Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pietras11 - zdjęcie

Pietras11

Rejestracja: 19.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.10.2014 05:08
-----

#586252 HLDS VoiceTranscoder

Napisane przez `L3G1T. w 17.11.2013 17:37

Plugin powinien działać na wersjach HLDS od 4382 do 6153. 
Plugin wymaga dproto w wersji 0.9.356
Plugin nie dziala z kodekiem voice_miles.

Funkcje:

  • Konwerterowanie na żywo głosu z kodeku voice_speex do SLIK i na odwrót.
  • Zmienianie glośności głosu przy konwerterowaniu.
  • Ochrona przed floodem pakietów głosowych.

CVARy:

  • sv_voicevolume_speex - Zmienianie głośności przy konwerterowaniu Speex->SLIK
  • sv_voicevolume_silk - Zmienianie glośnościu przy konwerterowaniu SLIK->Speex
  • sv_voicefloodms -  Zapobieganie dużej ilości pakietow głosowych w małych odstępach spowodowanych np. przez SpeedHack'a (minimalny czas pomiędzy pakietami, 0 oznacza wyłączenie tej funkcji)

Obecna wersja : v80
Instalacja:

  • Wejdż do <gamedir> i skopiuj folder addons z paczki.
     
  • Gdy już to zrobisz udaj sie do folderu metamoda i dodaj po dproto w plugins.ini:
    • Windows:
      win32 addons\vtc\vtc.dll
    • Linux:
      linux addons/vtc/vtc.so

Znane problemy :

  • Moduł jest włączony ale gracze nie mogą mówić. Aby naprawić ten problem musisz usunąć te linijki w pliku liblist.gam :
  • gamedll "dlls\mp.dll"
    gamedll "dlls\hl.dll"
    gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
    gamedll_linux "dlls/hl_i386.so"
    gamedll_linux "dlls/cs.so"
  • Jeśli to nie pomoże lub masz jakiś inny problem napisz w temacie log z pluginu. (logs/vtc.log)

Changelog :

  • 79-80
    • Dodane dodatkowe logowanie (logs/vtc.log)
    • Ustawianie parametru sv_voicecodec na voice_speex.
    • Domyślna wartość cvar'u sv_voicefloodms wynosi teraz 0.
  • 78-79
    • Naprawiono bug z cvar'em sv_voicefloodms (gracze nie mogli mówić po zmianie mapy)

Download : http://www69.zippysh...50525/file.html
Źródło : http://cs.rin.ru/for...hp?f=10&t=63814


  • +
  • -
  • 12


#434378 Dodanie nowej opcji w menu

Napisane przez TheRock w 20.07.2012 13:57

Witam nie znalazłem jeszcze takie poradnika jak dodać nową opcje do menu więc zaczynamy

Otwieramy zombie_plague40

Szukamy:

	len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d6. %L^n^n", id, "MENU_SPECTATOR")


Pod tym dajemy np:

	// 7. opis klas ludzi
len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r7.\w \rOpis Klas Ludzi^n^n")


Potem szukamy
		}
case 5: // Join Spectator
{
// Player alive?
if (g_isalive[id])
{
// Prevent abuse by non-admins if block suicide setting is enabled
if (get_pcvar_num(cvar_blocksuicide) && !(get_user_flags(id) & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MENU]))
{
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT")
return PLUGIN_HANDLED;
}

// Check that we still have both humans and zombies to keep the round going
check_round(id)

// Kill him before he switches team
dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id)
}

// Temporarily save player stats?
if (get_pcvar_num(cvar_statssave)) save_stats(id)

// Remove previous tasks
remove_task(id+TASK_TEAM)
remove_task(id+TASK_MODEL)
remove_task(id+TASK_FLASH)
remove_task(id+TASK_CHARGE)
remove_task(id+TASK_SPAWN)
remove_task(id+TASK_BLOOD)
remove_task(id+TASK_AURA)
remove_task(id+TASK_BURN)

// Then move him to the spectator team
fm_cs_set_user_team(id, FM_CS_TEAM_SPECTATOR)
fm_user_team_update(id)


Pod tym dodajemy


case 6:
{
client_cmd(id, "say /klasy") /// Opis klas ludzi
}


Tutaj macie pokazane jak to wygląda
Screeny:

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 5


#85721 Deagles' Map Management 3.24 - NOWA WERSJA! [29-01-2012]

Napisane przez Szyfrant w 04.10.2009 19:40

Deagles' Map Management 3.24 - NEW


Opis

Aktualnie najlepszy menager zarządzania opcjami Votowania MAP.

Changelog w języku angielsku

Spoiler


Konfiguracja

Cvary
  • dmap_strict 0/1 - (Domyślnie 0) Jeżeli ustawimy na 1 jedynie mapy z mapcycle mogą być nominowane.
  • enforce_timelimit 0/1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu
  • timelimit czyli czasu mapy, kiedy jest ustawione na 1.
  • emptymap_allowed 0/1 - (Domyślnie 0) Aby włączyć / wyłączyć tę funkcję
  • amx_emptymap 0/1 - (Domyślnie "" albo 0 ) Chcesz aby serwer zmieniał na jakąkolwiek mape
  • amx_staytime <sec> - (Domyślnie 0) po ilu sekundach można nominować następną mape
  • amx_idletime <godz> - (Domyślnie 0) Ile godzin gracz nie możę zostać połączony z serwerm
  • nominations_allowed 1/0 - umożliwia godzenie się z nominacjami
  • weapon_delay - Na mapach fy_ itp umożliwia czekanie zanim wezmiesz broń
Nowy Plik Konfiguracjyjny
  • ----dmaptags.ini---------(Opcjonalny)
    Pozwala dodać TAG do danej mapy
Przykład:


;Przykładowe otagowanie
fy_iceworld2k GunGame
de_westwood WC3FT
fun_matrix_revolutions Brak pluginów

de_dust WC3FT
cs_assault_necro Ta mapa jest za***ista

Te tagi będą wyświetlanie przy głosowaniu na następną mapę

Przykładowy wygląd głosowania :
1. fy_iceworld2k (Custom) [GunGame]
2. de_westwood (Custom) [WC3FT]
3. fun_matrix_revolutions (Custom) [Brak pluginów]
4. de_dust [WC3FT]
5. cs_assault_necro (Custom) [Ta mapa jest za***ista]


Multilang
  • BP: Warden, reidark
  • BS: Superstar Games
  • CZ: RTG
  • DE: D o o m, [pc]Raba, Mordekay
  • ES: Spider-Cerdo, mademan, niqo
  • FR: vlad, die-demoneye, teol
  • HU: kiki33hun
  • HR: tomba2k
  • NL: Lorre69, Atmegaown
  • PL: Sylwester, MmikiM
  • RO: dorin2oo7, georgik57,
  • RU: mozart123, lexikon
  • SR: JinX
  • SV: Trut, modernwarfare

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (deagsmapmanager.sma - 107.0 KB) Dołączona grafika deagsmapmanager3.24.zip (171.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł (Ang)
  • +
  • -
  • 21


#234040 Historia banów

Napisane przez Kawon w 06.04.2011 20:08

Historia banów (oryginalny motd)
Wersja poprawiona dziś (tj. 12.09.2012)
paczka zawiera Nowy Mod - MOTD

Załączone pliki

  • Załączony plik  motd.zip   16,63 KB  811 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 14


#55030 Spawn Protection PL by Dudix

Napisane przez Dudix w 06.04.2009 14:58

Spawn Protection PL

Spolszczona wersja pluginu przez Dudix'a



Opis:

Dzięki temu pluginowi wszyscy gracze są chronieni na początku rundy.



Instalacja:

1. Plik spawn_protection_pl.amxx wklejamy do amxmodx/plugins.
2. Dopisujemy do configs/plugins.ini w nowej lini: "spawn_protection_pl.amxx".
3. Plik spawn_protection_pl.sma wklejamy do amxmodx/scripting.
4. Dopisujemy do configs/amxx.cfg poniższe Cvary.

Jeśli nadal nie potrafisz zainstalować pluginu to zajrzyj TUTAJ



Cvary:

     //  1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1)
     sv_sp 

     //  Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5)
     sv_sptime
     
     // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1)
     sv_spmessage
 
     // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25)     
     sv_spshellthick 



Kod źródłowy:

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#581036 [Poprawione] Kill Streak Wyzwania !

Napisane przez Misiu. w 28.10.2013 19:23

Witam,

nie da się nie zauważyć tego spamu w temacie Wyzwania do KillStreaka 1.4c

- Nie mogę skompilować.
- Mam takie błędy.
- Jak to zrobić.

Faktycznie i ja nie mogłem od razu skompilować sobie nowo dodanych wyzwań.

Dlaczego ? A to dlatego, że było tam parę błędów, których nie będę teraz wymieniał ponieważ nie o to chodzi w temacie.

Z tego co widzę nikt jeszcze nigdzie nie opublikował poprawionej wersji, a "Nowicjusze" nie są w stanie poradzić sobie sami z tym problemem.

 

Umieszczam Wam niżej do pobrania poprawione pliki.

 

Jak należy poprawienie skompilować plik ? Możemy skompilować go tylko lokalnie.

Ściągamy plik killstreak-bez.sma lub killstreak-tarcza.sma, wyzwania.inl oraz engine.inc

 

Plik engine.inc umieszczamy w folderze include.

Plik .sma oraz wyzwania.inl umieszczamy w głównym katalogu kompilatora.

Przeciągamy plik .sma do kompilatora i gotowe.

 

Załączony plik  wyzwania.inl   13,86 KB  359 Ilość pobrań

Załączony plik  engine.inc   8,68 KB  261 Ilość pobrań

Sentry GUN nie będzie atakował gracza z tarczą

Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,73 KB  307 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Sentry GUN będzie atakował gracza z tarczą

Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,66 KB  203 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

Dodanie zapisu SQL:

 

Jeśli chcemy, aby nasze wyzwania zapisywały się w bazie MySQL dodajemy 

 

#define USING_SQL do naszego .sma, a do pliku amxx.cfg

 

Cvary

ks_sql_host "" //podajemy w nim nazwę hosta do jakiego ma się łączyć baza
ks_sql_user "" //podajemy w nim nazwę użytkownika do jakiego ma się łączyć baza
ks_sql_pass "" //podajemy w nim hasło do bazy
ks_sql_db "" //podajemy w nim nazwę tabeli (database) do jakiej ma zapisywać dane

Jeżeli chcemy dodać wyzwania do COD'a Starego wystarczy, że usuniemy :

 

#define COD_NOWY

 

I oczywiście skompilować na nowo plik .sma, a plik .amxx dodać na serwer ;)
 


  • +
  • -
  • 11


#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
mapwn5.png
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87


#635179 Tryby Granatów

Napisane przez volshebnik w 27.04.2014 15:19

opis

 

Tryby Granatów to plugin dzięki któremu możemy używać granatów w różnych trybach takich jak np:

- Mina Laserowa

- Natychmiastowy (wybucha po dotknięciu podłoża bądź bytu)

- Czujnik Ciepła

- Czujnik Ruchu

- Automatyczny (Podążający za graczem)

- Detonowany (klawisz E)

 

Dzięki temu stają się one bardzo korzystne (plugin jest bardzo dobry na ZP oraz 4FuN)

Tryby po kliknięciu przycisku zostały spolszczone przeze mnie :)

 

cvary

 

Podam wam tutaj tylko najważniejsze cvary co do tego pluginu :-)

 

nademodes_enable "1" // 0 - tryby wyłączone | 1 - tryby włączone

nademodes_bot_support "1" // 0 -  brak wsparcia dla botów | 1 - wsparcie dla botów

nademodes_team_play "1" // 0 - kolega z drużyny może uaktywnić granat | 1 - tylko przeciwnik może uaktywnić granat

nademodes_affect_owner "0" // 0 - granaty działają/zadają obrażenie temu kto je rzucił | 1 - nie działają na właściciela (zalecane 0)

nademodes_normal_enabled "1" // 0 - tryb normalny wyłączony | 1 - tryb normalny włączony

nademodes_proximity_enabled "1" // 0 - czujnik ciepła wyłączony | 1 - czujnik ciepła włączony

nademodes_impact_enabled "1" // 0 - natychmiastowy tryb wyłączony | 1 - natychmiastowy tryb włączony

nademodes_trip_enabled "1" // 0 - mina laserowa wyłączona | 1 - mina laserowa włączona

nademodes_motion_enabled "1" // 0 - czujnik ruchu wyłączony | 1 - czujnik ruchu włączony

nademodes_satchel_enabled "1" // 0 - detonowany wyłączony | 1 - detonowany włączony

nademodes_homing_enabled "1" // 0 - automatyczny wyłączony | 1 - automatyczny włączony

nademodes_grenade_react "1" // 0 - granaty HE nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby

nademodes_flash_react "1" // 0 - Flashe nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby

nademodes_smoke_react "1" // 0 - Granaty dymne nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby

 

wymagane moduly

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>

instalacja

 

Standardowa, pliki *.AMXX do addons/amxmodx/plugins

Niekoniecznie, pliki *.SMA do addons/amxmodx/scripting

Pliki *.TXT do addons/data/lang

 

download

 

W załączniku.

 

PS: Plik *.TXT jest w archiwum, ze względu iż nie mogłem go wrzucić przez załącznik: Wysyłanie zakończone niepowodzeniem.

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#604370 Klasy Ludzi - 3 zwykłe i 3 premium

Napisane przez Drago36 w 12.01.2014 09:10

Witam!
Pragnę wam przestawić klasy ludzi do ZM.
Podrasowałem klasy z http://amxx.pl/topic...le-i-1-premium/
i poprawiłem kod na czytelniejszy.


Dołączona grafika

Uzbrojony Cywil (Dostaje 40 pancerza)
Sportowiec (Wyzej skacze ,porusza sie szybciej) - grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25
Grubas (Dostaje +700 HP)
SWAT (Premium) (Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor) - flaga "r" ADMIN_LEVEL_F
Grenadier (Premium) (Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow) - flaga "s" ADMIN_LEVEL_G
X-Men (Premium) (Dostaje +250HP ,wyzej skacze ,szybszy i niewidzialniejszy) - flaga "t" (ADMIN_LEVEL_H), grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25 ,niewidzialność 60/255 

Dołączona grafika

amxmodx
cstrike
fun
fakemeta
hamsandwich
zombieplague

Dołączona grafika



Aby zmienić flagi klas wchodzicie w plik i szukacie:

public WybierzLudzi(id)
{
	new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi:", "WybierzLudziSelect");
	menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Wyzej skacze ,porusza sie szybciej)", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Dostaje +700 HP)", "3", 0)
	menu_additem(menu, "\wSWAT (Premium) \y(Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor)", "4", ADMIN_LEVEL_F)
	menu_additem(menu, "\wGrenadier (Premium) \y(Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow)", "5", ADMIN_LEVEL_G)
	menu_additem(menu, "X-Men (Premium) \y(Dostaje +250HP ,wyzej skacze i niewidzialy)", "6", ADMIN_LEVEL_H)
i tam gdzie pisze: ADMIN_LEVEL_(..)
zmieniacie flagę.


