Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fryzjer16 - zdjęcie

Fryzjer16

Rejestracja: 03.07.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.07.2011 21:28
-----

Moje tematy

Nowa statystyka

18.07.2011 14:21

Umiałby ktoś zrobić nową statystykę np. gdy jest 100pkt w tej statystyce to odbija 8 pocisków.

Premium exp x2

18.07.2011 10:27

Mógłby mi ktoś zrobić że naprzykład z flagą H leci więcej expa za runde i za killa np. x2 ??

Monety i sklep

18.07.2011 10:09

Ma ktoś monety do nowego codmoda ? Razem ze sklepem ?
Bo mam odznaki na nowym lecz one są w napisie takim jak na bf2 a chciałbym żeby były w hud

Crashe serwera serwer nie autorestartuje

16.07.2011 19:44

Proszę o pomoc serwer nie wstaje nawet przy autorestart i ciągle ten błąd pomaga tylko w panelu wyłącz i włącz panel nawet nie wykrywa że serwer nie działa pisze uruchomiony lecz naprawdę serwer jest offline.
Zamieszczam także plugins.ini plugins-codmod.ini modules.ini z hostingu powiedzieli że jest to z mojej winy.
Proszę o szybką pomoc.
Screen z konsoli
Dołączona grafika

Kapitan 1/1 awp na 1/2

03.07.2011 09:54

Chciałbym aby klasa kapitan nie była 1/1 z awp tylko 1/2
Nie wiem jak zmienić linijkę tak aby zabijało 1/2.



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}