show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
na
show_hudmessage(id, "Ranga: %s",ranga)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Haliax nie posiada znajomych
Napisane przez d0naciak
w 05.01.2014 12:58
Napisane przez Wielkie Jol
w 03.01.2014 18:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio By spiderman, requested by spiderman */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Ranga" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spiderman" #define TASK 666 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { if(is_user_bot(id)) return new param[1] param[0] = id set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b") } public client_disconnect(id) if(task_exists(TASK+id)) remove_task(TASK+id) public rank(param[]) { new id = param[0] static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) new ranga[30] if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29) format(ranga,29,"Lamus") else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59) format(ranga,29,"Poczatkujacy") else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119) format(ranga,29,"Wiesniak") else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209) format(ranga,29,"Sierota") else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324) format(ranga,29,"Kox") else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499) format(ranga,29,"Cherlak") else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729) format(ranga,29,"Kozak") else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999) format(ranga,29,"Snajper") else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399) format(ranga,29,"Macho") else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849) format(ranga,29,"Rambo") else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299) format(ranga,29,"Terminator") else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899) format(ranga,29,"Joker") else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549) format(ranga,29,"Morfeusz") else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999) format(ranga,29,"Wybraniec") else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899) format(ranga,29,"Killer") else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899) format(ranga,29,"Multi Killer") else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999) format(ranga,29,"Owner") else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299) format(ranga,29,"Cziter") else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 1999) format(ranga,29,"Vip TeamKielce") else if ( stats[0] >= 1000 ) format(ranga,29,"GM TeamKielce") set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.01) show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0]) }
Napisane przez dasiek
w 08.09.2012 10:27
Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem
Skromność podstawą sukcesu.mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć.
Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak.
Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji.
Napisane przez Cypis'
w 26.10.2011 19:49
perk_gracza[33],
wartosc_perku_gracza[33];
perk_gracza[2][33],
wartosc_perku_gracza[2][33];
register_clcmd("say /perk2", "KomendaOpisPerku2");
register_clcmd("say /drop2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("say /wyrzuc2", "WyrzucPerk2");
register_clcmd("useperk2", "UzyjPerku2");
register_clcmd("radio2", "UzyjPerku2");
perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk");
UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
if(!perk_gracza[0][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 0);
else if(!perk_gracza[1][attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1, 1);
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 0);
UstawPerk(id, 0, 0, 0, 1);
public KomendaOpisPerku(id)
OpisPerku(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id]);
public KomendaOpisPerku2(id)
OpisPerku(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id]);
public UzyjPerku(id)
return UzyjPerki(id, 0);
public UzyjPerku2(id)
return UzyjPerki(id, 1);
public UzyjPerki(id, lp)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new forward_handle = forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[lp][id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public WyrzucPerk(id)
DropPerka(id, 0)
public WyrzucPerk2(id)
DropPerka(id, 1)
public DropPerka(id, lp)
{
if(perk_gracza[lp][id])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[lp][id]]);
UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;
static obroty[33];
if(obroty[id]++ >= 5)
{
obroty[id] = 0;
UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
if(perk == perk_gracza[!lp][id] && perk)
{
UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;
new ret;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[lp][id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);
perk_gracza[lp][id] = 0;
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ExecuteForward( perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc, lp);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1, lp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
obroty[id] = 0;
if(pokaz_info && perk)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);
perk_gracza[lp][id] = perk;
wartosc_perku_gracza[lp][id] = wartosc;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PobierzPerk(plugin, params)
{
if(params != 3)
return 0;
new id = get_param(1), lp = get_param(3);
set_param_byref(2, wartosc_perku_gracza[lp][id]);
return perk_gracza[lp][id];
}
say perk2 - informacje na temat drugiego perku, say drop2 - wyrzucasz drugi perk, useperk2 - używasz drugiego perku, radio2 - używasz drugiego perku.
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0); /*------------------------------ Zwraca drugi perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0); /*------------------------------ Ustawia drugi perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/ forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk ------------------------------*/Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków - fix buga przez co padał serwer
Napisane przez Misiaczek ;c
w 16.02.2012 21:33
Napisane przez grzesiu131
w 03.02.2012 17:59
Napisane przez A może sma?
w 27.07.2011 14:41
Napisane przez ASu
w 24.01.2012 16:33
Napisane przez Gh0st
w 11.01.2012 15:20
Napisane przez Szyfrant
w 21.06.2011 14:06
GmAMXBans 1.6 + Poprawki (AMXX.PL)
Wrzuciłem wszystkie poprawki, poprawiłem trochę tłumaczenia i dodałem poprawnie skompilowane pluginy
Paczka zawiera:
- [GmAMXBans] [FIX] Gracz został wcześniej zbanowany 83 razy by L0rdS^P0l4K
- [GmAMXBans] [FIX] [AMXBans] Zaladowano 0 admino z bazy danych by MisieQ
- [GmAMXBans] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów by L0rdS^P0l4K
- [GmAMXBans] [FIX] Długie Wczytywanie Strefy Admina by MisieQ
- [GmAMXBans] Import adminów z users.ini by Portek
- [GmAMXBans] Spolszczone Pliki Konfiguracyjne - by Szyfrancik
- [GmAMXBans] check_player.inl::prebanned_check_ - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by Portek
- Błędne wyświetlanie w Strefie Admina (Styl Default - WEB) by Kawon
- Dodałem również plik admin.txt gdyż była tam literówka związana z ładowaniem adminów
Jak czegoś brakuje pisać od razu !! Nie było mnie długo na forum więc mogę nie wiedzieć co zostało poprawione !
INSTALACJA STANDARDOWA
1 # Poprzednia ilość pobrań 873
2 # Poprzednia ilość pobrań: 633
Napisane przez A może sma?
w 16.08.2011 20:51
Dodatek do nowego CodModa dodający sklep
Nie jestem pewny czy jest na 100% dobrze zrobiony więc się nie obrażę za pomocne posty
Dodałem cvary, żebyście sobie mogli pozmieniać ustawienia bez mieszania w .sma - są CoD po 1000 i po 100 lvl
W sklepie mamy 7 opcji:
-Ibuprofen [Leczy 10 HP] Koszt: 1500$
-Fenacetyna [Leczy 25 HP] Koszt: 3000$
-Tramal [Leczy 50 HP] Koszt: 6000$
-Amfetamina [Wyzej skaczesz] Koszt: 16000$
-Lotto [Losowanie bonusow] Koszt: 16000$
-Doswiadczenie [Dostajesz losowy EXP] Koszt: 16000$
-Ruletka [Dostajesz losowy perk] Koszt: 10000$
Z wytrzymałością perku:
-Naprawa Perku [Dostajesz +15 wytrzymalosci perku] Koszt: 10000$
By włączyć/wyłączyć wytrzymałość otwieramy *.sma, szukamy #define WYTRZYMALOSPERKU i usuwamy/stawiamy dwa ukośniki (//) przed tą linijką
say /sklep say /shop
Cvary są prawie takie same jak w oryginale. Jednak są takie różnice: ustawiamy je w pliku codshop.cfg zamiast: shop_<coś tam> <ileś tam> mamy: shop_money_<coś tam> <ileś tam> oraz shop_coins_<coś tam> <ileś tam> Wrostek _money_ odpowiada za sklep za dolce, wrostek _coins_ odpowiada za sklep za monety
Standardowa. cod_shop.amxx do plugins-codmod-systemmonet.ini, cvary do codshop.cfg
A teraz to na co wszyscy czekali
Napisane przez MAthiasssMAt
w 10.12.2011 13:38
Napisane przez Fili:P
w 29.10.2011 09:36
Napisane przez DarkGL
w 29.10.2011 09:42
Napisane przez Gh0st
w 28.10.2011 19:28