Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Skillson
Rejestracja: 20.08.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.06.2012 10:30





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 21
- Odwiedzin: 3 868
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 41 lat
- Urodziny: Kwiecień 9, 1984
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Miasto
Kontakt
#361158 [ROZWIĄZANE] Jak uzywac tabel?
Napisane przez Gh0st
w 09.02.2012 16:40
2. Jeśli nie zrozumie tych zwykłych, to niech za Array: się nie bierze.
#362054 Sprawdzanie logowania
Napisane przez Gh0st
w 10.02.2012 20:51
nie rozumiem po co dajesz to raportowaniewłasnie


Powiem ci to co mi kiedyś G[o]Q, na sb napisał że używam czegoś choć nie wiem do końca jak to działa


Jeśli ustawisz 1x raportowanie błędów to to raportowanie będzie działać na cały skrypt do puki nie ustawisz gdzieś w środku kodu np na 0 lub E_ALL ^ E_NOTICE ... poza tym używanie raportowania E_ALL, jest dla mnie bez użyteczne bo i tak nikt nimi się nie przejmuje.
Tutaj masz lekko poprawioną funkcje get_user ...
function get_user($userLogin,$userHaslo)
{
db_connect();
$query = sprintf("SELECT * FROM users WHERE login='%s' AND haslo='$s'", $userLogin, $userHaslo);
$result = mysql_fetch_array(mysql_query($query));
return $result ? $result : false;
}
#311640 Diablomod WWW Stats ver 2.0
Napisane przez Gh0st
w 22.10.2011 09:15
#361026 Diablomod WWW Stats ver 2.0
Napisane przez Gh0st
w 09.02.2012 12:23
#361149 [ROZWIĄZANE] Jak uzywac tabel?
Napisane przez Gh0st
w 09.02.2012 16:36
new Tablica[][] = { "Gh0st", "Ja" }Aby odwołać się do stringu gh0st musimy wywołać tak:
Tablica[0]; // bo pierwszy pozioma drugim poziomem jest napis Ja czyli:
Tablica[1];] co tu do tłumaczenia.
Tutaj masz wszystko szczegółowo opisane:
Tablice dynamiczne dla początkujących - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#359524 [ROZWIĄZANE] Hud miga
Napisane przez
Kolar`.
w 06.02.2012 17:33
HuD Questów
{
if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) ) continue;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
if( ! ePlayerQuestType[id] ){
formatex(Msg, 1023, "^n^n^n^n^nNie wypelniasz zadnego Qusta! ^nSay /qu aby wyswietlic menu!");
}else{
need = get_user_progress_need(id);
progress = get_user_progress(id);
formatex(Msg2, 1023, QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id] - 1], (need-progress))
formatex(Msg, 1023, "^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s]^n[Tytul Misji: %s]^n[Postep Misji: %i/%i]^n[%s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], QuestTitle[ePlayerQuestType[id]], progress, need, Msg2);
}
ShowSyncHudMsg(id, gHudObj, Msg);
}
HuD CoDa.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Postac: %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Item: %s]^n[Zdrowie: %d]^n[Pkt. Honoru: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, Odznaki[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#357188 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]
Napisane przez Gh0st
w 02.02.2012 19:33
#357023 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]
Napisane przez Gh0st
w 02.02.2012 14:49
#359033 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]
Napisane przez Gh0st
w 05.02.2012 18:53
#359527 [ROZWIĄZANE] Hud miga
Napisane przez Gh0st
w 06.02.2012 17:37
#355390 Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Napisane przez Gh0st
w 29.01.2012 20:44
Witam, przedstawię tutaj krótki poradnik jak można dodać nagrodę w postaci Monet po wykonaniu jakiegoś questa
Questy:
http://amxx.pl/topic...ersja-3-update/
Monety:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
A więc zaczynamy

Szukamy:
#define PREFIX "Questy"
Dodajemy Pod:
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
Szukamy:
new Array: gNagroda;
Dodajemy pod:
new Array: gNagrodaCoins;
Szukamy:
gNagroda = ArrayCreate();
Dodajemy Pod:
gNagrodaCoins = ArrayCreate();
Szukamy
dane[4][32];
Zmieniamy na:
dane[5][32];
Szukamy:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31);
Zmieniamy na:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31, dane[4], 31);
Szukamy:
ArrayPushCell(gNagroda, str_to_num(dane[3]));
Pod dodajemy:
ArrayPushCell(gNagrodaCoins, str_to_num(dane[4]));
Zamieniamy Public:
public menu_first_handle(id, menu, item)
Na:
public menu_first_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new menu2 = menu_create("Wybierz Quest:","menu_handle")
new formats[128]
for(new i = 0;i<MaxQuest;i++)
{
if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) == item)
{
switch(ArrayGetCell(gTyp, i))
{
case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
}
menu_additem(menu2, formats);
}
}
iPlayerPrzedzial[id] = item;
menu_setprop(menu2, MPROP_PERPAGE, 6);
menu_display(id,menu2,0)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
Szukamy:
new award = ArrayGetCell(gNagroda, iPlayerQuestID[id]);
Dodajemy Pod:
new award_coins = ArrayGetCell(gNagrodaCoins, iPlayerQuestID[id]);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id) + award_coins);
Szukamy:
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa", award);
Zmieniamy na
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa i %i Monet", award, award_coins);
Od teraz nasze questy wyglądają Tak:
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa" "nagroda monet"
#357539 DiabloMod by Gh0st
Napisane przez Gh0st
w 03.02.2012 14:51
#356971 DiabloMod by Gh0st
Napisane przez Gh0st
w 02.02.2012 13:19
#356658 DiabloMod by Gh0st
Napisane przez Gh0st
w 01.02.2012 19:38
Przedstawiam wam mój diablo mod, zrobiony na potrzeby mojego serwera.
- Max 100Lv.
- Exp Raczej Slow
Link do orginalnego DiabloModa, gdzie znajdują się modele oraz wszystko potrzebne do jego wgrania na serwer ( cvary ... itp )
http://amxx.pl/topic/8621-diablo-mod-59l-sql/
To co mogę powiedzieć o mojej jakże skromnej i moim zdaniem dobrej przeróbce można powiedzieć to:
- Punkty Mana ( mojego autorstwa )
- Rozbudowany sklep za Punkty powyżej
- Możliwość Kupna klasy Diablo, za uzbierane punkty mana
- Klasa premium ( ADMIN_LEVEL_H - T )
- Frakcje
- Podział opisów klas na frakcje
- 2 Nowe statystyki. ( Niewidzialność od 35 Poziomu / Kasa )
- Usprawniona baza danych
- Łatwa możliwość edycji sklepu za punkty mana, poprzez tablice.
- Sklep z dodatkowymi skilami, za Mane.

Nie będę go rozwijał gdyż wstawiłem go tylko dlatego, że marnował mi się na dysku. Jedyne o co proszę to... nie podszywajcie się pod autora tej edycji, nie tak jak było z Diablomod by Onyke, 100 wiadomości na gg miałem, czy nie chce kupić


Załączone pliki
-
SMA I AMXX.rar 267,03 KB 838 Ilość pobrań
-
dbmod_5.9l.amxx 221,3 KB 48 Ilość pobrań
-
dbmod_5.9l.sma 237,31 KB 752 Ilość pobrań
dbmod_5.9l.amxx
#314485 SMS_SHOP v1.0 BETA
Napisane przez Gh0st
w 28.10.2011 16:48
SMS_SHOP v1.1 BETA
O Sklepie:Sklep Jest Kontynuacją tego oto sklepu http://amxx.pl/topic...mins-wersja-15/. Ale dlaczego zrobiłem nowy temat. oto jest pytanie. Zrobiłem ten temat dlatego iż ten sklep bardzo różni się od tego wymienionego wyżej.
DEMO : http://4strike.pl/index.php
Co Posiada Nowego
- System Modułów ( Gotowy Przykład jak zrobić Kupno Premium )
- Panel Admina ( na razie jest tam parę opcji ale obiecuję że będę szybko dawał następne )
- No i główny powód to w dużej większości napisany obiektowo co daje mam nadzieje większą efektywność i szybkość pracy.
- Możliwość edycji menu
- Możliwość dodawanie i usuwania administratorów
- System Raportowania błędów na stronie. Pojawia się z prawej strony belki podczasz przeglądania modułów z sekcji globalnej
Instalacja jest banalnie prosta!, Postępujemy zgodnie z następującymi poleceniami
- Pobieramy paczkę która znajduje się w załączniku
- Otwieramy plik data.php
- Następnie zmieniamy dane na swoje
- A potem wchodzimy : adresstrony.pl/install.php
- Wymagany amxbans +1.6 GM
- Po poprawnym zainstalowaniu wchodzimy do panelu administracyjnego na stronie danymi:
Hasło: Podane Podczas Instalowania
Sklep nie potrzebuje żadnej instalacji ze strony serwera, Poprostu korzysta on z amxbansa.
O Modułach/Aplikacjach:
Moduły znajdują się w folderze aplications, dzielimy na :
- Global - dostępne dla wszystkich
- Private - dostępne tylko dla zalogowanego administratora
?app=global&mdl=nazwa_plikuLink do aplikacji prywatynych
?app=private&mdl=nazwa_pliku
Jak dodać np. Kupno Premium/vipa:
- Wchodzimy do folderu aplications/global/.
- Następnie otwieramy przykładowy plik kup_premium ( skąd wziąć $serwer_id ?, wchodzimy do phpmyadmin, w tabeli amx_serverinfo mamy id serwera )
- W tym Pliku jest wszystko opisane
- Wchodzimy do folderu style_templates
- I edytujemy wybrany przez siebie plik
SS:

W nowszej wersji mozilli i opery widać cień dookoła strony, niestety ss robiłem na komputerze a tutaj mam starą wersje.
Change Log:
Wersja v1.1:
- *Nowy moduł* - sprawdzanie id serwerów aktualnie zapisanych w amxbans. Id serwera potrzeba do napisania swojego własnego modułu np kupna premium
- Nowy Plik install.php by Hiroshima
Dodano Wpisywania własnego loginu i hasła którego potem trzeba użyć do zalogowania się
- Dodano demo: http://4strike.pl/index.php
- Poprawiono Plik class.shop.php
- Poprawiono Plik Kup_premium ( Przykład )
- Aby Zrobić Update należy podmienić wszystkie plik z folderu ./update/



- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Skillson
- Regulamin