Dołączona grafika



Klasy testowane na Zombie Mod 4.3 ,ale powinny także działać na 5.0



Zamierzam zrobić jeszcze inne klasy ,ale to wkrótce.



Komendy na wybranie klasy:

/klasa
/ludzie
/human
/class
** Aktualizacja!

Co nowego?
Ogólnie zmieniłem jedną rzecz.
Starsza wersja ustawiała graczowi kamizelkę i życie, więc jak ktoś we wcześniejszej rundzie nakupował sobie np. kamizelki, że miał jej 700 to w nowej rundzie tracił je i plugin ustawiał mu 100 kamizelki.
Od teraz plugin co runde dodaje +100 kamizelki (bądź x życia, zależnie od klasy), a nie ustawia na daną wartość.
Czyli jak ktoś uzbierał sobie 400 kamizelki, nie został zakażony bądź nie umarł to w nowej rundzie dostanie +100 (mówię na przykładzie klasy "SWAT") i będzie miał 500 kamizelki :)

** Aktualizacja v2!

Co nowego?
Od teraz klasa Grenadier będzie otrzymywał po 6 granatów co rundę, a nie ustawi mu się ilość 6 granatów na nowej rundzie.
Jaśniej - w starszej wersji jeśli Grenadier przeżył rundę i np. zostało mu 4 flary to w nowej rundzie miał znowu 6 flar.
W nowej wersji (v2) Grenadier przeżywając rundę z np. 4 flarami to w nowej rundzie otrzyma dodatkowe +6 granatów, czyli teraz będzie miał 10 flar, a w starszej miał by znowu 6 flar.

** Mini Aktualizacja!
Do każdej wersji dodane kolorowe informacje w czacie:
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#73728 Kolor noktowizora

Napisane przez DaddyKuba w 23.07.2009 14:19

[PLUGIN] Kolor noktowizora


Dołączona grafika
Z tym pluginem możesz zmienic kolor noktowizora.

Dołączona grafika
- custom_nvg - Włącza/wyłacza plugin
1 = Włączony (domyślnie)
2 = Wyłączony

- custom_nvg_rgb   //Ustala kolor noktowizora, w formacie RGB
//Domyślnie : "255 0 255"

- custom_nvg_decay   //Ustala szybkosc rozchodzenia sie swiatla
//Domyślnie = 10

- custom_nvg_radius   //Ustala promień światła z noktowizora
//Domyślnie = 125

Dołączona grafika
Plik custom_nvg.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik custom_nvg.sma do addons/amxmodx/scripting

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: custom_nvg.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#310655 Powód Kicka

Napisane przez byCZUS w 19.10.2011 19:29

opis

Plugin ma za zadanie wyświetlenie powodu wywalenia gracza z serwera. Plugin jest podobny w działaniu do Reason Kicker'a by Tramp lecz ten czyta powody z pliku ^^ w dodatku dodaje informacje w konsoli wywalonego gracza. W menu admina mamy do wyboru powody wczytane z pliku, opcję własnego powodu jak i ostatnio wpisany.

instalacja

Standardowa, lecz ReasonKicker.amxx w plugins.ini trzeba dodać przed plmenu.amxx (jak w poprzedniej wersji). Pliczek powody_kickow.ini do folderu configs. Ustawione jest maksymalnie 20 powodów po to by lista nie była zbyt długa. Testujcie sobie ^^

inne informacje
 

1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - lekkie poprawki.
1.2 - sprawdzanie show activity, lekkie poprawki.

screenshot

amxx_1319122312__reason_kicker2.png

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 73


#66085 Mala Mapa

Napisane przez KobraPL w 10.06.2009 10:49

Mala Mapa aka amx_malamapa
by Kobra


Opis pluginu:
W przypadku malej ilosci graczy na serwerze (<=8) wpisanie w say "mala mapa" przez wiecej niz polowe graczy spowoduje wyswietlenie sie vote z trzema mapami z configa pluginu.

