←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]

  • +
  • -
Gh0st - zdjęcie Gh0st 29.01.2012

Jak dodać nagrodę w postaci monet?

Witam, przedstawię tutaj krótki poradnik jak można dodać nagrodę w postaci Monet po wykonaniu jakiegoś questa

Questy:
http://amxx.pl/topic...ersja-3-update/

Monety:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/


A więc zaczynamy ^^
Szukamy:
#define PREFIX "Questy"

Dodajemy Pod:

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

Szukamy:
new Array: gNagroda;

Dodajemy pod:
new Array: gNagrodaCoins;

Szukamy:
gNagroda	= ArrayCreate();

Dodajemy Pod:
gNagrodaCoins   = ArrayCreate();

Szukamy
dane[4][32];

Zmieniamy na:
dane[5][32];

Szukamy:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31);

Zmieniamy na:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31, dane[4], 31);

Szukamy:
ArrayPushCell(gNagroda,		str_to_num(dane[3]));   

Pod dodajemy:
ArrayPushCell(gNagrodaCoins,		str_to_num(dane[4]));

Zamieniamy Public:
public menu_first_handle(id, menu, item)

Na:
Spoiler


Szukamy:
new award = ArrayGetCell(gNagroda, iPlayerQuestID[id]);

Dodajemy Pod:

new award_coins = ArrayGetCell(gNagrodaCoins, iPlayerQuestID[id]);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id) + award_coins);

Szukamy:
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa", award);

Zmieniamy na
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa i %i Monet", award, award_coins);



Od teraz nasze questy wyglądają Tak:
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa" "nagroda monet"
Odpowiedz

  • +
  • -
emeryt0131 - zdjęcie emeryt0131 29.01.2012

Tzn. Mam rozumieć że dzieli questy na te za monety i za exp`a tak ?
Odpowiedz

  • +
  • -
maclaw01 - zdjęcie maclaw01 29.01.2012

Chodzi tu, że za wykonanie jakiś Questów dodatkowo dostajesz Monety. Wcześniej pisało tylko, że Quest był wykonany(chyba xD) ;) a za monety można sobie kupić exp, perki itp.
Odpowiedz

  • +
  • -
stoogie - zdjęcie stoogie 28.05.2012

Sorry za odkop, są literówki:


				case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
				case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa %i Monet",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))


Na końcu każdego wiersza powinno być "gNagroda" a nie "gNagrda"

Wyskakują przez to errory :P
Użytkownik stoogie edytował ten post 28.05.2012 15:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Junak xD - zdjęcie Junak xD 16.05.2013

Moge dostac ten plugin juz skompilowany

Odpowiedz

bulka - zdjęcie bulka 24.05.2013

@up Łap:

Załączony plik  cod_quests.sma   14,23 KB   327 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
Chory H - zdjęcie Chory H 25.10.2013

świetne , ale moge wiedziec jak zrobić na same monety !? bo nwm jak exp usunać i żeby ilość monet była na czerwony kolor np. zabij 3 osoby nagroda 5(tu czerwony) monet , jak dodać np. zabij 5 osob z awp ?
Użytkownik Chory H edytował ten post 25.10.2013 19:24
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 26.10.2013

@ up

tak zrobić to jest proste

powiem Ci nawet jak

 

Otwórz cod_quests.sma

 

Weź Edytuj -> Zamień

 

Wpisz

cod_set_user_xp

zamień na

cod_set_user_coins

Wpisz

cod_get_user_xp

zamień na

cod_get_user_coins

Wpisz

expa

zamień na

monet

i na samym górze pod

#define PREFIX "Questy"

dodaj

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

I Gotowe :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Pepesza - zdjęcie Pepesza 20.06.2021

Przepraszam za odkopanie jednak czy byłby ktoś wstanie przerobić ten plugin tak, aby działał on na zwykłym serwerze DD2 bez użycia silnika cod mod'a? Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny.

Odpowiedz