Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Proszę o przerobienie klasy na premium

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DRUM

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:52°00′N 4°21′E
Offline

Napisano 16.12.2012 16:07

Jak w temacie Admin_level_B

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator Premium";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
   
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   
	    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true;
	    ResetHUD(id);
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	    if(!is_user_alive(id))
	    return;
	   
	    if(wykorzystal[id])
	    {
	    ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
	    return;
	    }
   
	    wykorzystal[id] = true;
   
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
	    set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
   
	    message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	    write_short(CZAS)
	    message_end()
}
public wyłącz(id)
{
	    if(!is_user_connected(id)) return;
   
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
	    if(ma_klase[id])
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
	    wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
	    return;
	   
	    if(!ma_klase[host])
	    return;
	   
	    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
   
	    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
   
	    if(!(damagebits & (1<<1)))
	    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
	    return HAM_IGNORED;
	   
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

@ ref

Użytkownik DRUM edytował ten post 16.12.2012 15:53

  • +
  • -
  • 0

#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 16.12.2012 16:20

Załączony plik  codclass_predatorpremium.sma   2,58 KB  40 Ilość pobrań
  codclass_predatorpremium.amxx
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#3 DRUM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:52°00′N 4°21′E
Offline

Napisano 16.12.2012 17:21

Do zmknięcia
Dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 18.12.2012 13:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych