Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moduly


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Burek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Łowkowice
Offline

Napisano 30.10.2011 23:17

Siema mam serwer i nie wiem co to moduly serwer linux i co zrobic jak plugin ma cos takiego [klasa do cod moda]
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

proszę o pomoc ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Zielarze

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:tomek
  • Lokalizacja:opole
Offline

Napisano 30.10.2011 23:32

W serwerze masz je zainstalowane lub powinienes miec. W configs modules.ini wchodzisz tam i wybierasz te ktore sa ci potrzebne i zabierasz przed nimi ; restartujesz serwer i dziala.W tym .sma od twojego coda jest pokazane co potrzebuje ten cod zeby poprawnie dzialac a ty musisz te moduly odblokowac tak jak napisem ci u gory.

Użytkownik Zielarze edytował ten post 30.10.2011 23:41


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2011 08:29

nic nie musisz odblokowywać. moduły załadują się same w razie potrzeby. powyżej są standardowe moduły bo codmod to biblioteka
plugin wgrywasz normalnie na serwer
  • +
  • -
  • 1

#4 Burek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Denis
  • Lokalizacja:Łowkowice
Offline

Napisano 31.10.2011 11:50

Dziekowac bo jak wpisywałem w modules.ini czy jakoś tak to mi u czołgisty bazuka nie działała nie wiem czy od tego bo teraz zrobiłem reinstalacje nic nie wpisywałem i git jest
  • +
  • -
  • 0

#5 Tded

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:RTL
Offline

Napisano 02.11.2011 14:48

Jeszcze jedno takie małe pytanie, dla was pewnie banalne.
Rozumiem, że niektóre mody potrzebują pewnych modułów, czasem są one już zainstalowane, lecz czasami trzeba je samemu zainstalować.

I po małym wstępie 2 pytania:
  • Czy moduł musi byś włączony aby plugin działał?
  • czy te moduły :
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
są już zainstalowane w AMXX standardowo?

Użytkownik Tded edytował ten post 02.11.2011 16:04

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

ProCoD40001 s2.hit-makers.pl:27015________FFA s2.hit-makers.pl:27016________

Dołączona grafika_______Dołączona grafika


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.11.2011 15:54

1. moduły muszą być dopisane do modules.ini
2. tak
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych