Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Gh0st
29.01.2012
Jak dodać nagrodę w postaci monet?
Witam, przedstawię tutaj krótki poradnik jak można dodać nagrodę w postaci Monet po wykonaniu jakiegoś questa
Questy:
http://amxx.pl/topic...ersja-3-update/
Monety:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
A więc zaczynamy
Szukamy:
Dodajemy Pod:
Szukamy:
Dodajemy pod:
Szukamy:
Dodajemy Pod:
Szukamy
Zmieniamy na:
Szukamy:
Zmieniamy na:
Szukamy:
Pod dodajemy:
Zamieniamy Public:
Na:
Szukamy:
Dodajemy Pod:
Szukamy:
Zmieniamy na
Od teraz nasze questy wyglądają Tak:
Witam, przedstawię tutaj krótki poradnik jak można dodać nagrodę w postaci Monet po wykonaniu jakiegoś questa
Questy:
http://amxx.pl/topic...ersja-3-update/
Monety:
http://amxx.pl/topic...3-system-monet/
A więc zaczynamy

Szukamy:
#define PREFIX "Questy"
Dodajemy Pod:
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
Szukamy:
new Array: gNagroda;
Dodajemy pod:
new Array: gNagrodaCoins;
Szukamy:
gNagroda = ArrayCreate();
Dodajemy Pod:
gNagrodaCoins = ArrayCreate();
Szukamy
dane[4][32];
Zmieniamy na:
dane[5][32];
Szukamy:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31);
Zmieniamy na:
parse(tresc, dane[0], 31, dane[1], 31, dane[2], 31, dane[3], 31, dane[4], 31);
Szukamy:
ArrayPushCell(gNagroda, str_to_num(dane[3]));
Pod dodajemy:
ArrayPushCell(gNagrodaCoins, str_to_num(dane[4]));
Zamieniamy Public:
public menu_first_handle(id, menu, item)
Na:
Spoiler
Szukamy:
new award = ArrayGetCell(gNagroda, iPlayerQuestID[id]);
Dodajemy Pod:
new award_coins = ArrayGetCell(gNagrodaCoins, iPlayerQuestID[id]);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id) + award_coins);
Szukamy:
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa", award);
Zmieniamy na
formatex(formats, 511, "Gratulacje! Ukonczyles Quest, otrzymales %i expa i %i Monet", award, award_coins);
Od teraz nasze questy wyglądają Tak:
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa" "nagroda monet"
maclaw01
29.01.2012
Chodzi tu, że za wykonanie jakiś Questów dodatkowo dostajesz Monety. Wcześniej pisało tylko, że Quest był wykonany(chyba
)
a za monety można sobie kupić exp, perki itp.


stoogie
28.05.2012
Sorry za odkop, są literówki:
Na końcu każdego wiersza powinno być "gNagroda" a nie "gNagrda"
Wyskakują przez to errory
Użytkownik stoogie edytował ten post 28.05.2012 15:14
case KILL: formatex(formats, 127, "Zabij %i osob Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i)) case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "Jebnij %i HeadShotow Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i)) case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "Podloz %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i)) case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "Uratuj %i razy hosty Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i)) case DISARM: formatex(formats, 127, "Rozbroj %i bomb Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i)) case DMG: formatex(formats, 127, "Zadaj %i obrazen Nagroda: %i expa %i Monet", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i), ArrayGetCell(gNagrdaCoins, i))
Na końcu każdego wiersza powinno być "gNagroda" a nie "gNagrda"
Wyskakują przez to errory

Użytkownik stoogie edytował ten post 28.05.2012 15:14
Chory H
25.10.2013
świetne , ale moge wiedziec jak zrobić na same monety !? bo nwm jak exp usunać i żeby ilość monet była na czerwony kolor np. zabij 3 osoby nagroda 5(tu czerwony) monet , jak dodać np. zabij 5 osob z awp ?
Użytkownik Chory H edytował ten post 25.10.2013 19:24
Użytkownik Chory H edytował ten post 25.10.2013 19:24
Daj buziaka
26.10.2013
@ up
tak zrobić to jest proste
powiem Ci nawet jak
Otwórz cod_quests.sma
Weź Edytuj -> Zamień
Wpisz
cod_set_user_xp
zamień na
cod_set_user_coins
Wpisz
cod_get_user_xp
zamień na
cod_get_user_coins
Wpisz
expa
zamień na
monet
i na samym górze pod
#define PREFIX "Questy"
dodaj
native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id);
I Gotowe
Pepesza
20.06.2021
Przepraszam za odkopanie jednak czy byłby ktoś wstanie przerobić ten plugin tak, aby działał on na zwykłym serwerze DD2 bez użycia silnika cod mod'a? Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny.