Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Seerq. - zdjęcie

Seerq.

Rejestracja: 14.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2013 09:14
-----

#522234 Wyrzucanie broni

Napisane przez Gość w 06.03.2013 18:02

Opisałem to w dokumentacji, bo dość często się przewija.
Użyj funkcji StripWeapons


#522225 Wyrzucanie broni

Napisane przez O'Zone w 06.03.2013 17:42

Jeśli zabrać, to możesz wykorzystać ten stock:
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7))
return 0;
new wId = get_weaponid(weapon);
if(!wId)
return 0;
new wEnt;
while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon)) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt)
return 0;

if(get_user_weapon(id) == wId)
ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt);

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt))
return 0;
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, wEnt);

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId));
return 1;
}

Przykładowe użycie:
ham_strip_weapon(id,"weapon_knife")

  • +
  • -
  • 1


#522215 Wyrzucanie broni

Napisane przez O'Zone w 06.03.2013 17:29

Wybrana broń:
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_nazwa");
Ta, którą trzyma aktualnie:
client_cmd(id, "drop");
  • +
  • -
  • 3


#522219 Wyrzucanie broni

Napisane przez Gość w 06.03.2013 17:35

Wybacz, że zadam to pytanie, ale XY Problem dość często występuje na naszym forum.
Czy chcesz tylko wyrzucić graczowi broń, czy zabrać mu tę broń?


#521633 [ROZWIĄZANE] VIP do napisania.

Napisane przez Gość w 04.03.2013 17:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL


#521601 [ROZWIĄZANE] VIP do napisania.

Napisane przez O'Zone w 04.03.2013 15:57

Poprawione :) Teraz powinno działać jednocześnie po śmierci i przy przeżyciu rundy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#521266 [ROZWIĄZANE] VIP do napisania.

Napisane przez tiger3153 w 03.03.2013 14:43

Łap :D

http://www66.zippysh...34590/file.html - vip.amxx
http://www66.zippysh...72730/file.html - vip.sma
  • +
  • -
  • 0


#521291 [ROZWIĄZANE] VIP do napisania.

Napisane przez O'Zone w 03.03.2013 16:22

Tak to jest, jak ktoś nie przeczyta uważnie co trzeba zrobić :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#521302 [ROZWIĄZANE] VIP do napisania.

Napisane przez O'Zone w 03.03.2013 17:05

Po wybraniu cichego biegu raz, ten będzie działał do póki gracz nie zginie, bo moc nie jest resetowana na początku następnej rundy.
Dodałem takową funkcję, sprawdź, czy działa:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#444892 [ROZWIĄZANE] Problem z menu

Napisane przez dasiek w 12.08.2012 08:24

Sprawdź to.

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fun>

#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu"

#define VERSION "2.0"

#define AUTHOR "[AvP] ELOS"

public plugin_init ()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /menu", "menu");

}

public menu(id)

{

new menu = menu_create("\yMenu \rUltra-Frag.eu:", "wybieranie");

menu_additem(menu, "\wKup VIP'a", "\r1", 0);

menu_additem(menu, "\wZasady", "\r2", 0);

menu_additem(menu, "\wLista Adminow", "\r3", 0);

menu_additem(menu, "\wZmutuj gracza", "\r4", 0);

menu_additem(menu, "\wLista map", "\r5", 0);

menu_additem(menu, "\wLista rang", "\r6", 0);

menu_additem(menu, "\wRanking", "\r7", 0);

menu_additem(menu, "\wTop 10 graczy", "\r8", 0);



menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);



menu_display(id, menu, 0);

ColorChat(id,GREEN,"[Ultra-Frag] Witamy w menu !");

}

public wybieranie(id, menu, item)

{

if (item == MENU_EXIT)

{

  menu_destroy(menu);

  return PLUGIN_HANDLED;

}



switch(item)

{

  case 1:

  {

   show_motd(id, "vip.txt", "Kup VIP'a")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

  case 2:

  {

   show_motd(id, "rules.txt", "Zasady")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

  case 3:

  {

   show_motd(id, "admini.txt", "Lista Adminow")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

  case 4:

  {

   client_cmd(id,"say /mute")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

  case 5:

  {

   show_motd(id, "mapy.txt", "Lista map")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

  case 6:

  {

   client_cmd(id,"say /rangi")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

  case 7:

  {

   client_cmd(id,"say /rank")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

  case 8:

  {

   client_cmd(id,"say /top10")

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;

  }

}

menu_destroy(menu);

return PLUGIN_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 1


#444929 [ROZWIĄZANE] Problem z menu

Napisane przez dasiek w 12.08.2012 10:00

zmień

switch(item)

na

switch(item+1)

  • +
  • -
  • 1


#445189 [ROZWIĄZANE] Problem z menu

Napisane przez glut w 12.08.2012 18:17

Albo
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "[AvP] ELOS"
public plugin_init ()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /menu", "menu");
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\yMenu \rUltra-Frag.eu:", "wybieranie");
menu_additem(menu, "\wKup VIP'a", "\r1", 0);
menu_additem(menu, "\wZasady", "\r2", 0);
menu_additem(menu, "\wLista Adminow", "\r3", 0);
menu_additem(menu, "\wZmutuj gracza", "\r4", 0);
menu_additem(menu, "\wLista map", "\r5", 0);
menu_additem(menu, "\wLista rang", "\r6", 0);
menu_additem(menu, "\wRanking", "\r7", 0);
menu_additem(menu, "\wTop 10 graczy", "\r8", 0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
ColorChat(id,GREEN,"[Ultra-Frag] Witamy w menu !");
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item)
{
case 0:
{
show_motd(id, "vip.txt", "Kup VIP'a")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 1:
{
show_motd(id, "rules.txt", "Zasady")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
show_motd(id, "admini.txt", "Lista Adminow")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:
{
client_cmd(id,"say /mute")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:
{
show_motd(id, "mapy.txt", "Lista map")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:
{
client_cmd(id,"say /rangi")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 6:
{
client_cmd(id,"say /rank")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 7:
{
client_cmd(id,"say /top10")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#399685 [ROZWIĄZANE] Serwer nie zmienia map.

Napisane przez Pawlak093 w 21.04.2012 08:08

amx_rcon mp_timelimit 20

dodaj też to do server.cfg
mapchangecfgfile "server.cfg"
i zrób rr serwa


#285705 Problem z adminem w amxbans 1.5.1

Napisane przez A może sma? w 20.08.2011 18:19

w sql.cfg
  • +
  • -
  • 1


#285708 Problem z adminem w amxbans 1.5.1

Napisane przez Hiroshima w 20.08.2011 18:25

w sql.cfg masz podac poprawny host do bazy danych a potem nadac mu odpowiednie uprawnienia i tutaj z pomoca przychodza te 2 linki:

[GmAMXBans] AMXBANS i MySQL. TUTORIAL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[GmAMXBans] Instalacja AMXBans 6.x / GmAMXBANS - AMXX.pl: Support AMX Mod X

nie tylko masz to przeczytac ale i zrozumiec
  • +
  • -
  • 1