Konfiguracja:
Nalezy stworzyc plik mapcycle_male.txt w katalogu addons/amxmodx/config, w ktorym wpisujemy nazwy map (kazda w osobnej linijce)

Changelog:
v1.2
Nowy CVAR "amx_malamapa_admin". Ustawienie go na "1" powoduje dezaktywowanie pluginu, w przypadku obecności admina na serwerze (flaga: ADMIN_KICK)
v1.1
Kilka teaków, aby plug kończył działanie, jeśli mała mapa jest obecnie grana, jest uruchomiony vote itp.
v1.0
Wersja napisana od zera.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#627800 [ROZWIĄZANE] Aim na Steam

Napisane przez MokrePiotrek w 24.03.2014 13:39

czesc mam takie pytanie by dal mi ktos link zeby miec aima na steam  niewykrywalnego ? jak nie macie takich to zwyklego aima na STeam proszę !! :P Nie gram na czitach ale jak ktos mnie wkurzy a adma nie ma to ja tez odpale i ja go poowkurzam


  • +
  • -
  • -23


#128598 Infinite Round

Napisane przez Abes Mapper w 25.04.2010 21:19

Infinite Round
By Arkshine

[uwaga="Abes Mapper"]TYLKO NA SERWER STEAM[/uwaga]

Dołączona grafika
Prosty sposób aby pozbyć się końca rundy w sytuacjach typu:
- wszysty gracze z jednej drużyny są martwi
- kiedy skończy się czas rundy
- kiedy cele mapy zostaną wykonane
Plugin nie tworzy botów (nie zużywa slotów) jak inne pluginy, po prostu blokuje pare funcji w CS
[uwaga="Abes Mapper"] WYMAGANY MODUŁ ORPHEU! DOWNLOAD NIŻEJ[/uwaga]

Dołączona grafika
infiniteround_toggle 1
Włącz/Wyłącz nieskończoną rundę

Dołączona grafika
Wymagania:
  • CS 1.6, CZ.
  • AMX Mod X 1.8.x lub wyższe
  • Orpheu 2.1 lub wyższe
  • SERWER STEAM!

Dołączona grafika
Orpheu ( Module: Orpheu2.3 - AlliedModders lub w załączniku )

Dołączona grafika
1. Najpierw potrzebujesz Orpheu. Ściągnij i wypakuj orpheu_base.zip do addons/amxmodx/
2. Wypakuj infinite_round.zip do addons/amxmodx/
3. Otwórz modules.ini i dopisz na końcu orpheu
4. Otwórz plugins.ini i dopisz na końcu infinite_round.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#625943 FunPoints

Napisane przez MAGNET w 16.03.2014 18:41

opis

Plugin wprowadza na serwer tzw. FunPoints'y, dzięki którym możemy rozwinąć swoje statystyki

Do wyboru mamy:

- Multijump

- Gravy

- Niewidka

- DMG

- Pancerz

 

Każdą statystykę można rozwinąć do maksymalnie 3-ego poziomu, a do rozdania mamy 5 punktów (wyjątkiem jest multijump - aby mieć podwójny skok, trzeba władować 3 punkty w ową statystykę). Plugin nie polega na tym, że rozwijamy statystyki za zabójstwa, monety, czy coś w tym stylu - pointy może ładować każdy. [ Polecam plugin na serwery 4FUN ]

 

 

@EDIT

Dodałem również wersję z większą ilością punktów dla gracza z określoną flagą [nie testowane]:

#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_A /// flaga potrzebna do przydzielenia wiekszej ilosci pointow
#define ILOSC 5 /// ilosc pointow dla zwyklego gracza bez flagi
#define ILOSC_VIP 8 /// ilosc pointow dla gracza z flaga ADMIN_FLAG

inne informacje

Dziękuję za pomoc z menu 9579 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5