Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Haliax - zdjęcie

Haliax

Rejestracja: 23.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.06.2017 12:26
-----

#601723 [ROZWIĄZANE] Zliczanie fragów

Napisane przez d0naciak w 05.01.2014 12:58

show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])

na

show_hudmessage(id, "Ranga: %s",ranga)

  • +
  • -
  • 1


#600863 [ROZWIĄZANE] Zliczanie fragów

Napisane przez Wielkie Jol w 03.01.2014 18:33

/* Plugin generated by AMXX-Studio
By spiderman, requested by spiderman
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Ranga"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spiderman"
#define TASK 666
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return
    
    new param[1]
    param[0] = id
    
    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
    if(task_exists(TASK+id))
    remove_task(TASK+id)
public rank(param[])
{
    new id = param[0]
    
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
    
    new ranga[30]
    
    if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
        format(ranga,29,"Lamus")
    else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
        format(ranga,29,"Poczatkujacy")
    else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
        format(ranga,29,"Wiesniak")
    else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
        format(ranga,29,"Sierota")
    else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
        format(ranga,29,"Kox")
    else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
        format(ranga,29,"Cherlak")
    else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
        format(ranga,29,"Kozak")
    else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
        format(ranga,29,"Snajper")
    else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
        format(ranga,29,"Macho")
    else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
        format(ranga,29,"Rambo")
    else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
        format(ranga,29,"Terminator")
    else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
        format(ranga,29,"Joker")
    else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
        format(ranga,29,"Morfeusz")
    else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
        format(ranga,29,"Wybraniec")
    else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
        format(ranga,29,"Killer")
    else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
        format(ranga,29,"Multi Killer")
    else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
        format(ranga,29,"Owner")
    else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
        format(ranga,29,"Cziter")
    else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 1999)
        format(ranga,29,"Vip TeamKielce")
    else if ( stats[0] >= 1000 )
        format(ranga,29,"GM TeamKielce")
    
    set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01)
    show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])

}  

  • +
  • -
  • 1


#456420 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez dasiek w 08.09.2012 10:27

Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem


Przerąbane Tak wbijać na wszystkie serwery... Dużo pracy.

mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć.

Skromność podstawą sukcesu.

Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak.


Owszem - winni się tłumaczą. :)

Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji. :mur:


I tak wyszło Że my źli... Ciekawe że waszym zdaniem normalna dyskusja to wtedy gdy jeden mówi coś i nie przyjmuje zdania drugiego. :gwizd:
  • +
  • -
  • 4


#313756 2 sloty na perk

Napisane przez Cypis' w 26.10.2011 19:49

Witam, przedstawiam wam tuta i gotowca jak dodać 2sloty na perk do cod mod.

Tutorial:
Spoiler


Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku,
say drop2 - wyrzucasz drugi perk,
useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka
lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków
- fix buga przez co padał serwer

Gotowiec:
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,14 KB  2395 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   50,17 KB  216 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.inc   7,83 KB  1725 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 41


#365698 Sklepik Cod Mod

Napisane przez Misiaczek ;c w 16.02.2012 21:33

Nowa wersja ;) ? Napisalem post ze to nie dziala miesiac temu, a i tak jeszcze wczesniej o tym mowa byla ;)

Wiec kiedy update? na wakacje?


Jak znajde odrobine czasu, bo aktualnie to przesiaduje ciagle po 16h w robocie od pon do niedzieli...
  • +
  • -
  • 2


#357629 Premium Points

Napisane przez grzesiu131 w 03.02.2012 17:59

Proszę o wybaczenie użytkowniką którzy myśleli że plugin jest bez wad, sam otóż nawet nie wiedziałem że ten błąd istnieje. W załączniku zamieszczam poprawione pluginy, obecnie nie jestem w stanie edytować pierwszego posta więc proszę pobierać z tego

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#274581 Nowe statystyki

Napisane przez A może sma? w 27.07.2011 14:41

Cześć. Mój sposób jest skomplikowany. Ale jest :] Chciałbym jeszcze podziękować RPK.Shark za podpowiedź dotyczącą przeliczania punktów na grawitację.
Tym sposobem możecie dodać sobie jakąkolwiek statystykę (nawet taką, która nic nie robi, po prostu nie dodajecie nic w zastosuj atrybuty).
Jeszcze jedna uwaga: jeżeli pokusicie się o dodanie swojej statystki, to fajnie by było gdybyście upublicznili na forum w tym temacie swój public ZastosujAtrybuty :]
Będę linki dodawał do 1. postu :]

Poradnik jest tak długi, że nie mieści się do postu, więc jest w załączniku xD

No to jedymy :D

Mały wstęp:

  • Sposób opisany przeze mnie wymaga kompilacji lokalnej.
  • Nie sprawdzałem co się stanie, jeżeli nie usuniesz pliku nvault z levelami graczy. Możliwe, że wszystko będzie działać poprawnie, ale jest również możliwa odwrotna sytuacja. Jeżeli levele zresetujesz - wszystko powinno być dobrze.
  • Gdy klasa nie będzie miała dodanej dodatkowej statystyki nie wyswietli się w menu wyboru klas
  • Mój sposób wymaga edycji codmod.inc, więc jeżeli chcesz kompilować klasy bez dodatkowej statystyki (np. dla kogoś innego) to musisz użyć oryginalnego pliku codmod.inc.
  • Na końcu poradnika znajdziesz już gotowy plik z dodaną grawitacją (wzorując się na tym poradniku można dodać inną statystykę, odpowiednio dostosowując polecenia).
  • W poradniku będę stosował polecenia znajdź/wstaw/zamień/dodaj za lub przed/dodaj za lub przed w tej samej linijce
  • Przed skorzystaniem z poradnika dodaj [CoD Nowy] Szybkie rozdawanie statystyk (CoD Stary i Nowy) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Poradnik: Załączony plik  Nowe statystyki.txt   14,42 KB  2187 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#353260 Szukam pluginu Vip - innego niz wszystkie

Napisane przez ASu w 24.01.2012 16:33

Łap 1 potem jak bd miał czas dodam reszte

i reszta

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#347867 SMS_SHOP v1.0 BETA

Napisane przez Gh0st w 11.01.2012 15:20

Jezus... po dodaniu usługi klikasz na nią w panelu " usługi sms " i tak się wpisuje IP WWW.
  • +
  • -
  • 1


#261244 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)

Napisane przez Szyfrant w 21.06.2011 14:06

GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)



Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy

Paczka zawiera:


- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ

- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K

- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ

- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek

- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik


- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek


- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon

- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów Dołączona grafika


Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !

INSTALACJA STANDARDOWA

1 # Poprzednia ilość pobrań 873

2 # Poprzednia ilość pobrań: 633

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 85


#283891 Sklep (monety i dolary)

Napisane przez A może sma? w 16.08.2011 20:51

Siema :] W ziązku z tym, że sklepy, które są obecnie zrobione i dostosowane do monet są zrobione "na odwal" macie nowy sklep :]

Dołączona grafika
Co tu dużo mówić: przerobiony sklep Miecia: [CoD Nowy] [COD:MW Nowy] Sklep [aktualizacja!] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Korzysta z tego pluginu: [CoD Nowy] System Monet - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dodatek do nowego CodModa dodający sklep
Nie jestem pewny czy jest na 100% dobrze zrobiony więc się nie obrażę za pomocne posty :P
Dodałem cvary, żebyście sobie mogli pozmieniać ustawienia bez mieszania w .sma - są CoD po 1000 i po 100 lvl :P

W sklepie mamy 7 opcji:
-Ibuprofen [Leczy 10 HP] Koszt: 1500$
-Fenacetyna [Leczy 25 HP] Koszt: 3000$
-Tramal [Leczy 50 HP] Koszt: 6000$
-Amfetamina [Wyzej skaczesz] Koszt: 16000$
-Lotto [Losowanie bonusow] Koszt: 16000$
-Doswiadczenie [Dostajesz losowy EXP] Koszt: 16000$
-Ruletka [Dostajesz losowy perk] Koszt: 10000$

Z wytrzymałością perku:
-Naprawa Perku [Dostajesz +15 wytrzymalosci perku] Koszt: 10000$

By włączyć/wyłączyć wytrzymałość otwieramy *.sma, szukamy #define WYTRZYMALOSPERKU i usuwamy/stawiamy dwa ukośniki (//) przed tą linijką

Dołączona grafika
say /sklep
say /shop

Dołączona grafika
Cvary są prawie takie same jak w oryginale.
Jednak są takie różnice:
ustawiamy je w pliku codshop.cfg
zamiast: shop_<coś tam> <ileś tam>
mamy: shop_money_<coś tam> <ileś tam> oraz shop_coins_<coś tam> <ileś tam>
Wrostek _money_ odpowiada za sklep za dolce, wrostek _coins_ odpowiada za sklep za monety

Dołączona grafika
Standardowa. cod_shop.amxx do plugins-codmod-systemmonet.ini, cvary do codshop.cfg

Dołączona grafika
A teraz to na co wszyscy czekali
Załączony plik  CoD Shop with coins.rar   20,61 KB  4497 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 32


#332446 Santa hat - Czapka mikołaja

Napisane przez MAthiasssMAt w 10.12.2011 13:38

Edytując plugin http://amxx.pl/topic/4347-santa-hat/ , dodałem opcje zdejmowania czapki (przydatne do CodMod itd - gdzie są niewidoczne klasy)

Instalacja:

(Standardowa)
Plik Czapka.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik Czapka.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik santa_hat.mdl do models
W addons/amxmodx/configs/plugins.ini na końcu dopisujemy Czapka.amxx

Modules:
  • fakemeta
  • hamsandwich
Komendy:

/czapka - zakłada czapke
/bezczapki - zdejmuje czapke


Jeżeli było proszę o usunięcie :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#314754 Projekt - Co potrzebne.

Napisane przez Fili:P w 29.10.2011 09:36

Polecam 3DS Max, a później w googalch wpisujesz "jak przerobić model pod half-life" i będziesz miał wszystko napisane.
  • +
  • -
  • 1


#314762 Projekt - Co potrzebne.

Napisane przez DarkGL w 29.10.2011 09:42

3ds max , milkshape i do "rozkladania"/"skladania" modelu hlviever mdldec i studiomdl
download 3 ostatnich programów masz tutaj
http://www.wunderboy.../apps/jhlmv.php
  • +
  • -
  • 1


#314557 Szablon Listy serwerów

Napisane przez Gh0st w 28.10.2011 19:28

Wystarzcy tak jak Blak Rajder napisał podpiąć pod GameQ
  • +
  • -
  • 1