Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rodzyn - zdjęcie

Rodzyn

Rejestracja: 27.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.02.2022 20:30
*****

#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#749813 Rozkręcenie serwera cs 1.6

Napisane przez Rivit w 01.06.2018 13:07

 

Zawsze bawi

 

//https://www.youtube....h?v=cd_23x8Xq5I


  • +
  • -
  • 1


#740110 OnlineShop by Sloenthran

Napisane przez Sloenthran w 06.06.2017 17:23

Aktualizacja

Spoiler

 

Zmiany: Dodanie API MicroSMS

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#740258 Customizacja w CS:GO początki ;P

Napisane przez mastah7991 w 16.06.2017 12:46

Witam serdecznie ;P
dziś chciałbym się pochwalić autorskim projektem.
Pozwala on na edytowanie wyglądu postaci jaką gramy.
Są to wstępne wersje lecz wszystko jest przygotowane do mocnego rozwoju ;P
 

 
zapraszam do oceniania ;D

https://www.youtube.com/watch?v=YOdIhJRLZ7c

  • +
  • -
  • 8


#516795 Generator klas- dodatki.

Napisane przez glut w 18.02.2013 15:53

Może trochę głupia prośba, ale czy można prosić o zmianę w menu na górze aby po kliknięciu generator klas nie przenosiło na tej stronie tylko w nowej przeglądarce tak jak np. dokumentacja czy generator Vip :)

Dziękuje i przepraszam za głupią prośbę :P
  • +
  • -
  • 4


#740014 Naruto Mod w CS:GO? Coś się kroi

Napisane przez d0naciak w 01.06.2017 23:08

Chciałem się pochwalić moim małym projektem jakim jest Naruto Mod do CS:GO :D Na filmiku dwa znane 'jutsu' - zapraszam do oglądania :P Oczywiście wymagać mogą poprawek kosmetycznych, mam zamiar je poprawić przy robieniu innych technik :)

CSGO: Naruto Jutsus - Fireball (Gougakyuu) & One Thousand Birds (Chidori)


  • +
  • -
  • 6


#738285 [Cod Nowy] Procent doswiadczenia za wszystko dla wybranej osoby

Napisane przez Linux' w 08.04.2017 23:31

W tym prostym tutorialu zaprezentuje w jaki sposób możemy zrobić by wybrana przez nas osoba - załóżmy że posiadacz określonej flagi, otrzymywał zwiększony procent doświadczenia absolutnie za wszystko.

 

Zasada jest dość prosta, musimy przejść do public Action:UstawNoweDoswiadczenie(client, doswiadczenie) w silniku naszego coda a następnie pod:

new nowe_doswiadczenie = doswiadczenie-doswiadczenie_gracza[client];

dodać

if(doswiadczenie_gracza[client] < doswiadczenie) // warunek blokujacy mnozenie wartosci ujemnych
{
	if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) // sprawdzanie czy gracz spelnia warunek, w tym wypadku posiada flage
		nowe_doswiadczenie = RoundFloat((doswiadczenie-doswiadczenie_gracza[client])*1.10); // 1.10 = 110% czyli o 10% wiecej od przecietnego gracza
}

teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.

 

 

 

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


  • +
  • -
  • 2


#738169 Prośba o wycenę kompa

Napisane przez krzychybyczcash w 04.04.2017 12:35

Wg. mnie 400-500 zl jest warty.


  • +
  • -
  • -2


#734253 [PORADNIK] Mapy z workshopu

Napisane przez plx211 w 03.01.2017 16:39

WSTĘP


Workshop niesie ze sobą wiele korzyści, choćby takie że możemy mieć 2 mapy o takiej samej nazwie ponieważ ich id jest unikatowe, inną zaletą to że client pobiera mapy bezpośrednio z workshopu dzięki czemu nie jesteśmy "zmuszeni" do posiadania FastDL.

Poradnik pisany wręcz na kolanije, więc wybaczcie ewentualne błędy :)
Mam nadzieję że komuś się przyda.

W przypadku niektórych hostingów, authkey oraz +host_workshop_map mogą się znależć w web configu servera ;)

//TODO: Wzbogacić poradnik o kolekcje (jeśli komuś chce się pisać)

GENEROWANIE KLUCZA STEAMWEB API



Aby server mógł komunikować się z workshopem, musimy wygenerować klucz steamweb api, w tym celu:

  1. Zaloguj się na https://steamcommunity.com
  2. Udaj się na https://steamcommunity.com/dev/apikeypowinno ukazać ci się coś takiego:
    Spoiler
  3. Wpisz w pole "Nazwa domeny" adres swojej domeny (lub ip servera)
  4. Zakceptuj regulamin
  5. Kliknij zielony przycisk "Zarejestruj się"

Po wykonaniu tych czyności powinno ukazać ci się coś takiego:

Spoiler

Łatwo odczytać gdzie znajduje się nasz klucz, w mojm przypadku to:

FE26B33FF6A8795A57980BBC64822D99

Pamiętaj jednak aby nikomu tego KLUCZA NIE UDOSTĘPNIAĆ!

DODAWANIE KLUCZA DO SERVERA



Skoro mamy już klucz to możemy go dodać do servera, w tym celu do komendy startowej servera dodajemy:

-authkey {NASZ_KLUCZ}

W mojm przypadku komenda startowa wygląda tak:

./srcds_run -game csgo -console -usercon +game_type 0 +game_mode 0 +map de_dust2 +sv_setsteamaccount XXX -net_port_try 1 -authkey FE26B33FF6A8795A57980BBC64822D99

ODCZYTYWANIE ID MAPY



Znajdźmy wpierw sobie jakąś mape, w tym celu udajemy się na http://steamcommunit...readytouseitems
Ja wybrałem sobie mape awp_lego_b2 która się znajduje pod adresem http://steamcommunit...s/?id=826486474
Link do mapy jest bardzo ważny bo to właśnie z niego odczytujemy id, jak widać w tym przypadku id to:

826486474

Na wszelki wypadek:

Spoiler


WGRYWANIE MAPY



Załadowanie mapy z workshopu sprowadza się jedynie do wpisania w konsole servera:

host_workshop_map {ID_MAPY}

W mojm przypadku:

host_workshop_map 826486474

Po wpisaniu komedny server pobierze mape do

maps/workshop/{ID_MAPY}

poczym ją odpali

Spoiler

Aby udowodnić że mapa została załadowana, tak wygląda wynik komedny

status

Spoiler


AUTOSTART MAPY



Jeśli chcemy aby dana mapa automatycznie się uruchamiała w przypadku startu servera musimy w skrypcie startowym zamienić:

+map {de_d...}

Na:

+host_workshop_map {ID_MAPY}

Przykładowo w mojm przypadku wyglądało by to tak:

./srcds_run -game csgo -console -usercon +game_type 0 +game_mode 0 +sv_setsteamaccount XXX -net_port_try 1 -authkey FE26B33FF6A8795A57980BBC64822D99 +host_workshop_map 826486474

SPRAWDZANIE JAKIE MAMY POBRANE MAPY


maps workshop

CIEKAWE LINKI



https://forums.allie...d.php?p=2081908
https://developer.va...erver_Operators


  • +
  • -
  • 3


#737446 [CS:GO] [Deathrun] Autospawn dla CT by Rodzyn

Napisane przez dasiek w 14.03.2017 08:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXX > Pluginy

do

SourceMod > Pluginy
  • +
  • -
  • 1


#612566 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez `YNRE. w 06.02.2014 16:54

Wszystko zostanie naprawione, jednak dajcie nam na to trochę czasu :) Proszę pisać w tym temacie co jeszcze nie działa, a działało w niedzielę, proszę nie dublować zgłoszeń, jeśli ktoś już o czymś pisał to nie wymieniać tego ponownie.

Generatory na dzień dzisiejszy mają dość niski priorytet, więc uzbrójcie się w cierpliwość

 

A kiedy będę mógł się spodziewać VIP Generatora? Bo chciałem stworzyć nowego, bo troche źle zrobiłem poprzedniego i mi się buguje i VIP staje się całkowicie niewidzialny. Chciałbym zniwelować ten problem jak najszybciej. Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • -5


#737282 Witam po długiej przerwie

Napisane przez DarkGL w 10.03.2017 13:05

;)


  • +
  • -
  • 1


#720285 Proszę o klasy i perki :)!

Napisane przez mayday245 w 10.02.2016 19:58

Ja sie znam ale mi sie nie chce za free xD :)




#714254 [KOSZ] Problem z jezykiem AMXX

Napisane przez sebko1112 w 06.11.2015 15:18

Witam gram na serwerze gdzie stosowany jest AMXX jak ktos kogos banuje lub cos takiego to pisze mi to w  Czeskich / Ruskich / Hiszpanskich slowach jak zmienic to na jezyk polski?   :PDT_bud:  :podekscytowany:  :cycki:  :like_it:  :poddaje_sie:  :skull:  :banan_dance:  :laser:  :yikes:  :bzykbzyk:  :bum:  :spamban:  :sex_anal:  :piwerko:  :sick:  :sparta:  :masturbacja:  :sex:     :ganja:  :zle:  :X  :love:  :]  :!:  :huh:  :super: :ganja:  :spadowa:  :spadowa:  :spadowa:  :spadowa:     B)  :blush:  :xmas:   :życzenia:   :cwaniak:  :cwaniak:   :cwaniak:  :trash:  :unsure:  :censored:  :censored:   :kwiaty:  :kwiaty:  :zimno:  :zimno:   ^_-  :##:

 


  • +
  • -
  • -4


#712584 [ROZWIĄZANE] Skrypt losujący liczby z pewnego zakresu

Napisane przez dasiek w 01.10.2015 08:40

import java.util.Random;

public class HelloWorld{

     public static void main(String []args){
        Random random = new Random();
        Integer sum = 0;
        for(int i = 0 ; i < 20 ; i++){
        	Integer num = (random.nextInt(90) + 10);
        	System.out.println(num);
        	sum+=num;
        }
        System.out.println("Suma="+sum);
     }
}


  • +
  • -
  • 2