwich

inne informacje

Changelog

0.4.2 BETA
  • & Poprawienie sklepiku za monety
  • + Lekka optymalizacja kodu

0.3.6~0.4.1
  • & Poprawki Błędów
  • + Lekka optymalizacja kodu(planuje to jeszcze udoskonalic bo jest dość haotycznie to zrobione :D)
  • + Dokończenie MultiLanga
0.3.5
  • & Błędy
  • + Multilanguage
  • + #define WYTRZYMALOSC
  • + Cvary do ustawien
  • + Osobny plik cfg z cvarami :)
0.3.10.3
  • # Przebudowa menu z VIP Area
  • + Apteczki
  • + Dynamit
  • # Podzielenie kodu na osobne pliki .inl w celu łatwiejszej edycji oraz poprawy błędów
  • & Poprawka błędów z 0.2
0.2
  • + Rakiety
  • + Miny
  • + Plaszcze
  • + Naprawa Perków
  • # Zmiana działka na lepsze
  • & Poprawienie error logów
  • # Zmiana tekstu menu z Wroc na Wroc do menu Glownego
  • & Błędy w menu
0.1
  • Pierwsze wydanie
Legenda:
+ -> Dodanie czegoś do pluginu
- -> Usunięcie czegoś w pluginie
# -> Zamiana czegoś w pluginie na inne
& -> Poprawa błędów

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 72


#313312 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)

Napisane przez SeeK w 25.10.2011 19:17

opis
Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK

Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).

Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.

Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka
1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera
1.1.1 - zmiana komend użycia
1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami)
1.0.0 - stworzenie

screenshot
Dołączona grafika
Dołączona grafika

inne informacje
Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.

Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.

komendy
/stworz - tworzy helikopter
/zniszcz - niszczy helikopter

cvary
//wyłącz/Wlacz plugin
apache_active 1

//Ilosc HP helikoptera
apache_health 200

//Maksymalna predkosc helikoptera
apache_maxspeed 400

//Ilosc obrazen zadawanych przez naboje
apache_bulletdmg 10

//Prędkość naboi
apache_bulletspeed 2000

//Predkosc rakiety
apache_rocketspeed 1000

//Koszt helikoptera
apache_cost 0

//Wylacza/Wlacza friendly fire
apache_ff 0

//Ilość możliwych stworzeń helikoptera
apache_max_create 1

Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem

instalacja
~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx
~/models/rc_apache_final.mdl

Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28