Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Fryzjer16
Rejestracja: 03.07.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2011 21:28





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 13
- Odwiedzin: 2 000
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Marzec 16, 1991
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
cs
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Fryzjer16 nie posiada znajomych
#271242 Monety i sklep
Napisane przez soda
w 18.07.2011 14:43
I nie niema reklam.
#271222 Monety i sklep
Napisane przez soda
w 18.07.2011 13:55
#271166 Premium exp x2
Napisane przez V3ko
w 18.07.2011 11:28
#249996 Diablomod by Onyke
Napisane przez Onyke
w 16.05.2011 16:45
Diablomod 5.9l by Onyke

Plik diablo_onyke.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik diablo_onyke.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "diablo_onyke.rar" wypakować do cstrike.
Wejdz do addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na samym końcu dopisz: diablo_onyke.amxx

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <sqlx> #include <csx> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <xs> #include <nvault>

diablo_sql_host "Adres bazy MySQL" diablo_sql_user "Użytkownik bazy" diablo_sql_pass "Hasło użytkownika" diablo_sql_database "Nazwa bazy danych" diablo_sql_table "diablomod" diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2" //0 - Nick //1 - IP //2 - STEAMID diablo_xpbonus 20 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7) diablo_xpbonus2 40 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75) diablo_xpbonus3 20 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability 10 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik diablo_spawnchance 7 //1/x - szansa na zrespienia gracza SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefghijkl //które klasy maja być dostępne diablo_avg 0 //zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp 0 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off) //Cvarow podanych niżej nie zmieniaj sv_hook "1" sv_hookthrowspeed "2000" sv_hookspeed "600" sv_hookwidth "32" sv_hooksound "1" sv_hookcolor "0" sv_hookplayers "1" sv_hookinterrupt "0" sv_hookadminonly "0" sv_hooksky "1" sv_hookopendoors "1" sv_hookbuttons "1" sv_hookpickweapons "1" sv_hookhostfollow "1" sv_hookinstant "0" sv_hooknoise "0" sv_hookmax "0" sv_hookdelay "0.0" //Koniec cvarów których masz nie zmieniać

Max lvl: 100
Max pkt na statystyke: 50
Tabela Expa: Podstawowa
Frakcje: Bohaterowie, Potwory, Zwierzęta, Premium
Ilość klas: 28

Ilość itemów: 120+
Usunięte: większość (jak nie wszystkie) bugi podstawowego diablo.
Doświadczenie za wygraną runde.
Questy ( Dzięki DarkGL

System many: z bardzo rozbudowanym sklepem za nią.
Nowe moce typu: lina pająka, rakiety, lustrzane pancerze itp
Exp leci od: 4 graczy online
Poradnik dostępny: Tutaj [KLIK]
Chyba tyle, a jak o czymś zapomniałem to będzie to niespodzianka


/drop, /d - wyrzuca aktualnie posiadany item. /item, /i, /przedmiot, /p - pokazuje informacje na temat aktualnie posiadanego itemu. /klasa, /k, klasa - wyświetla menu z wyborem klas / Pamiętaj wchodząc pierwszy raz na serwa klasa będzie dostępna po zmianie mapy !! /speed, /s - pokazuje aktualną prędkość /gracze, /g - pokazuje listę graczy online z ich klasą,itemem itp /czary, /cz - pokazuje obecne statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /rune, /r - wyświetla sklep za kasę /mana, /m - wyświetla sklep za mane /exp - wyświetla obecną ilość expa i ile brakuje do następnego poziomu /reset - resetuje statystyki (siła,inteligencja,zwinność,zręczność) /questy, /quest - wyświetla menu z misjami(questami)

Sorry za taką jakość ale innego ssa nie miałem, a na tym ssie był adres mojego forum.
Diablo ciut się różni od tego na SS

Zauważone błędy:
Kilka itemów nie ma opisu i jak dobrze pamiętam kilka nie działa.
WAŻNE
Żeby usunąć "reklamy" wpisz w .sma słowo "amxx.pl" i zamień na swój adres forum po czym ponownie przekompiluj.
Wyskakuje Ci błąd - "undefined symbol "YELLOW"" ? Zobacz ten temat.
Żeby zmienić ilość graczy od ilu leci exp znajdź "if(zablokuj < 4 && amount < 200)" i "4" zamień na tyle od ilu ma lecieć (masło maślane)
Diablomod może nie jest jakoś super optymalnie przerobiony ale to dlatego że jest to stara wersja mojego diablo i wtedy jeszcze byłem newbie.(Zresztą mój serwer nie miał problemów z utrzymaniem go)
Stworzone na bazie Diablo Mod 5.9l przy użyciu dost. poradników i własnych doświadczeniach.
Zakaz kopiowania bez zgody autora lub administracji forum.

