public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent) { static owner if( !pev_valid( weapon_ent ) ) return HAM_IGNORED; owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX); static weaponid weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent) if(!is_user_alive(owner)) { return HAM_IGNORED; } static menu,newmenu,menupage player_menu_info(owner,menu,newmenu,menupage); if(gMenuDzialko[owner] && newmenu == gMenuDzialko[owner]) { show_menu(owner,0,"^n"); gMenuDzialko[owner] = 0; } if(weaponid == CSW_KNIFE && ma_klase[owner]) { entity_set_string(owner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_tfc_spanner.mdl") OpcjeDzialka(owner); } return HAM_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Aleksiej
Rejestracja: 30.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.05.2013 15:05





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 61
- Odwiedzin: 6 717
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 34 lat
- Urodziny: Listopad 14, 1990
-
Imię
Abdul
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pń
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Aleksiej nie posiada znajomych
#348893 Errorlog - Inzynier
Napisane przez DarkGL
w 13.01.2012 19:25
#267531 Statystyki - Call of Duty MW Mod
Napisane przez R3X
w 07.07.2011 18:34
Przepisałem statystyki tego moda stąd
Statystyki mają całkowicie nowe API, przygotowane do obsługi wielu wersji moda w jednym skrypcie. Aktualnie są to wersje:
- [nVault] Cod Mod Beta
- [nVault] Cod Mod Final
- [MySQL] Cod Mod MySQL (wersja z 3 tabelami)
- [MySQL] Cod Mod MySQL (wersja DarkGL)
Konfiguracja jest teraz dużo łatwiejsza, dzięki formularzowi: URL/do/statow/configure.php , jest on pokazywany jeśli plik config.php nie istnieje. Stary config nie zadziała, trzeba powpisywać dane jeszcze raz.
Jak ktoś miał własny skin to zawartość prelisting() ,poza tabelą, wylądowała w funkcji HTML_Begin(), po tej zmianie powinno działać
Uwaga
Po instalacji i konfiguracji należy usunać plik configure.php
Najczęstsze błędy:
brak plik CodMod.vaultBĹÄ d przetwarzania pliku .vault
niedopasowana ścieżka dla danych do FTP, trzeba podać całą ścieżkę od podłączenia się na serwer FTP do pliku CodMod.vaultWarning: ftp_fget() [function.ftp-fget]: /CodMod.vault: No such file or directory in /home3/stacjafr/public_html/statycod/update.php on line 29
wszystko/po/drodze/do/cstrike/addons/amxmodx/data/
niekompletny plik .vault lub niedopasowana wersja stat (np. plik z bety, staty przełączone na final)Read failed
Aktualizacja:
- naprawiona automatyczna aktualizacja
zmienione pliki to:
- update.php
- DataSets/nvault/nvaultDataSet.php
Załączone pliki
-
CodModStats.zip 181,01 KB 2245 Ilość pobrań
#296276 Naprawa natywu cod_get_user_perk
Napisane przez Goliath
w 14.09.2011 20:16

1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. W funkcji plugin_natives zmieniamy:
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);Na:
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk");3. Zmieniamy funkcję PobierzPerk na:
public PobierzPerk(plugin, params) { if(!(0 < params < 3)) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0; if(params == 2) set_param_byref(2, wartosc_perku_gracza[id]); return perk_gracza[id]; }4. Kompilujemy plik i gotowe!

#292581 [COD Nowy] Natychmiastowe zabicie strzalem w glowe
Napisane przez Goliath
w 04.09.2011 17:26
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Wymagana biblioteka fakemeta.
#291854 [COD Nowy] Problem z inteligencja.
Napisane przez Goliath
w 03.09.2011 16:58
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker)) return PLUGIN_CONTINUE;
new exp = 5;
new getexp = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1); // 39 linijka
new bonusexp = getexp/10;
new finalexp = exp+bonusexp;
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 9) == 1)
{
client_cmd(id, "drop");
cod_set_user_xp(idattacker, cod_get_user_xp(idattacker)+finalexp);
if(is_user_connected(idattacker))
ColorChat(idattacker, TEAM_COLOR, "[Partyzant]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 EXPa za wyrzucenie broni.", finalexp);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Try.
#287522 Native error (native "get_weaponname")
Napisane przez A może sma?
w 27.08.2011 10:26
#287540 Native error (native "get_weaponname")
Napisane przez DarkGL
w 27.08.2011 10:57
#285693 Errorlog - Saper, native error
Napisane przez Goliath
w 20.08.2011 18:00
#285294 Errorlog - Saper, native error
Napisane przez BoB0_
w 19.08.2011 20:05
#277663 Klasa Czolgista - posiada M72 LAW
Napisane przez Cypis'
w 04.08.2011 17:00

Cvary:
cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka
Ssy:

Załączone pliki
-
codclass_czolgista.sma 8,02 KB 1853 Ilość pobrań
codclass_czolgista.amxx
-
codclass_czolgista.amxx 13,28 KB 377 Ilość pobrań
-
cstricke.rar 548,72 KB 1804 Ilość pobrań
#280027 Klasa inżynier - Stawianie działka
Napisane przez DarkGL
w 09.08.2011 10:40
http://www.youtube.com/watch?v=fqTQZK67DQU
Cvary:
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu) inzynier_percent 4 // ile hp ma dzialko inzynier_health 600 //ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą ! inzynier_damage 15.0
Wersja że tylko przeciwnik może rozwalić ci działko:



Wersja że każdy może rozwalić działko:



models do folderu models i sounds do folderu sounds

#279437 Klasa inżynier
Napisane przez Szymek^
w 07.08.2011 20:07
new bool:ma_dzialko[33];
na:
new ilosc_dzial[33];
w
public DajNoweDzialko(id)
zmień ma_dzialko[id] = true;
na:
ilosc_dzial[id] = 1;
w
public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)
if(ma_klase[id])
zmień na:
if(ilosc_dzial[id] > 0)
i zamiast:
ma_dzialo[id] = false;
wklej:
client_print(id, print_center, "Nie masz juz dzial!")
#279405 Klasa inżynier
Napisane przez Szymek^
w 07.08.2011 19:10
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.
Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
#271845 Blad w logach
Napisane przez
Dwdov
w 20.07.2011 11:35
public MedkitThink(ent)
to:
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_HANDLED;
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Aleksiej
- Regulamin