Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aleksiej - zdjęcie

Aleksiej

Rejestracja: 30.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.05.2013 15:05
-----

#348893 Errorlog - Inzynier

Napisane przez DarkGL w 13.01.2012 19:25

public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent)

{

	static owner

	

	if( !pev_valid( weapon_ent ) )	return HAM_IGNORED;

	

	owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX);

	

	static weaponid

	weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)

	

	if(!is_user_alive(owner))

	{

		return HAM_IGNORED;

	}

	

	static menu,newmenu,menupage

	player_menu_info(owner,menu,newmenu,menupage);

	

	if(gMenuDzialko[owner] && newmenu == gMenuDzialko[owner])

	{

		show_menu(owner,0,"^n");

		gMenuDzialko[owner] = 0;

	}

	

	if(weaponid == CSW_KNIFE && ma_klase[owner])

	{

		entity_set_string(owner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_tfc_spanner.mdl")

		OpcjeDzialka(owner);

	}

	return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 3


#267531 Statystyki - Call of Duty MW Mod

Napisane przez R3X w 07.07.2011 18:34

Statystyki - Call of Duty MW Mod

Przepisałem statystyki tego moda stąd

Statystyki mają całkowicie nowe API, przygotowane do obsługi wielu wersji moda w jednym skrypcie. Aktualnie są to wersje:
  • [nVault] Cod Mod Beta
  • [nVault] Cod Mod Final
  • [MySQL] Cod Mod MySQL (wersja z 3 tabelami)
  • [MySQL] Cod Mod MySQL (wersja DarkGL)
nie zoptymalizowałem jeszcze odczytu nVault pod względem pamięci (czyli duże pliki ciągle będą kłopotem), ale zamierzam się za to zabrać

Konfiguracja jest teraz dużo łatwiejsza, dzięki formularzowi: URL/do/statow/configure.php , jest on pokazywany jeśli plik config.php nie istnieje. Stary config nie zadziała, trzeba powpisywać dane jeszcze raz.
Jak ktoś miał własny skin to zawartość prelisting() ,poza tabelą, wylądowała w funkcji HTML_Begin(), po tej zmianie powinno działać

Uwaga
Po instalacji i konfiguracji należy usunać plik configure.php


Najczęstsze błędy:

Błąd przetwarzania pliku .vault

brak plik CodMod.vault

Warning: ftp_fget() [function.ftp-fget]: /CodMod.vault: No such file or directory in /home3/stacjafr/public_html/statycod/update.php on line 29

niedopasowana ścieżka dla danych do FTP, trzeba podać całą ścieżkę od podłączenia się na serwer FTP do pliku CodMod.vault
wszystko/po/drodze/do/cstrike/addons/amxmodx/data/

Read failed

niekompletny plik .vault lub niedopasowana wersja stat (np. plik z bety, staty przełączone na final)


Aktualizacja:
- naprawiona automatyczna aktualizacja
zmienione pliki to:
  • update.php
  • DataSets/nvault/nvaultDataSet.php

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#296276 Naprawa natywu cod_get_user_perk

Napisane przez Goliath w 14.09.2011 20:16

Sporo czasu temu zauważyłem, że natyw cod_get_user_perk nie działa do końca jak należy tzn. nie zwraca wartości perku. W końcu wykombinowałem, jak to naprawić :D.

1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. W funkcji plugin_natives zmieniamy:
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
Na:
register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk");
3. Zmieniamy funkcję PobierzPerk na:
public PobierzPerk(plugin, params)
{
	if(!(0 < params < 3))
		return 0;
	
	new id = get_param(1);
	if(!is_user_connected(id))
		return 0;
	
	if(params == 2)
		set_param_byref(2, wartosc_perku_gracza[id]);
	
	return perk_gracza[id];
}
4. Kompilujemy plik i gotowe! :D
  • +
  • -
  • 30


#292581 [COD Nowy] Natychmiastowe zabicie strzalem w glowe

Napisane przez Goliath w 04.09.2011 17:26

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Wymagana biblioteka fakemeta.
  • +
  • -
  • 1


#291854 [COD Nowy] Problem z inteligencja.

Napisane przez Goliath w 03.09.2011 16:58

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker)) return PLUGIN_CONTINUE;
new exp = 5;
new getexp = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1); // 39 linijka
new bonusexp = getexp/10;
new finalexp = exp+bonusexp;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 9) == 1)
{
client_cmd(id, "drop");
cod_set_user_xp(idattacker, cod_get_user_xp(idattacker)+finalexp);
if(is_user_connected(idattacker))
ColorChat(idattacker, TEAM_COLOR, "[Partyzant]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 EXPa za wyrzucenie broni.", finalexp);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Try.
  • +
  • -
  • 1


#287522 Native error (native "get_weaponname")

Napisane przez A może sma? w 27.08.2011 10:26

Dołączona grafika

Nie myślałem jak tamto pisałem Dołączona grafika
Tak spróbuj:
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#287540 Native error (native "get_weaponname")

Napisane przez DarkGL w 27.08.2011 10:57

tak
[code=auto:0]
public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}[/code
  • +
  • -
  • 1


#285693 Errorlog - Saper, native error

Napisane przez Goliath w 20.08.2011 18:00

Zmień funkcję client_disconnect na:
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#285294 Errorlog - Saper, native error

Napisane przez BoB0_ w 19.08.2011 20:05

Wgraj nowe moduły +

Dodaj to w każdym publicu gdzie występuje błąd.

if(pev_valid(ent))
	{

Nie zapomnij na końcu publica dodać klamry.

Dodatkowo na samej górze

#include <fakemeta>

  • +
  • -
  • 1


#277663 Klasa Czolgista - posiada M72 LAW

Napisane przez Cypis' w 04.08.2011 17:00

Witam, wiele osób pytało się o klase z bazuką i oto ona :)

Cvary:
	cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka


Ssy:
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 35


#280027 Klasa inżynier - Stawianie działka

Napisane przez DarkGL w 09.08.2011 10:40

Jest to klasa z cod mod dark edition przerobiona do nowego coda może ona stawiać działko które strzela do przeciwników

http://www.youtube.com/watch?v=fqTQZK67DQU

Cvary:
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 4
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 600
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
inzynier_damage 15.0

Wersja że tylko przeciwnik może rozwalić ci działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,55 KB  2123 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   23,18 KB  415 Ilość pobrań


Wersja że każdy może rozwalić działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,09 KB  707 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   22,7 KB  123 Ilość pobrań



models do folderu models i sounds do folderu sounds
Załączony plik  modele i dzwieki.rar   102,86 KB  10942 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#279437 Klasa inżynier

Napisane przez Szymek^ w 07.08.2011 20:07

Nie jestem pewien ale zmień :

new bool:ma_dzialko[33];


na:

new ilosc_dzial[33];



w
public DajNoweDzialko(id)


zmień ma_dzialko[id] = true;

na:


ilosc_dzial[id] = 1;



w
public OpcjeDziala_Handle(id,menu,item)


if(ma_klase[id])


zmień na:

if(ilosc_dzial[id] > 0)


i zamiast:

ma_dzialo[id] = false;


wklej:

client_print(id, print_center, "Nie masz juz dzial!")


  • +
  • -
  • 1


#279405 Klasa inżynier

Napisane przez Szymek^ w 07.08.2011 19:10

Bo DarkGL edytowałem moją składankę. w public plugin_init() dodaj

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");



I po problemie bo nie zainkludowałem eventu.

Dodano 07 sierpień 2011 - 20:12:
Z tego co wiem to te 5 modeli są w standardzie HL i 2 ostanie dźwięki.

Dodano 07 sierpień 2011 - 20:14:
Dark mam pytanie czy to prawidłowo, że jest 2x prechacowany 1 model ?


engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
  • +
  • -
  • 3


#271845 Blad w logach

Napisane przez Dwdov w 20.07.2011 11:35

Dodaj ta początku

public MedkitThink(ent)

to:

if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_HANDLED;