/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(random_num(1,2) == 1)
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Aleksiej
Rejestracja: 30.06.2011Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.05.2013 15:05
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 61
- Odwiedzin: 6 547
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Listopad 14, 1990
-
Imię
Abdul
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pń
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Aleksiej nie posiada znajomych
#337625 [ROZWIĄZANE] Trudność zdobycie perku
Napisane przez Aleksiej w 21.12.2011 18:22
#337465 Cichy komandos , ciche bieganie
Napisane przez Aleksiej w 21.12.2011 12:09
#337228 [ROZWIĄZANE] nie chce się skompilowac
Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 19:24
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
Wyzej to samo + indexy.
#337225 [ROZWIĄZANE] nie chce się skompilowac
Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 19:19
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nadal nie bedzie sie kompilowalo.
Poprawione:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], wytrzymalosc_perku[0][target], wytrzymalosc_perku[1][target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#337175 nie moge skompikowac
Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 18:27
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]]);
Na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
#336877 Prośba o przerobienie pluginu tzn. dodanie ColorChat
Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 10:15
Załączone pliki
-
cod_nagrody_exp (1).sma 2,84 KB 25 Ilość pobrań
cod_nagrody_exp (1).amxx
#298874 pomoc z kompilacja
Napisane przez Aleksiej w 22.09.2011 12:58
#279866 Zrobienie niewidzialnosci
Napisane przez Aleksiej w 08.08.2011 20:37
dodalem go w zalaczniku
Masz niewidzialnosc jak u Taktyka
Załączone pliki
-
codclass_kapitanP.sma 1,85 KB 52 Ilość pobrań
codclass_kapitanP.amxx -
codclass_kapitanP.amxx 6,97 KB 6 Ilość pobrań
#279865 Call of Duty - Odznaki
Napisane przez Aleksiej w 08.08.2011 20:31
#278886 Crashe apteczka
Napisane przez Aleksiej w 06.08.2011 19:27
#264634 Jak zrobic Perk
Napisane przez Aleksiej w 30.06.2011 17:20
Załączone pliki
-
codperk_emkaxamy.amxx 3,25 KB 55 Ilość pobrań
-
codperk_emkaxamy.sma 1,04 KB 142 Ilość pobrań
codperk_emkaxamy.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Aleksiej
- Regulamin