Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Seerq.
Rejestracja: 14.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2013 09:14





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 4 389
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Maj 10, 1997
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lębork
Moje posty
W temacie: Dodanie podwójnego skoku.
04.04.2013 11:37
Do zamknięcia, problem rozwiązany.
W temacie: Szybsze strzelanie i przeładowanie dla VIP'a. Jak zrobić?
29.03.2013 09:04
Ref

W temacie: Szybsze strzelanie i przeładowanie dla VIP'a. Jak zrobić?
27.03.2013 16:45
Nie, że nie chce mi się tego robić, tylko moje umiejętności na to nie pozwalają ;/
Jakbyś mógł to prosiłbym Cię o wykonanie tego, kod .sma poniżej:
Proszę nie zwracać uwagi na scouta bo docelowo go tam nie będzie
Jakbyś mógł to prosiłbym Cię o wykonanie tego, kod .sma poniżej:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <engine> #include <fun> #include <hamsandwich> forward amxbans_admin_connect(id); new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], menu, menu_callback_handler, weapon_id; new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50}; new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"}; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "10.0.0.2", "benio101 & speedkill"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1); register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus"); g_Array=ArrayCreate(64,32); for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){ register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips"); } register_clcmd("say /vip", "ShowMotd"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new szName[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName)); if(equal(g_Name, szName)){ return 0; } } ArrayPushString(g_Array,g_Name); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); new g_Size = ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ set_user_footsteps(id,0); SpawnedEventPreVip(id); } } } public SpawnedEventPreVip(id){ show_vip_menu(id); } public show_vip_menu(id){ menu=menu_create("\r[VIP] Wybierz bron","menu_handler"); menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback"); new bool:active=false, num=-1; menu_additem(menu,"\ySuperMarker","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\ySnajperka","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\yCichy Bieg","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } if(active){ menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\r[VIP] \yWybierz Bron:"); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, menu); } else { menu_destroy(menu); } } public recharge(id){ new wid=get_user_weapon(id); if(wid){ new weaponname[32], weid; get_weaponname(wid, weaponname, 31); weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id); if(weid){ cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]); } } } public menu_callback(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(item==0){ return ITEM_ENABLED; } if(item==1){ return ITEM_ENABLED; } if(item==2){ return ITEM_ENABLED; } } return ITEM_DISABLED; } public menu_handler(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(item==0){ give_item(id, "weapon_mp5navy"); give_item(id, "ammo_57mm"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50); cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 250); recharge(id); give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id,print_chat,"[VIP] Wybrales SuperMarker i Granat wybuchowy") } if(item==1){ recharge(id); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "ammo_762nato"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 100); give_item(id, "weapon_hegrenade"); client_print(id,print_chat,"[VIP] Wybrales Snajperke i Granat wybuchowy") } if(item==2){ set_user_gravity(id, 700.0/800.0); set_user_footsteps(id,1); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); client_print(id,print_chat,"[VIP] Wybrales Cichy bieg, mniejsza grawitacje, granat wybuchowy i dymny") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public VipStatus(){ new id=get_msg_arg_int(1); if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){ set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4); } } public ShowVips(id){ new g_Name[64],g_Message[192]; new g_Size=ArraySize(g_Array); for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name); if(i == g_Size - 1){ add(g_Message, charsmax(g_Message), "."); } else{ add(g_Message, charsmax(g_Message), ", "); } } ColorChat(id,GREEN,"^x04Vipy ^x04na ^x04serwerze: ^x03%s", g_Message); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_infochanged(id){ if(g_Vip[id]){ new szName[64]; get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName)); new Name[64]; get_user_name(id,Name,charsmax(Name)); if(!equal(szName,Name)){ ArrayPushString(g_Array,szName); new g_Size=ArraySize(g_Array); new g_Name[64]; for(new i = 0; i < g_Size; i++){ ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name)); if(equal(g_Name,Name)){ ArrayDeleteItem(g_Array,i); break; } } } } } public plugin_end(){ ArrayDestroy(g_Array); } public ShowMotd(id){ show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie"); } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }
Proszę nie zwracać uwagi na scouta bo docelowo go tam nie będzie

W temacie: Wyrzucanie broni
06.03.2013 18:03
Możesz jaśniej. Jestem trochę zielony w tych kwestiach :<
@Edit: Zrobiłem z wyrzucaniem broni
Do zamknięcia, dzięki za pomoc
@Edit: Zrobiłem z wyrzucaniem broni


W temacie: Wyrzucanie broni
06.03.2013 17:47
@Up. Dodaję to pierwsze co wkleiłeś na końcu pluginu i taki error przy kompilacji:
Co może być nie tak?vippbtest5.sma(233) : error 017: undefined symbol "engfunc"
vippbtest5.sma(244) : error 017: undefined symbol "set_pev"
vippbtest5.sma(244) : error 017: undefined symbol "pev"
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Seerq.
- Regulamin