Modele:

.SMA:


Poradnik WWW by Suis

Statystyki WWW [KLIK]
#270714 Crashe serwera serwer nie autorestartuje
Napisane przez
.Pozdro.`
w 16.07.2011 21:10
unikaj takich hostingów jak Nabojnia.
Zwróc się takich które istnieją już kilka lat.
Dzięki takim hostingom nie masz takich problemów, ponieważ tam piszesz że masz problem (max 30min) i masz odpowiedź.
Moim zdaniem twój serwer nie działa z powodu hostingu.
#270705 Crashe serwera serwer nie autorestartuje
Napisane przez DarkGL
w 16.07.2011 20:36
#202133 AutoBuy and ReBuy bug Fix
Napisane przez Knopers
w 01.01.2011 22:38
Bardzo łatwo jest zbugować komendę która wywoła naruszenie ochrony pamięci, przez co nasz serwer się zresetuje.
Bug ten można przetestować np: za pomocą komendy:
cl_setautobuy *** 12345678901234567890123456789012
Łatka tym razem pochodzi od rosjan:
#define PLUGIN_AUTHOR "PomanoB & UFPS.Team"Łatką jest plugin którego działanie polega na ograniczeniu długości argumentu komendy cl_setautobuy oraz cl_setrebuy poprzez blokadę argumentów dłuższych niż 32 znaki.



lub wersja z banowaniem(cvar amx_buybug_ban 1|0)



Instalacja standardowa.
Za pomoc dziękuję użytkownikowi Milek który to zgłosił oraz Naszemu Administratorowi mgr inż. Pavulon który pomógł w znalezieniu "lekarstwa".
Dla serwerów bez AMXX'a dostępne są biblioteki do podmiany:


Problem ten został również rozwiązany przez valve w binarkach w wersji 5006, dostępnych jako wersja beta.
Aby z nich skorzystać należy do komendy startowej dodać:
Oraz ponownie uruchomić serwer.-beta hlbeta -autoupdate
#269435 Call of duty: Sprint effect (Klawisz shift)
Napisane przez diablix
w 13.07.2011 18:06
by diablix
Wiele ludzi poszukiwało tego pluginu, więc jedziemy:)

Naciskając klawisz SHIFT a właściwie przytrzymując poprostu biegniemy jednak jest limit.
Po zużyciu energii (wskaźnik czerwony) musimy czekać aż się "zregenerujemy"

W czasie biegu broń zmienia się na nóż i wszelkie akcje (atak, kucanie) zostają zablokowane.


Zamieszczam prezentację
http://www.youtube.com/watch?v=i8N7QAMLoyw

- Fakemeta

W najbliższym czasie zostanie ukazana wersja DarkGL'a i zostanie ona podpięta w tym temacie

Załączone pliki
-
sprint.sma 4,08 KB 1044 Ilość pobrań
sprint.amxx
-
sprint.amxx 5,92 KB 119 Ilość pobrań
#200786 Magazyn na perki v2.2
Napisane przez Goliath
w 29.12.2010 12:07

Ten plugin umożliwia przechowywanie kilku perków w specjalnym magazynie. Po wpisaniu na czacie /magazyn, otwiera się menu, w którym możemy włożyć, wyjąć, zamienić lub usunąć dany perk (raz włożonego perku, nie będzie można wyjąć do końca rundy).
Dodałem zapis na nVault, więc po wyjściu i ponownym wejściu na serwer, perki w magazynie zostaną (można zmienić w konfiguracji pluginu).

say /magazyn - otwiera menu magazynu

1. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, dokonujemy zmiany z tego tematu: [CoD Nowy] Naprawa natywu cod_get_user_perk - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Otwieramy plik cod_magazyn.sma i dokonujemy konfiguracji pluginu:
/************************************* * KONFIGURACJA PLUGINU * **************************************/ /******************************** Zmień 32 na ilość slotów na twoim serwerze *********************************/ #define MAX_PLAYERS 32 /******************************** Jeżeli używasz pluginu na wytrzymałość perków, zmień poniższą linijkę na: #define WYTRZYMALOSC Jeżeli nie, zmień ją na: //define WYTRZYMALOSC *********************************/ #define WYTRZYMALOSC /******************************** Jeżeli chcesz, aby perki w magazynie przechodziły na następną mapę, zmień poniższą linijkę na: #define ZAPISUJ Jeżeli nie, zmień ją na: //define ZAPISUJ *********************************/ #define ZAPISUJ /******************************** Tutaj zmień 3 na ilość slotów, jaką chcesz mieć w magazynie. *********************************/ #define ILOSC_SLOTOW 3 /* UWAGA! * * Po jakiejkolwiek zmianie w konfiguracji * * musisz ponownie skompilować plugin! * */ /************************************* * KONIEC KONFIGURACJI * **************************************/
3. Kompilujemy plik cod_magazyn.sma.
4. Wrzucamy skompilowane pluginy na serwer (jakby ktoś nie wiedział, to do katalogu amxmodx/plugins).
5. Dopisujemy do plugins.ini (lub plugins-codmod.ini, Wasza wola

cod_magazyn.amxx

Aktualna wersja (v2.2):
Starsze wersje:
v2.1
Wersja normalna:


Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:


v2.0
Wersja normalna:


Wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:


Wersje niższe niż v2.0



Poniżej - wersja kompatybilna z pluginem na wytrzymałość perk&amp;amp;oacute;w:



A tutaj - odpowiedniki powyższych plugin&amp;amp;oacute;w bez zapisu na nVault (perki znikają po każdej mapie, wyjściu z serwera itp.):






#265656 Kapitan 1/1 awp na 1/2
Napisane przez BliBs_Pl
w 03.07.2011 10:04
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kapitan"; new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 35; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(2)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Fryzjer16
- Regulamin