#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_KNIFE){
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Burek
Rejestracja: 20.09.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.11.2011 18:51





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 2 838
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Denis
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łowkowice
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Burek nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#312730 Klasa niewidzialna na nożu
Napisane przez Fili:P
w 24.10.2011 12:24
#319127 Saw Mod 2.0 + JiggMode
Napisane przez dasiek
w 07.11.2011 19:32
#315646 Saw Mod 2.0 + JiggMode
Napisane przez dasiek
w 01.11.2011 19:30
#305042 Saw Mod 2.0 + JiggMode
Napisane przez dasiek
w 09.10.2011 12:19
#304586 Saw Mod 2.0 + JiggMode
Napisane przez dasiek
w 08.10.2011 16:50
#304391 Saw Mod 2.0 + JiggMode
Napisane przez dasiek
w 08.10.2011 11:56
to może tak po staremu....
Witaj graczu. Zagrajmy sobie w pewną grę...
Do tej pory biegałeś bez celu nabijając fragi bronią, którą kupowałeś za kolejne zabójstwa lub za pieniądze, które dostawałeś co rundę. Celem do tej pory było jedynie mieć pierwsze miejsce na serwerze które dawało Ci jedynie satysfakcje. Czy tu będziesz miał tą samą satysfakcje w tym, co Cię tu spodka?
Otóż u mnie dostajesz broń. Zasada gry się nie zmienia. Musisz iść i zabić. Jednak żyjesz tylko 30 sekund. Jak je wykorzystasz? Czy pobiegniesz w wir walki i przeżyjesz czy będziesz kampił oczekiwaniu na innego gracza który ma takie same cele jak Ty?
Za każde zabójstwo dostaniesz 20 sekund dodatkowego życia. Jednak czy w wirze walki starczy Tobie jeden magazynek? Możesz dokupić kolejne magazynki jednak kosztują Cię one życiem. Konkretniej 20 HP. Będziesz w stanie oddać cześć siebie żeby ułatwić sobie rozgrywkę?
i Tu nowość
W trakcie gry wybiorę sobie spośród graczy jednego, którego zadaniem będzie przetrwać z kluczem. Ale aż tak łatwo dla innych nie będzie. Mój pomocnik ma minute by rozstawić pułapki. Gdy to zrobi gracze muszą go złapać i zabić. Wtedy osoba która go zabije otrzyma więcej doświadczenia. Czy jednak będziecie działać w grupie, czy ktoś się zbuntuje? nie wiadomo. W tym czasie każdy może zabić kogo chce nawet osobe z tej samej drużyny.
Życie lub śmierć - Twój wybór.
Modele do modeli, dzwieki do dzwiekow, pluginy do plugins
Dodatkowo plik plugins-saw.ini do addons/amxmodx/configs
plik sawmod.inc do addons/amxmodx/scripting/include
w paczce jest wszystko na swoim miejscu.
saw_setlvl "nick" "ile"
ustawia Lvl
saw_xp_kill - xp za zabicie.
Obecnie Wersja 2.0 Modu ma Biblioteke. Pozwala ona na pisanie Pułapek i Dodatków do Modu. Powodzenie ich wczytania wyskakuje na początku mapy w konsoli. Jest to moja pierwsza "poważna akcja" więc w razie jakichkolwiek błędów proszę pisać w temacie. Będe poprawiał
Biblioteka
/* Ustawianie */
native saw_set_jigg_points(id,ile) // Ustawia Punkty Jiggsawa
native saw_set_xp(id,ile) // ustawia Exp
native saw_set_money(id,ile) // ustawia Monety
native saw_set_time(id,ile,falga)
//Ustawia czas graczowi o podanym indeksie i wg danej flagi
//flaga 0 - Ustawia mu czas
//flaga 1 - dodaje mu czas do obecnego
//flaga 2 - dodaje do glownego czasu (30 sek)
/* Pobieranie */
native saw_get_money(id) //monety
native saw_get_jigg_points(id) //punkty Jigg
native saw_get_xp(id) // exp/* Inne */
native saw_remove_time(id) // ustawa czas graczowinative saw_start_jiggmode() // Startuje JiggsawMode
native saw_addtrap(nazwa[],koszt) // Rejestruje Pulapke (w plugin_init) koszt w JiggPoints
native saw_add_plugin(nazwa[],autor[]) // Rejestruje Plugin do Sawa
native bool:is_jigg_mode() // true gdy jest tryb JiggsawMode
native bool:is_user_jiggsaw(id) // true gdy gracz jest Jiggsawem//
// Forwardy
//
forward saw_put_trap(id)
//wykonywane po wyborze pulapki (polozenie, zmiana itp)
forward saw_use(id)
//wykonywany gdy gracz wcisnie "use" (domyslnie e)
Proszę o komentarze i co można dodać lub poprawić oraz inne uwagi. Mam w planach dalsze update'y
Pozdrawiam
UPDATE!
1)Usunięte monety. JiggMode nie wywala serwera:)
Wersja 2.23 - Dodane Info o grze Jiggsawa. Do ściągnięcia w załączniku.
ps - Można by prefix zrobić dla moda.
Załączone pliki
-
saw_amxmodx.rar 84,38 KB 330 Ilość pobrań
-
Sawmod_medele_dzwiekir.rar 331,36 KB 340 Ilość pobrań
-
SawMod_2-23.sma 20,22 KB 260 Ilość pobrań
SawMod_2-23.amxx
#92472 Players Models 1.3.1
Napisane przez emblaze
w 11.11.2009 17:11
2. Tworzysz folder np. o nazwie Bot
3. Wrzucarz plik .mdl do tego folderu i w tym przypadku nazywasz go bot.mdl (nazwa modelu ma byc taka sama jak nazwa folderu)
4. Nie chcesz modelu na serwerze np. urbana to wpisujesz do pliku player_models.ini
"urban" "bot"5. Wrzucarz ten nasz folder do cstrike/models/player i oczywiscie instalujesz plugin
#313756 2 sloty na perk
Napisane przez Cypis'
w 26.10.2011 19:49
Tutorial:
1. Szukamy:
perk_gracza[33],
wartosc_perku_gracza[33];
zmieniamy na:
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33];
2. Do public plugin_init() dodajemy:
register_clcmd("say /perk2", "KomendaOpisPerku2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("say /wyrzuc2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("useperk2", "UzyjPerku2");
register_clcmd("radio2", "UzyjPerku2");
i szukamy w nim:
perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
zmieniamy na:
perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
3. Szukamy w public plugin_natives():
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
zmieniamy na:
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk");
4. Szukamy w public UstawNowaKlase(id):
UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
usuwamy i dodajemy:
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
5. Szukamy w public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib):
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
zamieniamy na:
if(!perk_gracza[0][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
6. Szuakmy w public UsunUmiejetnosci(id):
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
usuwamy i dodajemy:
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
7. Szukamy public KomendaOpisPerku(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public KomendaOpisPerku(id)
OpisPerku(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id]);
public KomendaOpisPerku2(id)
OpisPerku(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id]);
8. Szuakmy public UzyjPerku(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public UzyjPerku(id)
return UzyjPerki(id, 0);
public UzyjPerku2(id)
return UzyjPerki(id, 1);
public UzyjPerki(id, lp)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new forward_handle = forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[lp][id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}
9. Szukamy public WyrzucPerk(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public WyrzucPerk(id)
DropPerka(id, 0)
public WyrzucPerk2(id)
DropPerka(id, 1)
public DropPerka(id, lp)
{
if(perk_gracza[lp][id])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[lp][id]]);
UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}
10. Szukamy public PokazInformacje(id) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
11. Szukamy public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;
static obroty[33];
if(obroty[id]++ >= 5)
{
obroty[id] = 0;
UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
if(perk == perk_gracza[!lp][id] && perk)
{
UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;
new ret;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[lp][id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);
perk_gracza[lp][id] = 0;
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ExecuteForward( perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc, lp);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
obroty[id] = 0;
if(pokaz_info && perk)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);
perk_gracza[lp][id] = perk;
wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
12. Szukamy public PobierzPerk(id, &wartosc) usuwamy cały public i dodajemy zamiast tego:
public PobierzPerk(plugin, params)
{
if(params != 3)
return 0;
new id = get_param(1), lp = get_param(3);
set_param_byref(2, wartosc_perku_gracza[lp][id]);
return perk_gracza[lp][id];
}
Kompilujemy i dodajemy na serwer

Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku, say drop2 - wyrzucasz drugi perk, useperk2 - używasz drugiego perku, radio2 - używasz drugiego perku.
Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0); /*------------------------------ Zwraca drugi perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0); /*------------------------------ Ustawia drugi perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/ forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków - fix buga przez co padał serwer
Gotowiec:




#313468 Sklepik Cod Mod
Napisane przez Misiaczek ;c
w 26.10.2011 11:05
by MisieQ

Witam
Przedstawiam wam mój prosty sklepik cod moda



VIP ustawione jest na flagę "x"




sklep, sklepik, shop

fakemeta
fun
hamsandwich

Changelog
0.4.2 BETA
- & Poprawienie sklepiku za monety
- + Lekka optymalizacja kodu
0.3.6~0.4.1
- & Poprawki Błędów
- + Lekka optymalizacja kodu(planuje to jeszcze udoskonalic bo jest dość haotycznie to zrobione
)
- + Dokończenie MultiLanga
- & Błędy
- + Multilanguage
- + #define WYTRZYMALOSC
- + Cvary do ustawien
- + Osobny plik cfg z cvarami
- + FCVAR_SERVER w celu dodania do AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
- # Przebudowa menu z VIP Area
- + Apteczki
- + Dynamit
- # Podzielenie kodu na osobne pliki .inl w celu łatwiejszej edycji oraz poprawy błędów
- & Poprawka błędów z 0.2
- + Rakiety
- + Miny
- + Plaszcze
- + Naprawa Perków
- # Zmiana działka na lepsze
- & Poprawienie error logów
- # Zmiana tekstu menu z Wroc na Wroc do menu Glownego
- & Błędy w menu
- Pierwsze wydanie
+ -> Dodanie czegoś do pluginu
- -> Usunięcie czegoś w pluginie
# -> Zamiana czegoś w pluginie na inne
& -> Poprawa błędów

Załączone pliki
-
Modele & Dzwięki.rar 102,74 KB 2038 Ilość pobrań
-
Sklepik 0.3.1.rar 12,42 KB 1203 Ilość pobrań
-
Sklepik 0.3.5.rar 70,65 KB 2461 Ilość pobrań
-
Sklepik 0.4.1.zip 21,66 KB 1505 Ilość pobrań
#313312 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)
Napisane przez SeeK
w 25.10.2011 19:17

Przedstawiam wam zupełnie nową klasę(PREMIUM, flaga "x"), która posiada możliwość stworzenia i sterowania helikopterem. Ruch i wszelkie działania odbywają się za pomocą Klawiszy:
- W, S, A, D, R, E
- Space
- CTRL
- DUCK
Podczas sterowania helikopterem jesteśmy niewidzialni, ale możliwe jest zadawanie nam obrażeń(jako graczowi).
Klasa jest to przerobiony plugin "helikopter" użytkownika KRoTaL, Fox-NL. Została ona dostosowana pod cod mod'a. Kod jest "nieprzeczyszczony", dlatego jeżeli jest ktoś chętny, to może spróbować trochę go zoptymalizować.
Lista zmian:
1.2.2 - naprawienie bugu z paka 1.1.2 - cvar dotyczący ilości możliwych stworzeń helikoptera 1.1.1 - zmiana komend użycia 1.1.0 - poprawa działania(nie koliduje z innymi klasami) 1.0.0 - stworzenie




Krótka notka instruktażowa.
Aby stworzyć helikopter, użyj komendy "/stworz". Po tym zabiegu, Twoja kamera przenosi się na helikopter. Aby wzbić się w powietrze naciśnij spację(jump), aby wylądować naciśnij ctrl(duck). Poruszamy się za pomocą klawiszy W(do przodu/rozpęd), S(do tyłu), A(w lewo), D(w prawo), lub za pomocą myszki ruch w lewo, ruch w prawo, ruch do przodu i ruch do tyłu. Strzelamy za pomocą MOUSE1 i MOUSE2 oraz RELOAD(domyślnie "r"). Pierwszy odpowiada za naboje, drugi za rakiety, a trzeci za zrzucane bomby. Hosty zabieramy za pomocą USE(domyślnie "e") oraz puszczamy je tym samym klawiszem.
Czy jest możliwość zaplantowania paki? Podobno tak, ale jak? Nie mam pojęcia.

/stworz - tworzy helikopter /zniszcz - niszczy helikopter

//wyłącz/Wlacz plugin apache_active 1 //Ilosc HP helikoptera apache_health 200 //Maksymalna predkosc helikoptera apache_maxspeed 400 //Ilosc obrazen zadawanych przez naboje apache_bulletdmg 10 //Prędkość naboi apache_bulletspeed 2000 //Predkosc rakiety apache_rocketspeed 1000 //Koszt helikoptera apache_cost 0 //Wylacza/Wlacza friendly fire apache_ff 0 //Ilość możliwych stworzeń helikoptera apache_max_create 1
Są jeszcze inne cvary, ale niestety dotychczas ich nie rozkodowałem

~/plugins/codclass_helikopterzysta.amxx ~/models/rc_apache_final.mdl
Wszelka edycja wskazana. Jest to ledwo co przerobiona wersja, a więc może zawierać bugi.
Załączone pliki
-
codclass_helikopterzysta.rar 487,09 KB 756 Ilość pobrań
-
codclass_helikopterzysta.sma 30,28 KB 739 Ilość pobrań
codclass_helikopterzysta.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Burek
- Regulamin