Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD Nowy] Problem z inteligencja.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 03.09.2011 15:46



L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_partyzant.amxx")
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_get_user_intelligence")
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] [0] codclass_partyzant.sma::Damage (line 39)
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 09/03/2011 - 16:27:48: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1585)
L 09/03/2011 - 16:27:48: Unhandled dynamic native error


Kod Partyzanta:


public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
new exp = 5;
new getexp = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1); // 39 linijka
new bonusexp = getexp/10;
new finalexp = exp+bonusexp;

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 9) == 1)
{
client_cmd(id, "drop");
cod_set_user_xP(idattacker, cod_get_user_xP(idattacker)+finalexp);
if(is_user_connected(idattacker))
ColorChat(idattacker, TEAM_COLOR, "[Partyzant]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 EXPa za wyrzucenie broni.", finalexp);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


QTM_CodMod:


public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa)
{
new inteligencja;

if(inteligencja_zdobyta) // linijka 1585
inteligencja += inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_bonusowa)
inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];
if(inteligencja_klasy)
inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];

return inteligencja;
}



Za pomoc +, dzięki z gory.

Użytkownik Aleksiej edytował ten post 03.09.2011 15:46

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 03.09.2011 16:58

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker)) return PLUGIN_CONTINUE;
new exp = 5;
new getexp = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1); // 39 linijka
new bonusexp = getexp/10;
new finalexp = exp+bonusexp;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 9) == 1)
{
client_cmd(id, "drop");
cod_set_user_xp(idattacker, cod_get_user_xp(idattacker)+finalexp);
if(is_user_connected(idattacker))
ColorChat(idattacker, TEAM_COLOR, "[Partyzant]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 EXPa za wyrzucenie broni.", finalexp);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Try.
  • +
  • -
  • 1

#3 Aleksiej

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 03.09.2011 17:40

Na razie errorow brak, wczesniej nimi sypalo non stop.

+ polecial, dam znac jakby sie cos pojawilo niepokojacego w logach.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych