Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa niewidzialna na nożu

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.10.2011 12:18

Witam.
Chciałbym aby moja klasa "Szpieg" była niewidzialna podczas poruszania się z nożem w ręce, ogólnie gdy ma nóż wyciągnięty jest niewidzialna.

Moje .sma wygląda tak, jednak nie działa niewidzialność:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.10.2011 12:24

Łap kod:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_KNIFE){
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


  • +
  • -
  • 4

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.10.2011 12:29

Dziękuje ^D^
Działa, do zamknięcia, leci +
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#4 pomocy4x45

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.02.2013 17:04

A co zmieniles w tej klasie??

Juz wiem zamiast

Spoiler


Dales

Spoiler

Użytkownik pomocy4x45 edytował ten post 17.02.2013 17:11






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych