Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aleksiej - zdjęcie

Aleksiej

Rejestracja: 30.06.2011
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.05.2013 15:05
-----

#337625 [ROZWIĄZANE] Trudność zdobycie perku

Napisane przez Aleksiej w 21.12.2011 18:22


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
if(random_num(1,2) == 1)
return COD_STOP;

ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#337465 Cichy komandos , ciche bieganie

Napisane przez Aleksiej w 21.12.2011 12:09

Do
public cod_class_enabled(id)


Dodaj:
set_user_footsteps(id, 1);


Do
public cod_class_disabled(id)


Dodaj:
set_user_footsteps(id, 0);


Wymagany:
#include <fun>

  • +
  • -
  • 2


#337228 [ROZWIĄZANE] nie chce się skompilowac

Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 19:24

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);


Wyzej to samo + indexy.
  • +
  • -
  • 1


#337225 [ROZWIĄZANE] nie chce się skompilowac

Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 19:19

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nadal nie bedzie sie kompilowalo.

Poprawione:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], wytrzymalosc_perku[0][target], wytrzymalosc_perku[1][target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#337175 nie moge skompikowac

Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 18:27

 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]]);


Na:

 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[ Wytrzymalosc Perku : %i / 100]^n[ Wytrzymalosc Perku 2 : %i / 100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

  • +
  • -
  • 1


#336877 Prośba o przerobienie pluginu tzn. dodanie ColorChat

Napisane przez Aleksiej w 20.12.2011 10:15

Edytowane z pracy, wiec moglem o czyms zapomniec, sprawdz. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#298874 pomoc z kompilacja

Napisane przez Aleksiej w 22.09.2011 12:58

Masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#279866 Zrobienie niewidzialnosci

Napisane przez Aleksiej w 08.08.2011 20:37

dodalem go w zalaczniku


Masz niewidzialnosc jak u Taktyka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#279865 Call of Duty - Odznaki

Napisane przez Aleksiej w 08.08.2011 20:31

Jeszcze jedno, jakie liczby tam wpisać by ilość odznak znajdowała się pod HUD od CoD'a ?

Dodano 06 sierpień 2011 - 18:03:
I jeszcze były w kolorze takim jak HUD od cod'a ?

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

  • +
  • -
  • 1


#278886 Crashe apteczka

Napisane przez Aleksiej w 06.08.2011 19:27

Mialem podobny problem, dopisalem na poczatku:

public MedkitThink(ent)


to:

        if(!is_valid_ent(ent))                 
return PLUGIN_HANDLED;


i od tego czasu nie bylo takich errorow. :)
  • +
  • -
  • 2


#264634 Jak zrobic Perk

Napisane przez Aleksiej w 30.06.2011 17:20

Powinno dzialac

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1