Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DRUM - zdjęcie

DRUM

Rejestracja: 03.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2012 12:22
-----

#492161 [ROZWIĄZANE] Serwer nie wstaje po crashu

Napisane przez Krytykiewicz w 21.12.2012 11:36

Od razu, wtedy będziesz mógł sprawdzić perki. Dodatkowo wywal debug z plugins.ini przy pluginach, to generuje też obciążenie. Pokaż też error logi z tych klas/itemów, co mają debug (jeśli mają błędy).
  • +
  • -
  • 1


#492250 [ROZWIĄZANE] Serwer nie wstaje po crashu

Napisane przez Krytykiewicz w 21.12.2012 16:28

Tak, tylko wątpię, że na najnowszych binarkach. Chociaż znowu ruscy zrobili jakiś program, który crashuje serwer...
  • +
  • -
  • 1


#492151 [ROZWIĄZANE] Serwer nie wstaje po crashu

Napisane przez Krytykiewicz w 21.12.2012 11:04

No masz binarki stare, 5408, a już są 5758. Zaktualizuj.
  • +
  • -
  • 1


#491734 [ROZWIĄZANE] Serwer nie wstaje po crashu

Napisane przez Krytykiewicz w 19.12.2012 15:22

Jak ma wstać, kiedy została naruszona ochrona pamięci? Naruszenie ochrony pamięci może dotyczyć niekompatybilności binarek. Przynajmniej ja tak miałem, ponieważ złą (błędną) wersję wgrałem. Ponadto daj wykres pluginów, wersję binarek oraz wykaz wersji modułów (amxmodx). Mało tego, ktoś po prostu może Ci "dossować" serwer, przez co nie wyrabia on. Zanim cokolwiek zostanie potwierdzone z mojej wypowiedzi, przekaż to co napisałem na początku.
  • +
  • -
  • 1


#491810 [ROZWIĄZANE] Serwer nie wstaje po crashu

Napisane przez Krytykiewicz w 19.12.2012 19:26

Tak, w konsoli.

Co do modułów, są one zbędne. W takim sensie, że nie potrzeba mi wykazu ich lub czy są one odblokowane czy nie. Ważne, że je posiadasz, ale to nieistotne. Wersja amxx? 1.8.2, czy 1.8.1 ? W sumie i tak ta informacja jest zbędna, lecz wolę się dla pewności zapytać.

Masz nadmiar perków i klas widać, więc wnioskuję, że których z nich koliduje. Póki co nie znam wersji binarek, więc tylko to się teraz nasuwa.

PS: Hosting jaki?
  • +
  • -
  • 1


#490920 [ROZWIĄZANE] Proszę o przerobienie klasy na premium

Napisane przez Play 4FuN w 16.12.2012 16:20

Załączony plik  codclass_predatorpremium.sma   2,58 KB  60 Ilość pobrań
  codclass_predatorpremium.amxx
  • +
  • -
  • 1


#386822 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk

Napisane przez Rampage21 w 27.03.2012 07:52

to masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#386431 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk

Napisane przez pfkers w 26.03.2012 12:42

Zobacz to ale nie wiem czy bd dzialac

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const perk_name[] = "Moc PROszpiega";
new const perk_desc[] = "Twoj opis";

new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
cod_perk_used(id);
}
public cod_perk_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_perk[id])
return;

if(random_num(1,3) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}


}



#372658 Prośba o klasę.

Napisane przez zQnem w 28.02.2012 18:55

Zabrakło
#include <fakemeta>
new skoki[33];

Poza tym było wszystko dobrze :)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new sprite;

new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 1 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];
new skoki[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_blyskawic[id] = 1;
	ma_klase[id] = 1;
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 2;
	return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id) {
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
	return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }

  if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_blyskawic[id]--;
  puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )			  // start entity
	write_short( endEntity )				// end entity
	write_short( iSprite )				  // model
	write_byte( startFrame )				// starting frame
	write_byte( frameRate )				 // frame rate
	write_byte( life )							  // life
	write_byte( width )							 // line width
	write_byte( noise )							 // noise amplitude
	write_byte( red )							   // red
	write_byte( green )							 // green
	write_byte( blue )							  // blue
	write_byte( alpha )							 // brightness
	write_byte( speed )							 // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

	remove_entity(ent);

//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == 1)
	{
		ilosc_blyskawic[id] = 1;
	}
}

P.S Też używam kompilatora na necie ^.^
  • +
  • -
  • 1