Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DRUM - zdjęcie

DRUM

Rejestracja: 03.08.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2012 12:22
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Proszę o przerobienie klasy

29.12.2012 11:00

Prosil bym o przerobienie jego 5 sekundowej niewidzialności na 7 sekund nieśmiertelności. Reszta niech zostanie niezmieniona.

Z góry dzięki dam +

[ROZWIĄZANE] Serwer nie wstaje po crashu

19.12.2012 13:00

Witam otórz mam taki problem serwer padł i po prubie zrestartowania serwera w konsoli mam takie wpisy:


ash: ./hlds_run: Brak dostępu
ERROR: ld.so: object './hlshield.so' from LD_PRELOAD cannot be preloaded: ignored.
śro, 19 gru 2012, 10:31:30 CET: Server restart in 10 seconds
ERROR: ld.so: object './hlshield.so' from LD_PRELOAD cannot be preloaded: ignored.
Add "-debug" to the ./hlds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem
./hlds_run: line 329: 8455 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD


Proszę o pomoc. Google przekopałem i nie mogę nic znaleźć.

@ref

[ROZWIĄZANE] Proszę o przerobienie klasy na premium

16.12.2012 16:07

Jak w temacie Admin_level_B

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator Premium";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
   
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   
	    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
	    ResetHUD(id);
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	    if(!is_user_alive(id))
	    return;
	   
	    if(wykorzystal[id])
	    {
	    ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
	    return;
	    }
   
	    wykorzystal[id] = true;
   
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
	    set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
   
	    message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	    write_short(CZAS)
	    message_end()
}
public wyłącz(id)
{
	    if(!is_user_connected(id)) return;
   
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
	    if(ma_klase[id])
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
	    wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
	    return;
	   
	    if(!ma_klase[host])
	    return;
	   
	    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
   
	    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
   
	    if(!(damagebits & (1<<1)))
	    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
	    return HAM_IGNORED;
	   
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

@ ref

[ROZWIĄZANE] Prośba o perk

26.03.2012 09:02

proszę o zrobienie perku:

NAZWA : Moc PROszpiega

Opis : MA 1/3 na odrodzenie się na respie wroga.

THX.

+ dam :)

Prośba o klasę.

28.02.2012 16:49

Witam , chcialbym aby ktos pomogl mi przerobic klase elektryk.
*Elektryk
-Opis: 2 Błyskawice(użycie klawisz E), 3 skoki
-Bronie: M4 , Deagle.

Zdrowie: 40.
Inteligencja: 20.
Kondycja: 40.
Wytrzymałość: 20.

Ma zmniejszony demage z błyskawicy.

Proszę o zrobienie .sma