Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 29.01.2012 20:44

*
Popularny

Jak dodać nagrodę w postaci monet?

Witam, przedstawię tutaj krótki poradnik jak można dodać nagrodę w postaci Monet po wykonaniu jakiegoś questa

Questy:
http://amxx.pl/topic...ersja-3-update/

Monety:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/


A więc zaczynamy ^^
Szukamy:
#define PREFIX "Questy"

Dodajemy Pod:

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

Szukamy:
new Array: gNagroda;

Dodajemy pod:
new Array: gNagrodaCoins;

Szukamy:
gNagroda	= ArrayCreate();

Dodajemy Pod:
gNagrodaCoins   = ArrayCreate();

Szukamy
dane[4][32];

Zmieniamy na:
dane[5][32];

Szukamy:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31);

Zmieniamy na:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31, dane[4], 31);

Szukamy:
ArrayPushCell(gNagroda,		str_to_num(dane[3]));   

Pod dodajemy:
ArrayPushCell(gNagrodaCoins,		str_to_num(dane[4]));

Zamieniamy Public:
public menu_first_handle(id, menu, item)

Na:
Spoiler


Szukamy:
new award = ArrayGetCell(gNagroda, iPlayerQuestID[id]);

Dodajemy Pod:

new award_coins = ArrayGetCell(gNagrodaCoins, iPlayerQuestID[id]);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id) + award_coins);

Szukamy:
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa", award);

Zmieniamy na
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa i %i Monet", award, award_coins);



Od teraz nasze questy wyglądają Tak:
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa" "nagroda monet"

  • +
  • -
  • 6

#2 emeryt0131

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:40
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:And
Offline

Napisano 29.01.2012 21:05

Tzn. Mam rozumieć że dzieli questy na te za monety i za exp`a tak ?
  • +
  • -
  • 0

#3 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 29.01.2012 21:16

Chodzi tu, że za wykonanie jakiś Questów dodatkowo dostajesz Monety. Wcześniej pisało tylko, że Quest był wykonany(chyba xD) ;) a za monety można sobie kupić exp, perki itp.
  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#4 stoogie

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:138
  • Lokalizacja:gdańsk
Offline

Napisano 28.05.2012 15:10

Sorry za odkop, są literówki:


				case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))


Na końcu każdego wiersza powinno być "gNagroda" a nie "gNagrda"

Wyskakują przez to errory :P

Użytkownik stoogie edytował ten post 28.05.2012 15:14

  • +
  • -
  • 3
Dołączona grafika

#5 Junak xD

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Co to cie interesuje
Offline

Napisano 16.05.2013 18:04

Moge dostac ten plugin juz skompilowany


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam Serdecznie


#6 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 24.05.2013 12:17

@up Łap:

Załączony plik  cod_quests.sma   14,23 KB  126 Ilość pobrań
  cod_quests.amxx


Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#7 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.10.2013 19:22

świetne , ale moge wiedziec jak zrobić na same monety !? bo nwm jak exp usunać i żeby ilość monet była na czerwony kolor np. zabij 3 osoby nagroda 5(tu czerwony) monet , jak dodać np. zabij 5 osob z awp ?

Użytkownik Chory H edytował ten post 25.10.2013 19:24

  • +
  • -
  • 0

#8 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.10.2013 15:17

@ up

tak zrobić to jest proste

powiem Ci nawet jak

 

Otwórz cod_quests.sma

 

Weź Edytuj -> Zamień

 

Wpisz

cod_set_user_xp

zamień na

cod_set_user_coins

Wpisz

cod_get_user_xp

zamień na

cod_get_user_coins

Wpisz

expa

zamień na

monet

i na samym górze pod

#define PREFIX "Questy"

dodaj

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

I Gotowe :)


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych